MuscleMeat

1 Jaar bezig TIPS graag

• Topic Starter Topic Starter
Een bump van een jaar geleden onderhand...
al wat progressie geboekt?

Ik bedoel, als je de tips hebt begrepen enzo heb je nu vast en zeker een heel mooi voedings schema gemaakt? :rolleyes:

Naja de progressie om te huilen 3 kilootjes dus maar die tijd laat ik achter me.

Mijn voeding schema ff snel

7:30
Bak met brinta pap
2 Boterhammen 1 met kipfilet en 1 met pindakaas
1 weightgainer shake

10:00
4 boterhammen 2 pinda kaas 2 kipfilet

12:00
4 boterhammen 2 pinda kaas 2 kipfilet

14:00
Weightgainer shake

18:00
Avond eten beslis ik niet over

20:30
Alleen op trainingdagen 1 weightgainer shake

23:00
500 gram magere kwark met fruitmueslie

Lijkt me genoeg voor mij voormaat

Als je maar 3 kilootjes aan bent gekomen vanaf september (je laatste post) dan eet je dus nog steeds niet genoeg, ik bedoel met een paar boterhammen enzo kom je er niet dude.

Als je maar 3 kilootjes aan bent gekomen vanaf september (je laatste post) dan eet je dus nog steeds niet genoeg, ik bedoel met een paar boterhammen enzo kom je er niet dude.
Ja die 3 kilo is dus van de laatste 2 weken sinds ik sirieus bezig ben, ik zie wel wat het voor de rest met me uithaalt

overval de plaatselijke supermarkt, en train je benen en rug ook

Eet je genoeg of niet, kun je zo zien aan je buik..zit totaal geen voer in..die buik moet bol staan van de bix in je buik! Volproppen dus!!!

hahaha lol ik heb in 3 maanden volgens mij meer progressie geboekt.

22 en een 16 Jarige knul uitlachen, stoer hoor.

---------- Toegevoegd om 18:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:35 ----------

On topic: Zorg dat je beter eet! Lees de stickies in het voedingsonderwerp, Zorg dat je trainingsschema in orde is (Als dat nog niet zo is). Zorg dat je iedere dag minstens 8 uur slaapt, zorg dat je de discipline hebt om een BB-er te zijn :cool:

idd erg zielig jongens.

Blij dat jij dat ook vindt Mick. Bedankt,

OT: De progressie is mager, maar de goeie weg is ingeslagen toch. Goed veel eten hard eten en verder lekker slapen, dan ga je die 3 kg in 2 maanden erbij pakken nu ipv een jaar.

(2 kg in 2 weken zal vooral vocht zijn en een gevulde maag zijn, maar dat is een goed teken. Lekker volproppen dus!)

Neee weet ik niet precies maar ben in het dagelijkse leven wel heel actief veel voetballen lange stukken fietsen enz, maar nu ik dit eetschema aanhoud merk ik wel dat ik tog al aardig begin aan te komen

Als je aankomt (met niet teveel vet) naar jou mening dan is het prima toch.

Je zult de eerste paar maanden wel makkelijk wat kilo's kunnen pakken, maar daarna word het een stuk moeilijker. Maar dat komt tegen die tijd wel uiteraard :)

Eten, sticky's blijven lezen, slapen en trainen. Je bent pas 17

Eten

Terug
Naar boven