AndroidHealthClinic

Injectiemateriaal

SpekY

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
87kg
Vetpercentage
4%
kan iemand mij helpen met het bepalen van het juiste injectiemateriaal voor een test kuur. Ik injecteer in m’n glute.

Welke dikte optreknaald en injectienaalden en waar te bestellen. Eventuele links zijn welkom.

Hiervoor heb ik injectiemateriaal bij m’n kuur gekregen. Dat is nu niet meer het geval, vandaar de vraag.

Alvast bedankt.

kan iemand mij helpen met het bepalen van het juiste injectiemateriaal voor een test kuur. Ik injecteer in m’n glute.

Welke dikte optreknaald en injectienaalden en waar te bestellen. Eventuele links zijn welkom.

Hiervoor heb ik injectiemateriaal bij m’n kuur gekregen. Dat is nu niet meer het geval, vandaar de vraag.

Alvast bedankt.
Bij deze een antwoord op u vraag :) grz

Bijlagen

• Screenshot_20250125-194623.png
    Screenshot_20250125-194623.png
    238,4 KB · Weergaven: 79
Optrekken doe je met een groen naaldje 21G 0,8x40mm, injecteren in glutes doe ik zelf met blauw naaldje 23G 0,6x25mm

Waarom niet dan? Doe het altijd nooit geen last. Altijd geleerd groene voor in de glutes . De lichtblauwe voor de squats

Voor squats nog wel.

Geen probleem, ram jij maar harpoenen in je kont. Ik zou het echter niemand aanraden.
Groene naalden zijn enkel om op te trekken, niet om te injecteren.

Voor squats nog wel.

Geen probleem, ram jij maar harpoenen in je kont. Ik zou het echter niemand aanraden.
Groene naalden zijn enkel om op te trekken, niet om te injecteren.
Je hoeft hem er natuurlijk niet helemaal mee in te rammen. Waar ik het haal worden altijd groene meegeleverd geen blauwe. Dus waarom zou het dan niet goed zijn ? Ik verwissel wel van naald natuurlijk maar het blijft een groene. Mijn vriendin is verpleegster zij zou dit ook wel zeggen moest dit niet ok zijn.

Je hoeft hem er natuurlijk niet helemaal mee in te rammen. Waar ik het haal worden altijd groene meegeleverd geen blauwe. Dus waarom zou het dan niet goed zijn ? Ik verwissel wel van naald natuurlijk maar het blijft een groene. Mijn vriendin is verpleegster zij zou dit ook wel zeggen moest dit niet ok zijn.
Omdat iedere keer dat je prikt littekenweefsel creëert en aangezien aas gebruikers vaker prikken bouw je met zo'n dikke naald ook meer littekenweefsel op.

Naast mogelijk meer pip etc.

Officieel van e BD spuiten en naalden: de oranje / bruine naalden zijn om intramusuclair te injecteren. Ik gebruik ze overigens ook voor optrekken. Gewoon voor mij simpel maar 1 maat naald kopen in bulk

Standaard wordt in de geneeskunde 0.8x40mm gebruikt voor IM injectie. Dat dit "harpoenen" zouden zijn ligt aan je eigen interpretatie, het verschil tss 0.6 en 0.8 voel je niet/nauwelijks in je glutes.

En tog blijf ik het gewoon met 0.8x40 doen nergens Geen last van

Standaard wordt in de geneeskunde 0.8x40mm gebruikt voor IM injectie. Dat dit "harpoenen" zouden zijn ligt aan je eigen interpretatie, het verschil tss 0.6 en 0.8 voel je niet/nauwelijks in je glutes.
Je vergelijkt de standaarden uit de geneeskunde met over het algemeen gespierde mannen?

Lekker die mannen laten prikken, als het weefsel kut word merken ze het vanzelf.

Terug
Naar boven