AndroidHealthClinic

Wat hebben jullie gestemd vandaag?

Peiling Peiling Op wie heb jij gestemd? (anoniem)

• D66

Stemmen: 3 10,7%
  • PVV

Stemmen: 10 35,7%
  • VVD

Stemmen: 2 7,1%
  • GL- PvdA

Stemmen: 1 3,6%
  • CDA

Stemmen: 2 7,1%
  • JA22

Stemmen: 4 14,3%
  • FVD

Stemmen: 4 14,3%
  • BBB

• SP

• DENK

Stemmen: 0 0,0%
  • PvdD

• SGP

• CU

• 50PLUS

• Volt

• NSC

• Totaal stemmers
    28
D66.

@Chase misschien een goed idee om hier een anonieme poll van te maken? Ik denk dat de respons dan een stuk hoger gaat zijn. Niet iedereen heeft er zin in zijn/haar keuze openbaar te maken.

Laatst bewerkt:
Je kunt aan een bestaand topic alsnog een poll toevoegen.
Rechts boven je openingspost:
brave_screenshot_forum.bodybuilding.nl.png

Laatst bewerkt:
Coenradie

Poll toegevoegd op basis van partijen Exitpole Ipsos I&O 21:00

Hoe kunnen jullie als zon vermogende dbbers links stemmen. Volgens mij zitten hier allerlei uitkering trekkers die slapend rijk willen worden.

Als je d66 hebt gestemd ben je wel goed gek als we een homo aan de macht zetten. ❤️seth, maar een land moet gestuurd worden door een alpha. Zijn we vergeten dat die iedereen wil laten betalen voor allerlei klimaat onzin regels en vervolgens zijn bruiloft in het buitenland viert en honderden gasten laat overvliegen. Zulke acties hoor je niet mee weg te komen.

Een leider is een rolmodel/ voorbeeld, wil jij partijleider zijn dan moet je accepteren dat je hele leven daar in het teken van moet staan, niemand die jou gelooft als je van alles roept en vervolgens in je prive leven wat anders doet, althans zo denk ik erover maar blijkbaar is de meerderheid van NL een zacht gekookt eitje die alles aangepraat kan worden.

Neem als voorbeeld die premier van Polen, sowieso als we zon mens hier aan de macht hadden zou het voor de normale mens hier een stuk beter zijn.

Ondertussen zetten jullie deze mens op de troon:

IMG_3196.png

“Pride to be a drammer” nou hij gaat het wel ff oplossen.

Als je d66 hebt gestemd ben je wel goed gek als we een homo aan de macht zetten. ❤️seth,
Ik ben het volledig met je eens! Zelf ben ik volledig rechts. Ik vind deze woke shit met die LGBT Community iets waar ik totaal niet achter sta en mij ver van wil distantiëren.

Rob Jetten is niet een persoon, waar ik zelf een bepaald vertrouwen in heb. Hij is veel te soft en zal niet geschikt zijn voor deze functie.

En Geert Wilders was daar wel het toonbeeld van? :o Kijk wat hij allemaal heeft beloofd en wat ervan is gekomen .. oh, wacht.

Mijn handtekening is na 10 jaar nog steeds relevant

JA21

Geert wilders is een echte dbber, veel praat weinig actie.

Konden beter BBB stemmen dat komt nog het dichts bij wat ons past, buik billen benen.

Hoe kunnen jullie als zon vermogende dbbers links stemmen. Volgens mij zitten hier allerlei uitkering trekkers die slapend rijk willen worden.
Als je leeft van een (bijstands)uitkering en je stemt puur uit financieel eigenbelang, zijn er wel betere opties dan D66. Denk aan o.a. de SP.
Ik zou D66 op financieel economisch gebied niet eens links willen noemen.

• Topic Starter Topic Starter
En Geert Wilders was daar wel het toonbeeld van? :o Kijk wat hij allemaal heeft beloofd en wat ervan is gekomen .. oh, wacht.

PVV werd actief tegengewerkt. Logisch gevolg dan toch?

Typisch links. Doet niks. Alleen pappen en nathouden. Als er dan wat ergs gebeurd opeens selectief verontwaardigt met z'n allen. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

Links wacht tot rechts wat doet en dan worden ze meteen geframed als racist/fascist/anti-buitenlander et cetera.

Dat is de geniepige strategie van links. Ondertussen is er een invasie gaande en word alles letterlijk en figuurlijk afgebroken.

Terug
Naar boven