XXL Nutrition

Sticky Melanotan Topic

Bezoekers in dit topic

Kan je aangeven onder welke naam het op hun site staat?
Ac-Nle
Overigens.. Ik heb gisteren voor de 5e keer gezet. Heb netjes opgebouwd tm de afgelopen 2 dagen 1,2.
Gisteren ben ik onder de zonnebank gegaan maar zie nog eigenlijk niets gebeuren. Gewoon blijven doorzetten neem ik aan?
1,2??? met hoeveel ml meng je 1 vail?
 
Lastig, ik zag direkt het verschil. Vooral na zonnebank.
 
google maar eens mt2 en dan het genoemde merk dan kom je uit bij ac-nle (mt2) op hun site.
 
Voorheen MT-2 van Usapep, nu van Sunatura.
Bij de usapep MT-2 werden mijn baardharen zwart, en bij die van Sunatura spierwit (voorlopig slechts een kleine oppervlakte, wel vrij opvallend).
Heeft er nog iemand dit probleem?

Qua bruining lijkt de MT-2 van Sunatura nog beter dan Usapep.

Heeft er iemand al Scenesse kunnen scoren?
 
el capitan welke versie van sunatura heb jij zijn 2 versies toch?
 
el capitan welke versie van sunatura heb jij zijn 2 versies toch?
Die zonder vulstoffen, al denk ik dat er toen maar 1 versie beschikbaar was. Ik kan me ook vergissen, maar als ik de keuze toen had, is het zeker deze zonder.
 
Die zonder vulstoffen, al denk ik dat er toen maar 1 versie beschikbaar was. Ik kan me ook vergissen, maar als ik de keuze toen had, is het zeker deze zonder.
je hebt met fillers en zonder weet jij wat het verschil is?
 
Hoe lang werkt melanotan door? Ik ben nu bijna 3 weken gestopt vanwege bruine oogleden en ook ivm operatie die gaat komen. Maar ik zie nu nog wel extra moedervlekjes komen na het stoppen. (ik heb geen zonnebank meer genomen na stoppen)
 
Ik heb bij USAPep 5 vials besteld enkel ik dacht m'n oude bac water te gebruiken die ik nog had liggen, maar denk dat het na 2 jaar niet meer goed is. M'n oude leveranciers website ligt nu plat, iemand een suggestie waar ik nu m'n bac water vandaan kan halen? Desnoods even PM'en
 
heeft er iemand nog recent besteld bij sunatura? Want heb ze 2 dagen gemaild voor wat informatie maar krijg geen reactie terug van ze ook niet in me spam
 
Hey mensen,
Vandaag mijn bestelling van sunatura ontvangen. Ik heb zonder fillers besteld, masr het ziet eruit alsof er helemaal niks inzit?
Alleen wat stof aan de binnenkant van t glaasje.
Moet dat zo???
Groet Linda

20170511_115715.jpg
 
Hey mensen,
Vandaag mijn bestelling van sunatura ontvangen. Ik heb zonder fillers besteld, masr het ziet eruit alsof er helemaal niks inzit?
Alleen wat stof aan de binnenkant van t glaasje.
Moet dat zo???
Groet Linda
Is dit nieuw ofzo dat ze het zonder filler hebben ?
 
Back
Naar boven