XXL Nutrition

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

Heb van Narcos alleen seizoen 1 gezien, toen overgegaan op Banshee. Hoe verhoudt seizoen 2 van Narcos zich tot seizoen 1?

Heb van Narcos alleen seizoen 1 gezien, toen overgegaan op Banshee. Hoe verhoudt seizoen 2 van Narcos zich tot seizoen 1?

Poe, dat is even geleden hoor. Maar volgens mij was deze minstens net zo tof.
Ik zou het wel weten in ieder geval (als ik nog 2 seizoenen te zien had).

Seizoen 2 is ook top.
Net als seizoen 3.
Al was dat wel even afwachten na de dood van Escobar in seizoen 2.
Maar je mist hem geen eens.

Apart trouwens, dat als je 1 seizoen van Narcos hebt gezien, je seizoen 2 niet kijkt.

afgelopen week de laatste aflevering van The sinner gekeken.
Wel een leuke korte serie.
wat er gebeurd is is meteen duidelijk maar waarom het gebeurd is maakt het wel interessant om te kijken

thesinner_castinfo_2880x900.jpg

Die is ook oud geworden zeg

Dat worden we gelukkig allemaal Pun.

Gomorra: La serie (TV Series 2014– ) - IMDb
In de serie Gomorra is het decor de asgrauwe getto van de wijk Scampia, zijn de kostuums merkloze trainingspakken en uit de spaarzame rijkdom zich in wansmaak. Het is het volledig onromantische beeld van de Italiaanse criminele wereld. Dit is Gomorra, welcome to the jungle. De serie draait om de camorra, de criminele organisatie die het voor het zeggen heeft in grote delen van de Zuid-Italiaanse stad Napels.

Er zijn meerdere hoofdrolspelers, gebeuren onverwachte zaken en er lopen meerdere verhaallijnen door elkaar. 1e seizoen gezien en zeer goede indruk.

Laatst bewerkt:
afgelopen week de laatste aflevering van The sinner gekeken.
Wel een leuke korte serie.
wat er gebeurd is is meteen duidelijk maar waarom het gebeurd is maakt het wel interessant om te kijken

thesinner_castinfo_2880x900.jpg
Zeker een aanrader. Wel wat kort inderdaad.

The orville...... Zaaaaaaaaalige serie.

Lucifer is ook een aanrader.

El chapo seizoen 2 nu op Netflix :).

• Like
Waarderingen: Rain

Vanaf 05.01 op Netflix.

Terug
Naar boven