Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Screenshot_20251013_213917_Facebook.jpg

Komen deze ook in de supermarkt te liggen?

Ik heb 2 XXL diepvries maaltijden geprobeerd maar ik vind het echt niet lekker.

Gaat de whey isolaat ooit nog terug in een pot? Op welke politieke partij moet ik stemmen om ervoor te zorgen dat de kans dat whey isolaat terug in een pot komt het grootst wordt?

• Topic Starter Topic Starter
  • #43.486
Gaat de whey isolaat ooit nog terug in een pot? Op welke politieke partij moet ik stemmen om ervoor te zorgen dat de kans dat whey isolaat terug in een pot komt het grootst wordt?
Nee helaas... we worden ook verplicht om plasticgebruik terug te dringen dan kan alleen door meer over te stappen van potten naar pouches

mijn 2 potten bewaar ik daarom goed maar je kan bij de action hele mooie zware metalen containers kopen en die labelen.

mijn 2 potten bewaar ik daarom goed maar je kan bij de action hele mooie zware metalen containers kopen en die labelen.
Ik gebruik ook nog een oude pot. Maar heb de laatste twee keren geknoeid bij het overgooien. Ben niet zo handig.

Nee helaas... we worden ook verplicht om plasticgebruik terug te dringen dan kan alleen door meer over te stappen van potten naar pouches
Ah balen. Bedankt voor de reactie! Ik heb ChatGPT een stemwijzer laten maken, mocht je benieuwd zijn: https://forum.bodybuilding.nl/topics/de-grote-whey-stemwijzer-2025.442216/

• Topic Starter Topic Starter
  • #43.491
Is er al een datum bekend wanneer de gym in Helmond open gaat?

Veul te ver weg van Zwolle😜😁

Terug
Naar boven