AndroidHealthClinic

grotere traps

NasiSpeciaal

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
113
Beste Bodybuilders,

Doen jullie isolatiewerk voor de traps? Zo ja, welke oefeningen? Ik doe sinds een half jaar barbell shrugs. Werkt aardig voor groei, verschil is duidelijk zichtbaar. Nadeel is alleen dat mijn onderrug het steeds minder prettig begint te vinden.

Ik weet niet of je die mogelijkheid hebt maar farmers walk is superieur voor traps, imo.

Mijn favo is 1 arm shrugs in de Smith

Bijlagen

• OIP.webp
    OIP.webp
    21,1 KB · Weergaven: 53
Ik heb ze shrugs ook wel eens zien doen met kabels van laag naar hoog en dan iets breder dan schouderbreedte naar je oren toe trekken.
Vind het zelf altijd wel lastig om mijn traps te voelen met db shrugs.
Doe dan ook vaak mijn shirt uit zodat ik mij meer kan focussen erop omdat ik ze dan ook beter zie in de spiegel

Ik heb ze shrugs ook wel eens zien doen met kabels van laag naar hoog en dan iets breder dan schouderbreedte naar je oren toe trekken.
Vind het zelf altijd wel lastig om mijn traps te voelen met db shrugs.
Doe dan ook vaak mijn shirt uit zodat ik mij meer kan focussen erop omdat ik ze dan ook beter zie in de spiegel

Enige wat ik voel met db shrugs is dat ik langzaam mijn gripkracht verlies. Hetzelfde gewicht op een trap bar voelt wel meteen goed.

Gewoon shrugs met een olympische halterstang in een squatkooi. Magnesium voor de grip en flink wat gewicht. Beginnen met 4x8. Bij ervaring en opwarming 4x5 reps.
Eventueel een riem gebruiken maar als het even kan niet. Wordt je buik en onderrug ook sterker van.

Terug
Naar boven