Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand ervaring met de warmachine preworkout? Op hun site krijg je er ook nog is een bijpassende shaker bij![]()
Benieuwd naar de prijzen die we hier tevoorschijn gaan zien komen
En kan je daar een persoonlijke DBB korting geven incl sexy pics van jullie vrouwelijke atleten.
Iemand ervaring met de warmachine preworkout? Op hun site krijg je er ook nog is een bijpassende shaker bij![]()
Voornamelijk 5g creatine...Net de inhoud bekeken en ziet er op zich goed uit imo, ik vraag me enkel af waar dit voor staat: TOP SECRET “WAR MACHINE” matrix 7515 mg
Vergeet de gratis give aways voor alle elite members niet.En bijv met kopje 'DBB' waar alleen wij kunnen inloggen met onze DBB gegevens.
Win win situatie creer je zo, kan je zien hoeveel boardsponser opbrengt gezien de DBB'ers daar bestellen.
En kan je daar een persoonlijke DBB korting geven incl sexy pics van jullie vrouwelijke atleten.
Hoi Wesley. Kwam laats een foto van je tegen toevallig. Gaat hard man. Top fysiek.
Eén van de personen die van dit account gebruik zal gaan maken (en van wie deze post ook af komt) is Wesley Vissers,
Supps met hoge hoeveelheden caffeïne vind ik zelf ook minder. Zelf vind ik inderdaad ook een product beter werken wanneer deze ingrediënten bevat die in synergie werken, in plaats van één stof.Ik ben overigens wel fan van jullie Mental Focus, al die 300mg+ caffeine supps vind ik er een beetje over en dit is goed zelf te doseren. Vind het alleen jammer dat de tyrosine niet in acetylvorm is. Snap dat alles in 1 tablet maar vind de tyrosine persoonlijk ondergedoseerd (ik heb hier tyrosinepoeder liggen dat ik bij m'n preworkout gooi en merk toch echt pas iets bij ~2g). Plannen om dat mss eens aan te passen ergens in de toekomst?
Ik heb het zelf nog niet gebruikt, maar ik heb er wel onderzoek naar gedaan om spiermassa en kracht te behouden tijdens het einde van je cut bijvoorbeeld. Maar tegelijkertijd is het ook goed te gebruiken tijdens de bulkfase om kracht/LBM net dat kleine beetje te doen accelereren. Producten zoals deze verrichten geen wonderen, maar als je alles op een rij hebt (dieet, training, rust) dan werkt Mastodon pas goed. Dit is hetzelfde geval bij de meeste supplementen, je moet wel al een solide diëet, training, etc hebben zodat je een goede basis hebt. De dosis is 750 mg, wat bewezen is in een aantal onderzoeken kracht en lean body mass te doen vergroten. Na mijn volgende wedstrijd gebruik ik dit product in mijn rebound om sterker terug te komen.Wesley, wat vind je persoonlijk van jullie product "Mastodon"?
NIEUWE GIVE-AWAY ACTIE: https://forum.bodybuilding.nl/topics/win-scitec-nutrition-protein-breakfast-scitec-t-shirt.400819/
Check it out!![]()