XXL Nutrition

Online personal training

Status
Niet open voor verdere reacties.

Oom Oli

Freaky Bodybuilder
Natty
Ripped
Gare haan
Waardering
3.634
Lengte
1m82
Massa
70kg
Vetpercentage
17%
Ik overweeg online personal training voor senioren te gaan geven tegen scherpe prijzen. Op termijn ook groepslessen met de webcam. Is hier eventueel interesse voor ? Dit voor zowel duursport, boksen, voetbal, krachttraing als natural bodybuilding.

Kun je ook mensen coachen in de denksporten, zoals schaken of darten?

• Topic Starter Topic Starter
Neen daar ken ik niet zoveel van.

Ga je dan voetbal training geven via de webcam?

Ga je dan voetbal training geven via de webcam?
Ja ik dacht aan balcontrole, 1 tegen 1 situaties, tactiek enz... dat is nog een niche volgens mij. Hebt u interesse om terug (of beginnen) te voetballen ? Ik kan ook keeperstraining geven denk ik. Mijn doelpubliek is 50-plussers die amateurvoetbal op degelijk niveau willen gaan spelen.

Laatst bewerkt:
f7ed1661a41642198cfbbbe30f954039.gif

oof-old-man (1).gif

Klinkt allemaal als een goed plan.
Let wel dat het handig kan zijn dat je wat kennis hebt van fysiotherapie.
Of een fysiotherapeut die je zou kunnen helpen waar nodig is.

Ik heb besloten members van dit board een maandelijkse korting te geven van 5%. Wil ook wel prijzen sponsoren voor de contest, bv 10 gratis sessies ofzo. Maar is het als sponsor nog toegelaten zelf deel te nemen ?

Ik heb besloten members van dit board een maandelijkse korting te geven van 5%. Wil ook wel prijzen sponsoren voor de contest, bv 10 gratis sessies ofzo. Maar is het als sponsor nog toegelaten zelf deel te nemen ?
Hoe oud denk jij dat wij zijn hier allemaal maat? :hello:

Ik voel me wel 100 vandaag, na de training van gisteren. Heb je ook korting voor de aller-oudsten?

Nee, maar serieuze vraag: Hoe heb je dit opgezet?
Ik bedoel, heb je een plan van aanpak?
Wat kan iemand verwachten die je coacht, heb je nagedacht over de tijden en de duur van de sportsessie?
Hoeveel lessen heb je al gegeven (real life en wab-cam), heb je de interesse gepeild van senioren?

Het idee kan best werken, maar dan heb je een concreet plan nodig denk ik. Eventueel met instructies etc.

Succes!

Ik voel me wel 100 vandaag, na de training van gisteren. Heb je ook korting voor de aller-oudsten?

Nee, maar serieuze vraag: Hoe heb je dit opgezet?
Ik bedoel, heb je een plan van aanpak?
Wat kan iemand verwachten die je coacht, heb je nagedacht over de tijden en de duur van de sportsessie?
Hoeveel lessen heb je al gegeven (real life en wab-cam), heb je de interesse gepeild van senioren?

Het idee kan best werken, maar dan heb je een concreet plan nodig denk ik. Eventueel met instructies etc.

Succes!
Momenteel heb ik 3 voetbaltrainingen en 1 boksles van ongeveer 40 minuten gegeven aan senioren. Wel enkel nog terug balgevoel krijgen.

Heeft er iemand interesse in een gratis training naar keuze woensdagavond om 20u? Ik heb nog 1 timeframe openstaan deze week. Wil een gebaar doen naar het forum toe.
Sta ook open om een uurtje via Teams vragen over Cardiotraining gratis te beantwoorden gedurende 20 minuten aanluitend op de training.

Laatst bewerkt:
U dient dan eerst even een account te registreren, bij interesse kan ik de link doorsturen. Hier dien je éénmalig te activeren door middel van een overschrijving van 200 euro, maar deze wordt na de training direct teruggestort.

Zo kan ie wel weer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven