AndroidHealthClinic

1 Jaar bezig TIPS graag

Wel grappig dat men hier kan zeggen dat het een slecht resultaat is voor 1 jaar, zonder ook maar te weten hoe hij een jaar geleden eruit zag.

Nou als dit een goed resultaat is in vergelijking met vorig jaar, dan vraag ik me af of hij vorig jaar herfst wel normaal buiten kon lopen of dat hij een zware vorm van anorexia had.

Nou als dit een goed resultaat is in vergelijking met vorig jaar, dan vraag ik me af of hij vorig jaar herfst wel normaal buiten kon lopen of dat hij een zware vorm van anorexia had.

Weet jij veel ? ;) misschien issie wel 30 kilo afgevallen, of van ondergewicht 15 kilo aangekomen. Maar het ziet er idd niet indrukwekkend uit ofzo dat klopt:p

Alleen ging het me ook niet echt om dit voorbeeld specefiek, maar er zijn steeds meer die zeggen "slecht resultaat blabal" terwijl er geen beforefoto bijstaat en ze geen idee hebben wat een persoon voor heeft moeten doen.

Weet jij veel ? ;) misschien issie wel 30 kilo afgevallen, of van ondergewicht 15 kilo aangekomen. Maar het ziet er idd niet indrukwekkend uit ofzo dat klopt:p

Alleen ging het me ook niet echt om dit voorbeeld specefiek, maar er zijn steeds meer die zeggen "slecht resultaat blabal" terwijl er geen beforefoto bijstaat en ze geen idee hebben wat een persoon voor heeft moeten doen.

Geloof je zelf dat hij van ERNSTIG ondergewicht komt?
Geloof je zelf dat hij van een erg overgewicht komt?
Ik niet, en je hebt misschien gelijk dat je niet kan oordelen omdat je het niet zeker weet.
Maar als ik zijn vragen zie, wat moet ik eten enz? Dan lijkt het mij dat hij gewoon niet op ze voeding gelet heeft en half getraind heeft.
Kan er ook naast zitten.

Ik dacht dat de auteur van dit topic TBone was? Er zijn hier andere namen die in zijn plaats posten? of hoe zit dat? :P

dat zegt toch niks asianbornkc... je kan nog steeds 0,0 spie rhebben dan

anabolen!

eten en vreten :D

• Topic Starter Topic Starter
Nieuwe start ja ik weet wat ik allemaal fout deed Tips zoals vreten enzo heb ik inmiddels wel begrepen

Nieuwe start ja ik weet wat ik allemaal fout deed Tips zoals vreten enzo heb ik inmiddels wel begrepen

Een bump van een jaar geleden onderhand...
al wat progressie geboekt?

Ik bedoel, als je de tips hebt begrepen enzo heb je nu vast en zeker een heel mooi voedings schema gemaakt? :rolleyes:

Terug
Naar boven