XXL Nutrition

1 jaar fitness

Rick251992

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
73kg
Vetpercentage
9%
Hallo allemaal,

Ik maak af en toe foto's van mijn lichaam om vooruitgang te checken. Tussen deze foto's zit een tijd van ongeveer 7 maanden.

De eerste twee foto's zijn van maart, de laatste twee van oktober.

Wat vinden jullie ervan, enige tips/feedback is welkom:D

Greeetz

P.S. als je iets beter wil zien, zeg het dan, dan kan ik eventueel een andere foto maken.

SDC10082.jpg

SDC10098.jpg

2010-10-11 23.47.35.jpg

2010-10-08 12.50.07.jpg

Laatst bewerkt:
Moeilijk te beoordelen. De laatste 2 foto's zien er wel beter uit. Abs komen er heel goed door.

Wat zegt de weegschaal?

• Topic Starter Topic Starter
Whoa snelle reactie hehe :D

Maar ik woog in maart rond de 68-70 kg, en had een lichaamsvet van rond de 7,7%

Ik weeg nu 73 kg en heb een lichaamsvet van rond de 9,6%

Zeer droog. Ziet er goed uit.
In gewicht ben je niet veel omhoog gegaan? Maar het is wat je in de spiegel ziet dat telt toch?

zeer netjes, zeker voor 1jaar, ga zo door. :D

Kan nog behoorlijk veel meer massa op :) verder ziet het er leuk uit als basis.

Kan nog meer massa op idd! mooi droog dat wel
Je hebt er ook een goeie bouw voor zie ik :) gewoon knallen b*ch!

Je hebt er indd een goeie bouw voor, mooie resultaten!

Hmm dankje voor de reacties jongens.

Heb nu al vaak gehoord dat er meer massa bij moet, wat raden jullie dan aan qua voeding? Ik probeer nu zoveel moegelijk op mijn voeding te letten, maar aan die 140gr eiwit/2500-3000 kcal per dag zit ik volgens mij nog langgggg niet.

Wat ik nu eet is brinta in de ochtend, en dan om de 2 uur boterhammen met kipfilet, pindakaas of tonijn fzo, avondeten dan natuurlijk en op trainingsdagen kwark voor het slapen. Van dat was ik de eerste paar maanden al een behoorlijk stuk aangekomen, mjaa ik merk nu na een jaar dat dat nu eenmaal niet meer genoeg is.

Dus wat denken jullie ervan? Ik kan niet extreme aanpassingen maken omdat ik nog naar school moet en anders word het ook allemaal te duur.

Eet tussen je kwark en je avondeten nog wat noten. Bijvoorbeeld cashew of pistache noten. Verder kun je elke dag, dus ook op niet trainingsdagen, een bak van 500g kwark eten. Bij je brinta 2 schepjes whey erbij.

Hmm dankje voor de reacties jongens.

Heb nu al vaak gehoord dat er meer massa bij moet, wat raden jullie dan aan qua voeding? Ik probeer nu zoveel moegelijk op mijn voeding te letten, maar aan die 140gr eiwit/2500-3000 kcal per dag zit ik volgens mij nog langgggg niet.

Wat ik nu eet is brinta in de ochtend, en dan om de 2 uur boterhammen met kipfilet, pindakaas of tonijn fzo, avondeten dan natuurlijk en op trainingsdagen kwark voor het slapen. Van dat was ik de eerste paar maanden al een behoorlijk stuk aangekomen, mjaa ik merk nu na een jaar dat dat nu eenmaal niet meer genoeg is.

Dus wat denken jullie ervan? Ik kan niet extreme aanpassingen maken omdat ik nog naar school moet en anders word het ook allemaal te duur.

Dan gain jij nog best goed op zulke voeding, ik ben op dezelfde manier al 2 maanden bezig en het gaat nu al moeizaam.. :o

^ zijn ook de beginnergains he :)

Ja die zijn zeker goed. Zitten veel goede vetten in die je absoluut nodig hebt. Ik eet ze altijd 2 uurtjes na het avondeten :) Dan voor het slapen gaan mijn kwark.

goeie abs wel ^^

damn een jaar fitness??? zou je niet zeggen..
Hoe zijn je wheels?

damn een jaar fitness??? zou je niet zeggen..
Hoe zijn je wheels?

Bedoel je hier benen mee?
Ik heb deze foto net even gemaakt in ieder geval.

En ik heb nu besloten om wat meer te gaan eten, maar om echt hardcore te doen word een beetje te duur. Dus zouden jullie weigthgainers aanraden of moet je echt puur en alleen echt voeding gebruiken.

2010-11-08 22.31.35.jpg

Weightgainertje kan je zeker doen. Zou het niet als maaltijdvervanger gebruiken, maar gewoon voor erbij als extraatje. Stel je gaat uit van dat je 3000 kcal wil halen. Dan probeer je die zoveel mogelijk uit voeding te halen. Wat je niet haalt vul je aan met die gainer. Je benen zien er best goed uit! Lekker bezig man. Wat zijn je krachtstats eigenlijk?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven