- Waardering
- 10.403
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker! binnenkort bij AH, mogelijk liggen ze er al
Over smaak valt niet te twisten dus ga ik ook zeker niet doen...Ik heb 2 XXL diepvries maaltijden geprobeerd maar ik vind het echt niet lekker.
Nee helaas... we worden ook verplicht om plasticgebruik terug te dringen dan kan alleen door meer over te stappen van potten naar pouchesGaat de whey isolaat ooit nog terug in een pot? Op welke politieke partij moet ik stemmen om ervoor te zorgen dat de kans dat whey isolaat terug in een pot komt het grootst wordt?
Basicwhey komt nog gewoon in containers.Gaat de whey isolaat ooit nog terug in een pot? Op welke politieke partij moet ik stemmen om ervoor te zorgen dat de kans dat whey isolaat terug in een pot komt het grootst wordt?
Basicwhey als in gewone whey van de xxl? Ook in 2,5kg?
Ik gebruik ook nog een oude pot. Maar heb de laatste twee keren geknoeid bij het overgooien. Ben niet zo handig.mijn 2 potten bewaar ik daarom goed maar je kan bij de action hele mooie zware metalen containers kopen en die labelen.
Ah balen. Bedankt voor de reactie! Ik heb ChatGPT een stemwijzer laten maken, mocht je benieuwd zijn: https://forum.bodybuilding.nl/topics/de-grote-whey-stemwijzer-2025.442216/Nee helaas... we worden ook verplicht om plasticgebruik terug te dringen dan kan alleen door meer over te stappen van potten naar pouches
haha even checken!Ik gebruik ook nog een oude pot. Maar heb de laatste twee keren geknoeid bij het overgooien. Ben niet zo handig.
Ah balen. Bedankt voor de reactie! Ik heb ChatGPT een stemwijzer laten maken, mocht je benieuwd zijn: https://forum.bodybuilding.nl/topics/de-grote-whey-stemwijzer-2025.442216/
Dat wordt ergens eind januari heb ik begrepen , volgende week weet ik meer.Is er al een datum bekend wanneer de gym in Helmond open gaat?