MuscleMeat

Powerhouse Dordrecht

Bezoekers in dit topic

Ik wel maar jullie momenteel niet bij mij toch? :p
 
Is goed hoor
is der veel voor beginners en ik heb je een berichtje via fb gestuurd
 
Ik kijk uit naar je terugkomst. :D
 
Door de verhuizing is er een einde gekomen aan Powerhouse Dordrecht. Voorheen moest ik een box huren maar heb nu alles in mijn huis gekregen en dus voor het eerst een homegym, heerlijk is dat.

Ik heb meer ruimte waardoor ik de opzet iets ruimer ook heb kunnen indelen. In de home gym staan alle gym spullen en de logs en atlas stones liggen erin. De overige spullen strongman spullen heb ik in mijn garage staan, deze kunnen buiten gebruikt worden.

Jullie zijn natuurlijk nog steeds vrij om te komen trainen. Zoals ik aangaf heb ik alle spullen nog. Heb alleen mijn oude cage weg gedaan en vervangen voor een wall rack.

2yxj790.jpg
11t4lzn.jpg

5e97qf.jpg
 
Door de verhuizing is er een einde gekomen aan Powerhouse Dordrecht. Voorheen moest ik een box huren maar heb nu alles in mijn huis gekregen en dus voor het eerst een homegym, heerlijk is dat.

Ik heb meer ruimte waardoor ik de opzet iets ruimer ook heb kunnen indelen. In de home gym staan alle gym spullen en de logs en atlas stones liggen erin. De overige spullen strongman spullen heb ik in mijn garage staan, deze kunnen buiten gebruikt worden.

Jullie zijn natuurlijk nog steeds vrij om te komen trainen. Zoals ik aangaf heb ik alle spullen nog. Heb alleen mijn oude cage weg gedaan en vervangen voor een wall rack.
ziet er gelikt uit zeg! Home gym waar veel mensen jaloers op zijn! (zoals ik!)
 
Door de verhuizing is er een einde gekomen aan Powerhouse Dordrecht. Voorheen moest ik een box huren maar heb nu alles in mijn huis gekregen en dus voor het eerst een homegym, heerlijk is dat.

Ik heb meer ruimte waardoor ik de opzet iets ruimer ook heb kunnen indelen. In de home gym staan alle gym spullen en de logs en atlas stones liggen erin. De overige spullen strongman spullen heb ik in mijn garage staan, deze kunnen buiten gebruikt worden.

Jullie zijn natuurlijk nog steeds vrij om te komen trainen. Zoals ik aangaf heb ik alle spullen nog. Heb alleen mijn oude cage weg gedaan en vervangen voor een wall rack.
Jezus, wat een gave homegym. Ga je nu ook weer "gewoon" trainen? Oftewel wat minder uncompressen? :)
 
Ik ga juist meer uncompressen. Dus meer 'gewoon' trainen naast de decompressie trainingen.
'Gewoon' trainen is compressie training, decompressie heb ik de afgelopen periode gedaan en Uncompress is de combinatie. ;)

Thnx!
 
Wat een heerlijke homegym #jelly
 
Ziet er goed uit!!
ps. Weet je dat deze foto's ook voor reclamedoeleinden gebruikt worden door fitness seller? zag voorbij komen in, mijn insta feed
 
Thnx en nee dat wist ik niet. Was wel zo netjes geweest als ze het even op voorhand vermelden / vragen dat ze andermans beeldmateriaal gebruiken.
 
Je hebt wss geen insta anders zouden ze je wel getagged hebben, en anders een berichtje zou wel correct zijn idd. Fitness Seller ??
Foto’s die door onze klanten publiekelijk gedeeld worden, delen wij inderdaad ook wel eens op onze eigen social media pagina`s. Waar mogelijk linken wij gewoon naar de pagina van de klant (bij zakelijke klanten bijvoorbeeld maar bij een particuliere klant gaan we natuurlijk niet zomaar de naam van de klant online zetten).

Als UnCompress dat niet oké vindt dan hij dat uiteraard gewoon aangeven en zullen wij deze foto weer verwijderen. Of als hij zijn naam erbij vermeld wil zien staan kan dat natuurlijk ook.
 
Laatst bewerkt:
Ik maak er geen probleem van anders had ik wel al een berichtje gestuurd.
Ik zie het als een compliment anders zou het niet op insta gezet worden. ;)
 
Zeker een mooi compliment en terecht.
Zie nu ook dat je voor de inklapbare variant gekozen hebt, waarom eigenlijk? Lijkt me dat je ruimte genoeg hebt en niet ingeklapt hoeft te worden.
 
Er is alleen een inklapbare versie van die wall rack. Daarnaast heb je bij cleans bijvoorbeeld dat je de volledige lengte van het platform kan gebruiken.
 
Back
Naar boven