AndroidHealthClinic

1 fles whiskey per week

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dude een beetje drinken in het weekend is echt niet zo'n probleem maar een hele fles whisky is toch ook wel weer erg overdreven.
Ik zou er maar mooi mee kappen.
 
Samu zei:
Yep lekker sarcastisch, zo zijn wij vlamingen. :cool:
En tja je geeft zelf al aan dat het niet gezond is, maar toch graag je je af of het slecht is? ??? Slecht zoals in ongezond: ja, want zeg je zelf al. Slecht zoals in "ga ik veel verschil merken qua progressie", dat kan je enkel uitzoeken als je es een tijd niet drinkt. Al zijn er hier ook mensen die goed vooruitgaan en toch elk weekend de nodige hoeveelheid alcohol naar binnen werken.

Ik bedoel echt in de zin, ga ik veel eerder dood.

EricR zei:
Op de rand van alcoholisme. Heb zelf vroeger ook aardig ingenomen, maar wist wel dat langer doorgaan destastreus was voor mijn gezondheid. Je lever krijgt een gigantische tik als je week in, week uit een fles whiskey in het weekend er doorheen jaagt.

Ook gelegenheidsdrinkers, of beter gezegd juist gelegenheidsdrinkers zijn degenen die zonder het zelf te merken alcoholisme ontwikkelen.

Nokken of minderen, als je jong bent herstelt je lever nog vrij snel en volledig maar hoe langer je doorgaat des te groter de schade.

mja, mischien dat ik het beter om de week kan gaan doen :P

Maar weet je waarom ik het vraag. ik ken alcoholisten die elke dag
wel een fles of wat erdoorheen jagen en die al rond de 50 zijn.

Daarom vroeg ik me af of je oud kan worden met elk weekend een fles jack daniels :)
 
Cables zei:
Ik bedoel echt in de zin, ga ik veel eerder dood.



mja, mischien dat ik het beter om de week kan gaan doen :P

Maar weet je waarom ik het vraag. ik ken alcoholisten die elke dag
wel een fles of wat erdoorheen jagen en die al rond de 50 zijn.


Daarom vroeg ik me af of je oud kan worden met elk weekend een fles jack daniels :)


ja, en 50 is ook echt oud idd :s

je "kan" er heel oud mee worden maar je "kan" er ook over 2 jaar achterkomen dat je lever kapot is. niet elk lichaam reageert hetzelfde op alcohol, zelfde als met trainen.
 
nofear train! zei:
ja, en 50 is ook echt oud idd :s

je "kan" er heel oud mee worden maar je "kan" er ook over 2 jaar achterkomen dat je lever kapot is. niet elk lichaam reageert hetzelfde op alcohol, zelfde als met trainen.

Als ik een klote lever had was ik nu wel dood geweest na ruim 5 jaar elk weekend kort. :D
 
Wat wil je nu eigenlijk bereiken: Met je vraag ?
 
M-TRAXX zei:
Wat wil je nu eigenlijk bereiken: Met je vraag ?

leek me duidelijk

Maar door me te vergelijken met mensen die elke dag zuipen en
dat opgeteld met het feit dat ik het al jaren doe en dat ik kennelijk wel een aardige lever heb
heb ik me eigen vraag net beantwoord. :D

en kom op mensen niet schijnheilig doen. alsof jullie twee biertjers drinken in het weekend :P
 
Cables zei:
leek me duidelijk

Maar door me te vergelijken met mensen die elke dag zuipen en
dat opgeteld met het feit dat ik het al jaren doe en dat ik kennelijk wel een aardige lever heb
heb ik me eigen vraag net beantwoord. :D

en kom op mensen niet schijnheilig doen. alsof jullie twee biertjers drinken in het weekend :P

Ik kan het op twee manier opvatten :

1) aardig kapotte lever
2) aardige leveraandoening
Welke van de twee bedoel je?
 
Cables zei:
leek me duidelijk

Maar door me te vergelijken met mensen die elke dag zuipen en
dat opgeteld met het feit dat ik het al jaren doe en dat ik kennelijk wel een aardige lever heb
heb ik me eigen vraag net beantwoord. :D

en kom op mensen niet schijnheilig doen. alsof jullie twee biertjers drinken in het weekend :P

Je kunt het beste die fles whiskey verspreiden over de gehele week he, maar ja als je in het weekend lekker los wil gaan moet je dat zelf weten. Doe ik ook wel eens. Alleen niet elk weekend natuurlijk.
 
wat zou slechter zijn. 1 fles whiskey per week of 2 flinke kuurtjes per jaar
 
heb hier ook een fles jack daniels staan.. alleen kom er nu niet meer aan :P
 
Cables zei:
leek me duidelijk

Maar door me te vergelijken met mensen die elke dag zuipen en
dat opgeteld met het feit dat ik het al jaren doe en dat ik kennelijk wel een aardige lever heb
heb ik me eigen vraag net beantwoord. :D

en kom op mensen niet schijnheilig doen. alsof jullie twee biertjers drinken in het weekend :P

Twee biertjes? Nee, nog niet eens.
 
Een wijntje per dag heeft zeer positieve effecten op je bloedcirculatie, hart en bloedvaten en nog wat voordelen. Wijn is echter geen sterke drank!

Ik zou geen fles whiskey per week wegtikken, aangezien dit wel negatieve effecten heeft op je lichaam, lever, enz.
 
Belachelijk topic.

Je gaf je tekkel zeker ook elke week een fles wiskey..
 
Gewoon stoppen.
 
een fles whiskey per weekend?? damn...ik doe dit ook wel eens, maar meestal ben ik na 3 kwart fles van de planeet (icm bier). Het is ongezond, de volgende dag ben je verrot, maar ja, alsje bezig bent voelt het wel goed. maar om dit elk weekend te doen..pfff, ik zou er in ieder geval wel mee uitkijken.
Maar wie ben ik..ik zit hier schijnheilig te doen en zeggen dat het slecht voor je is, terwijl ik het zelf ook regelmatig doe. Misschien toch een goed moment om iets te minderen, want uitspraken zoals "het is een vorm van alcoholisme" zijn niet echt fijn om te horen :D
 
ja zou vooral nog meer gaan zuipen! wat denk je zelf of dat goed is of niet! bah rotzooi allemaal weg ermee
 
Een hele fles is wel wat veel, maar af en toe drinken kan heus geen kwaad. Laat je niks op je mouw spelden door die geheelonthoudende kluizenaars hier.
 
Eeennnn Flezzzzzzh wiskieeieie kaaannnnn gjeeeennn kwaaadzzzzz innnnn het weeekdnsh. hip. Ik neeeem eelkuuuuuh daaaag een flezzzzzz en hips gaaaaazzzz toggg ooook goedzzz.

Stelletjuuuuh zeikuurzzzz.... burp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven