Fitness Seller

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

Bezoekers in dit topic

Banshee, hell yes!!!

iemand nog tips voor een netflix serie.. :( i'm out of options.
Al het bekende al gezien. Uit wanhoop kijk ik nu limitless, shooter (seizoen 2) en ben ook begonnen met 4400 dat is wel ok trouwens..

Ozark, geniaal
Oh en ray donovan!
 
Gringo: The Dangerous Life of John McAfee (Netflix)

 
Deze ben ik nu aan het kijken. Aanrader als je van het genre houdt.
 
Je hebt de doc. hierboven zeker gezien, Derksen ? :D
Ha vanavond!

"The rise of Trump is a repudiation of 30 years of bipartisan treason and failure. Donald Trump is perfectly made up. He's perfectly coiffed. He's perfectly lit."
"Always praise 'em before you hit 'em."
Je hebt de doc. hierboven zeker gezien, Derksen ? :D
Was smullen.
 
Dacht dat je die avatar genomen had omdat je die doc. gisteren bekeken had. Maar was dus toeval :cool:
 
Nou, gister las ik deze tweet (heb al paar keer over Wasserman Schulz bericht):

[Link Dood]

En toen paar uur later zag ik jouw post en toen dacht ik dat is toevallig en nam 'm.
 
Vroeger zag hij er echt uit als de definitie van een sleazeball

article-2322981-19B99CE4000005DC-345_634x706.jpg
 
De vrouwen die Donald beschuldigden zijn ook spoorloos verdwenen.

:scratch:
 
Stranger Things gezien deze week. Prima serie met een mooie jaren 80 sfeer. Seizoen 2 komt eind oktober uit. Aanrader!
 
Heb seizoen 1 gedownload, ga nu aan de tweede aflevering beginnen. Vond de eerste aflevering vet en veelbelovend. Ben benieuwd :) Verlies bij series vaak m'n interesse na 5/6 afleveringen en dan kap ik.

Lastige klant dus. Ik heb dat ook alleen vaak pas bij het 3e seizoen ofzo haha.

Ozark, geniaal
Oh en ray donovan!

Ozark gezien.

Ray Donovan was ik onlangs maar mee begonnen. Moet er nog even doorheen :) Maar thanks voor de reminder.
 
Weet niet als alles op Netflix staat, maar hier wat suggesties, sommige kijken gewoon lekker weg.
Black sails, white collar, castle, american gods, the night manager, designated survivor, death note, bojack horseman, flaked, sense8, ozark, ray donovan, bloodline, taboo, true detective.

Mischien zit er iets voor je bij ;-)

castle , american gods, the night manager, bojack horseman, flaked, sense8,taboo,

Ik zal eens een poging wagen voor bovenstaande. De rest al gezien.Thanks! :)

Death note toevallig vandaag gekeken de film.
Wel leuk gedaan. Al had ik liever gezien dat ze met de karakters wat meer bij de anime waren gebleven.
 
castle , american gods, the night manager, bojack horseman, flaked, sense8,taboo,

Ik zal eens een poging wagen voor bovenstaande. De rest al gezien.Thanks! :)

Death note toevallig vandaag gekeken de film.
Wel leuk gedaan. Al had ik liever gezien dat ze met de karakters wat meer bij de anime waren gebleven.

Kun je weer even vooruit ;-) American Gods staat niet op netflix trouwens. Wel gehoord dat het budget super groot was/is en dat laat zich ook wel vertalen naar de kwaliteit. Check trailer even, maar deze serie heeft iig mijn interesse gewekt.
 
Kun je weer even vooruit ;-) American Gods staat niet op netflix trouwens. Wel gehoord dat het budget super groot was/is en dat laat zich ook wel vertalen naar de kwaliteit. Check trailer even, maar deze serie heeft iig mijn interesse gewekt.

Ow shit. Net gezien. Mijn interesse ook gewekt. is deze ergens te streamen via goede kwaliteit?
 
Ow shit. Net gezien. Mijn interesse ook gewekt. is deze ergens te streamen via goede kwaliteit?

Hmm ik stream eigenlijk alles, van series tot films via 123movies.to
Zij hebben ook de meest recente films zoals Logan, Planet of the apes etc. in goede kwaliteit. Enige 'probleem' is dat er geen ondertiteling vaak is. Maar als je Engels gewoon goed is, zal dat geen probleem zijn.
 
One punch man = een heerlijke anime. Wel maar 12 episodes helaas.
 
Hmm ik stream eigenlijk alles, van series tot films via 123movies.to
Zij hebben ook de meest recente films zoals Logan, Planet of the apes etc. in goede kwaliteit. Enige 'probleem' is dat er geen ondertiteling vaak is. Maar als je Engels gewoon goed is, zal dat geen probleem zijn.

oh ja wel prima kwaliteit inderdaad. Ik ga hem daar checken. Thanks!


Narcos seizoen 3 was niceee trouwens.

Balen dat het alweer afgelopen is.
 
Back
Naar boven