XXL Nutrition
Foto Contests

Rob S.

Je hebt zowiezo het beste fysiek van deze contest maar je had jezelf wat beter kunnen presenteren. Jammer dat dit door omstandigheden niet is gelukt - ik zelf hoopte dit jaar toch op full-body pics waar alles zichtbaar was.

duidelijk de winnaar imo. Je outersweep op je benen is heerlijk Rob. sterkte met t verlies van "je" opa.GR.

Thnx daan (en de rest). Nogmaals, betere foto's komen over ca 2 weken zodra het een beetje overgewaaid is. Zal ze plaatsen in mn logje in de trainingsectie.

beest . respect !!!!!. wat heb je nu allemaal gedaan tegen het vochtprobleem . vocht is mijn grootste tegenstander. wordt soms veel vetter geschat dan allerlei metingen met klemmetje aangeven door verschillende personen (en door mij zelf thuis met eigen klem)

Ik heb de dag ervoor niks meer gedronken na de 4e maaltijd. Maar nog hield ik wel wat vocht vast....volgens mij had ik net zo goed gewoon door kunnen blijven drinken.
Over 2 weken ga ik zoals gezegd betere foto's maken en dan ga ik het anders doen...puur omdat ik weet dat dit niet DE manier voor mij was.

Ook ondanks mindere foto's nog steeds beestachtig fysiek.

Die benen...

Super heftig fysiek. Waanzinnig mooie benen, maar mis echt een front double biceps om te oordelen of een 10 terecht is.

mijn top 5:
1. rob s (10pt) - geen nieuwe foto's, maar bdb en legs blijven top
2. ezra (9pt) - foto's zoals het hoort en top fysiek
3. tymen (8pt) - mooie fotoshoot en ditto lijf
4. beowulf (7pt) - middelste foto's kunnen zo in een blad
5. lenny (6pt) - in het vervolg geen sokken svp!

Media informatie

Categorie
Contest 2011
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
13.665
Aantal reacties
64
Beoordeling
5,00 1 reviews