Fitness Seller

Serie: Fear The Walking Dead

The Walking Dead werd na een paar seizoenen saai. Vooral seizoen 1 was goed, met name aflevering 1 over hoe hij wakker werd. Fear of the Walking Dead vind ik tot nog toe beter, maar dat gaat ook gemolken worden tot het saai is.

Ik was in eerste instantie ook sceptisch tegenover deze spin off, maar eerlijk is eerlijk vond het toch goed. Ga zeker het 2e seizoen weer kijken.
TWD blijft smullen, ik denk dat Abraham is gesneuveld...maar dat is een ander topic geloof ik.

Aan het boot scenario in het geval van een zombie-apocalypse had ik wel al eens gedacht omdat het veilig lijkt maar volgens mij moet je sowieso terug op land leven qua lange termijn overleven.

Ik heb The Walking Dead t/m seizoen 4 gezien, moet Fear the walking dead nog kijken :-)

nou maar wachten op deze weer.

Na 1 minuut beschouw is die al als zombies en niet meer als mensen.

Gewoon kop in kloppen.

Wel grappig als iemand net een zombie wordt dat je een mes door zn schedel duwt alsof de schedel van karton is.

• Topic Starter Topic Starter
4 juni mogen we weer, heb startpost maar een beetje bijgewerkt :p

Laatst bewerkt:
Ik heb alleen seizoen 1 gezien en ik vond het eigenlijk wat teleurstellend. Ik dacht dat het ging gaan over de eerste dagen na de outbreak en de totale chaos, hoe ze alles ontdekten etc. Maar in ep1 of 2 is er 1 nacht waarin die betoging plaats vindt en blijkbaar de hele stad verandert. Daarna zitten ze in hun kampje met zicht op de stad en gebeurd en lijkt alles al achter de rug en wordt het gewoon hetzelfde als the walking dead...

Na 1 minuut beschouw is die al als zombies en niet meer als mensen.

Gewoon kop in kloppen.

Wel grappig als iemand net een zombie wordt dat je een mes door zn schedel duwt alsof de schedel van karton is.
Ja die schedels worden plotseling wel heel zwak :p

Is gewoon een verschrikkelijk slechte show. Net als de Walking Dead. Zonde.

niemand word verplicht te kijken natuurlijk he ;)

Volgens AMC zou er volgende week gelijk een double bill zijn ;)

• Topic Starter Topic Starter
Season 3 promo/teaser:

binnenkort een crossover episode met TWD

Terug
Naar boven