XXL Nutrition
Foto Contests

Rah Rah Man

Stats: 1m71, 85 kg, 21 jaar
Trainingstijd: 3.5 jaar waarvan 2 jaar serieus.
poseren gaat je nog niet geweldig af en dat is in deze wel een nadeel man - als je die poses beter had gedaan denk ik dat je beter voor de dag zou komen. toch ben je wel een sterke en buffe mofo hoor - 7,5 = 8

vind zelf de cut goed gelukt hoor, aardig droog en erg veel massa
poses vind ik niet zo goed, daardoor komt het niet zo heel mooi uit, maar je kunt toch zien dat die rug en die armen gewoon goed zijn, daarom de 8

Je bent echt een buff Rah Rah, posing had beter gekunt waardoor je fysiek zowiezo beter uitkwam.
fysiek 8
en omdat ik het gewoon ziek vind hoe zwaar je bent bij je lengte een 9, nice job!

Goede massa, poses niet optimaal denk ik + foto's.
Daarnaast had je bf iets lager mogen zijn.

Mooi compleet fysiek, komt alleen niet echt over op deze foto's.

Door de poses komt je massa iets minder uit. In het echt ben je buffer volgens mij.

+ die dagelijkse discipline en inzet => 8,5 = 9

Ongelofelijk dat jij met deze massa onder allemaal ecto's staat met nauwelijks noemenswaardige spiermassa. Had wel wat droger gemogen en de foto's zijn ook niet super - vandaar een 7.

Ik had graag een most muscular gezien van je. Denk namelijk dat die bij jouw echt bruut is! Goed bezig bro

Super fysiek, alleen ongekende kutfoto's. Met goede belichting en normale foto's had je top 5 gestaan.

Lastig cijfers geven met zo'n contest. Goed fysiek, had je liever paaR plaatsen hoger gezien in de ranking. Voor mij een 7, al heb ik ook 7's gegeven aan fysieken die wel neter waren. Maar al met al goed resultaat.

Media informatie

Categorie
Contest 2011
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.768
Aantal reacties
19
Beoordeling
0,00 0 reviews