XXL Nutrition

ScitecNutrition.com

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welkom Scitec! :)
 
Iemand ervaring met de warmachine preworkout? Op hun site krijg je er ook nog is een bijpassende shaker bij:p

Net de inhoud bekeken en ziet er op zich goed uit imo, ik vraag me enkel af waar dit voor staat: TOP SECRET “WAR MACHINE” matrix 7515 mg
 
Gaan jullie ook een webshop voor ons oprichting? Met kortingen oid?
 
En bijv met kopje 'DBB' waar alleen wij kunnen inloggen met onze DBB gegevens.
Win win situatie creer je zo, kan je zien hoeveel boardsponser opbrengt gezien de DBB'ers daar bestellen.
En kan je daar een persoonlijke DBB korting geven incl sexy pics van jullie vrouwelijke atleten.
 
Iemand ervaring met de warmachine preworkout? Op hun site krijg je er ook nog is een bijpassende shaker bij:p

Zeker, was ruk. Maar welkom Scitec :P
 
Net de inhoud bekeken en ziet er op zich goed uit imo, ik vraag me enkel af waar dit voor staat: TOP SECRET “WAR MACHINE” matrix 7515 mg
Voornamelijk 5g creatine...

TOP SECRET "War Machine" matrix 7515 mg
- "Multi-Creatine" blend (5000 mg): MicronTec gemicroniseerd Creatine, Creatine citraat, Creatine Fosfaat - L-Arginine HCl, beta-alanine, Caff eine, Acetyl L-Carnitine HCl, vitamine C, Alpha-Ketoglutaraat Calcium (AKG), L-appelzuur, Citrus aurantium extract, BioPerine ® (Piperine), Foliumzuur
 
En bijv met kopje 'DBB' waar alleen wij kunnen inloggen met onze DBB gegevens.
Win win situatie creer je zo, kan je zien hoeveel boardsponser opbrengt gezien de DBB'ers daar bestellen.
En kan je daar een persoonlijke DBB korting geven incl sexy pics van jullie vrouwelijke atleten.
Vergeet de gratis give aways voor alle elite members niet.
 
Bedankt voor de warme welkomst iedereen!
We hebben erg veel zin in de samenwerking met het forum.
Check onze eerste give-away actie in het volgende topic: https://forum.bodybuilding.nl/topics/win-100-whey-protein-professional-scitec-samples.400066/
Doe mee en wie weet ben je aan het einde van de week een pot eiwit rijker. :thumbs:


Even een klein stukje over mijzelf:
Eén van de personen die van dit account gebruik zal gaan maken (en van wie deze post ook af komt) is Wesley Vissers, ook wel 'Determination' genoemd op dit forum. Een tijdje geleden was ik actief op het forum en heb ik verschillende logs bijgehouden en heb ik ook twee keer meegedaan aan de DBB fotowedstrijd.
Daarna ben ik zelf bezig gegaan met bodybuilding wedstrijden en het is nu echt mijn passie geworden. Scitec Nutrition is mijn sponsor en ik sta achter het merk!

Dus als je vragen hebt, iets wilt weten over een product, over het merk zelf of iets totaal anders, laat het in dit topic weten. Dan zal ik mijn best doen om te antwoorden. :thumbup:
Daarnaast zal ik ook andere topics open over verscheidene onderwerpen.
 
Hoi Wesley. Kwam laats een foto van je tegen toevallig. Gaat hard man. Top fysiek.

GWaq2Pr7TKhSw4yUtSlNlsCUiLCFf29C7WF039MjGKA.jpg
 
Ik ben overigens wel fan van jullie Mental Focus, al die 300mg+ caffeine supps vind ik er een beetje over en dit is goed zelf te doseren. Vind het alleen jammer dat de tyrosine niet in acetylvorm is. Snap dat alles in 1 tablet maar vind de tyrosine persoonlijk ondergedoseerd (ik heb hier tyrosinepoeder liggen dat ik bij m'n preworkout gooi en merk toch echt pas iets bij ~2g). Plannen om dat mss eens aan te passen ergens in de toekomst?
 
Wesley, wat vind je persoonlijk van jullie product "Mastodon"?
 
NIEUWE GIVE-AWAY ACTIE: https://forum.bodybuilding.nl/topics/win-scitec-nutrition-protein-breakfast-scitec-t-shirt.400819/
Check it out!:cool:

Ik ben overigens wel fan van jullie Mental Focus, al die 300mg+ caffeine supps vind ik er een beetje over en dit is goed zelf te doseren. Vind het alleen jammer dat de tyrosine niet in acetylvorm is. Snap dat alles in 1 tablet maar vind de tyrosine persoonlijk ondergedoseerd (ik heb hier tyrosinepoeder liggen dat ik bij m'n preworkout gooi en merk toch echt pas iets bij ~2g). Plannen om dat mss eens aan te passen ergens in de toekomst?
Supps met hoge hoeveelheden caffeïne vind ik zelf ook minder. Zelf vind ik inderdaad ook een product beter werken wanneer deze ingrediënten bevat die in synergie werken, in plaats van één stof.
Maar alle producten van Scitec zijn zo ontworpen dat ze de minimale hoeveelheid van een stof bevatten die wetenschappelijk bewezen is te werken. Maar dit gaat soms uit van onderzoeken die niet persé bij bodybuilders gedaan zijn met 5+ jaar ervaring. Gemiddeld gezien doen ze natuurlijk gewoon wat er op de verpakking staat, maar bij de één werkt het sterker dan bij de ander. Daarom verkoopt Scitec ook de meeste ingrediënten los, om zelf je stack samen te stellen. Zo is Tyrosine ook gewoon beschikbaar: http://www.scitecnutrition.com/en/products/scitec_nutrition/amino_acids/tyrosine

Wesley, wat vind je persoonlijk van jullie product "Mastodon"?
Ik heb het zelf nog niet gebruikt, maar ik heb er wel onderzoek naar gedaan om spiermassa en kracht te behouden tijdens het einde van je cut bijvoorbeeld. Maar tegelijkertijd is het ook goed te gebruiken tijdens de bulkfase om kracht/LBM net dat kleine beetje te doen accelereren. Producten zoals deze verrichten geen wonderen, maar als je alles op een rij hebt (dieet, training, rust) dan werkt Mastodon pas goed. Dit is hetzelfde geval bij de meeste supplementen, je moet wel al een solide diëet, training, etc hebben zodat je een goede basis hebt. De dosis is 750 mg, wat bewezen is in een aantal onderzoeken kracht en lean body mass te doen vergroten. Na mijn volgende wedstrijd gebruik ik dit product in mijn rebound om sterker terug te komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven