AndroidHealthClinic

1.5 kilo verlies slecht?

Batigol

Cool Novice
Waardering
0
Hallo,

Nu ben ik aan het lijnen en was ik van plan het echt serieus te doen. NU heb ik mijn kcal en sporten bij gehouden. Ben 375kcal onder mijn behoefte gaan eten. en 4x in de week fitness en daarbij wel heel veel cardio. 40min bij de sportschool, en daarnaast nog wat hardlopen om mijn conditie alvast op een goed niveau te brengen voor het nieuwe seizoen. Als ik alles uitreken en bijhoud en dan neem ik 7000kcal als 1 kilo, zou ik met mijn sporten en eten ongeveer een kilo kwijt zijn. NU is het 1.5 kilo wordt dat teveel per week of kan dat wel?

Alvast bedankt,
Batigol

Hallo,

Nu ben ik aan het lijnen en was ik van plan het echt serieus te doen. NU heb ik mijn kcal en sporten bij gehouden. Ben 375kcal onder mijn behoefte gaan eten. en 4x in de week fitness en daarbij wel heel veel cardio. 40min bij de sportschool, en daarnaast nog wat hardlopen om mijn conditie alvast op een goed niveau te brengen voor het nieuwe seizoen. Als ik alles uitreken en bijhoud en dan neem ik 7000kcal als 1 kilo, zou ik met mijn sporten en eten ongeveer een kilo kwijt zijn. NU is het 1.5 kilo wordt dat teveel per week of kan dat wel?

Alvast bedankt,
Batigol

Kan prima, is gewoon vocht.

Is in het begin zelfs normaal. Als ik even slecht heb gegeten en ik switch terug naar cut-voedsel, onder onderhoud zit en een cardiosessie erin las kan ik op een dag of twee 3-4kg kwijtgeraken, grotendeels vocht.

• Topic Starter Topic Starter
okee, dus dat wordt na een tijd +/- 1kilo en dan al wat minder vocht en spieren en dus voornamelijk vet?

Eerste week is altijd meer (vocht en darm-vulling). Als je low carb gaat is het NOG erger.

Of het TE veel is ? Tja, als je op 6% staat wel, als je op 35% staat is het misschien zelfs wel weinig.... Zolang de prestaties in de gym gelijk blijven hoef je je niet al te veel zorgen te maken (volume mag waarschijnlijk wel omlaag, maar als je minder gewicht moe gaan gebruiken moet je oppassen).

Terug
Naar boven