Fitness Seller

Sticky Melanotan Topic

niemand hier die van sunatura besteld?

oh ik zag dat ik je per ongeluk negeerde linny waardoor ik je post niet kon zien, maar sunatura is dus good to go?

klopt het dat je alleen met bitcoins kan betale?

Kan ik zonder problemen mijn Melanotan + insulinespuitjes in mijn ruimbagage meenemen op reis? Of is dit verboden om te vervoeren?

he linny,

vials zijn inmiddels binnen erg snel zeg. Allleen de vials lijken haast leeg ik las ook op hun website dat dit klopt en 10 mg een hele kleine hoeveelheid is maar vroeger bestelde ik ook bij sunatura toen was er duidelijk poeder te zien. maar jij zeg dus dat het echt werkt word je er ook misselijk van ik wel namelijk van m2

Zomer komt eraan, wie gaan er allemaal een Melanotan cycle doen? Al in huis? Hoe lang duren jullie mela cycles?

Hoe bevalt bij iedereen de Melanotan 2? Ik ben nu net paar dagen bezig en zet weinig namelijk 0.25 maar krijg vlekken in mijn gezicht en dat is zo lelijk dat ik weer denk om te stoppen. Heb hierbij nog geen zonnebank gepakt, misschien dat dat zou helpen, al kom ik wel altijd met vlekken onder de zonnebank weg, die zijn met 1 uur wel weer verdwenen maar toch.

Mijn vriend zet iets meer dan mij (is ook stuk groter of course) maar die word wel mooi bruin..Not fair

Ik heb het inderdaad bij de eerste poging ook gehad, dat de oogleden erg donker werden en ik dus niet egaal bruin werd. Na de zonnebank werd het alsnog niet echt egaal. Krijg jij pigment vlekken op je wang bijv. of ook je oogleden?

he linny,

vials zijn inmiddels binnen erg snel zeg. Allleen de vials lijken haast leeg ik las ook op hun website dat dit klopt en 10 mg een hele kleine hoeveelheid is maar vroeger bestelde ik ook bij sunatura toen was er duidelijk poeder te zien. maar jij zeg dus dat het echt werkt word je er ook misselijk van ik wel namelijk van m2
Hoi!
Echt misselijk niet, beetje raar gevoel op de maag.
Groetjes Linda

he linny,

Hoi!
Echt misselijk niet, eel een beetje raar gevoel op de maag.
Groetjes Linda

he linny,

Dan kreeg je bij Sunatura een hoop vulstof er bij. Hierdoor gaan de goede leveranciers ook maar rotzooi erbij gooien zodat het "veel" lijkt en je waar voor je geld denkt te krijgen. Hoe minder je in de vial hebt, hoe waarschijnlijker is dat er minder mee gerommeld is en je meer pure mt2 hebt.

Vroeger waren ze bij Sunatura ook leger, maar kreeg elke bestelling een andere hoeveelheid en andere structuur. Van kleine korreltjes tot aan een bijna volle vial met glad afgestreken poeder. Ofwel, ik kreeg elke keer iets anders er door heen.

Ik heb het inderdaad bij de eerste poging ook gehad, dat de oogleden erg donker werden en ik dus niet egaal bruin werd. Na de zonnebank werd het alsnog niet echt egaal. Krijg jij pigment vlekken op je wang bijv. of ook je oogleden?

Oogleden niet echt mijn wallen worden wel donkerde en pigment vlekken op mijn wangen inderdaad. Nu de avond is gevallen is het wel minder maar ben bang dat als ik door ga het erger word. Heb voor nu besloten woensdag pas weer te zetten, heb vrijdag voor het laatst gezet.

Sunatura is top, 2x eerder besteld. Zaterdag voor de 3e keer maar ik krijg geen reactie. Vreemd, iemand anders hetzelfde? Of een goed alternatief?

Hey mensen.

Iemand met rood/rossig haar hier die met Melanotan z'n ideale kleur heeft bereikt en nu op onderhoud gebruikt?

Ik heb nu 5/6 weken opgebouwd met 0,5 mg per dag, en heb nu een goede, donkere kleur en wil die graag zo houden. Zat te denken aan 1x per week zonnebank 25 mins, en 0,5mg per 5 dagen oid.

Hoe doen jullie het met onderhoudsdosis?

Terug
Naar boven