Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Elke week gaat wat snel maar ik heb elke maand wel de gewichten verhoogd. Ik zag gewoon m'n gewicht omhoog gaan en m'n kracht ook. BF% ook. Maar ik at niet extreem en ik had/heb het idee dat ik nog meer in BF% zou aankomen als ik naar de 4000 kcal ga met dubbele eiwitten van nu. Maar qua gewicht zou je wel denken dat ik zoiets nodig zou hebben.je moet wel elke week je gewicht omhoog gooien anders krijg je nooit spier
Dit dus. Je bent vrij snel tegen de 100kg als je rond de 2 meter bent.die jonge is 2 meter is 97 kilo makkelijk hoor 69 kom op man use ur brains?
je moet wel elke week je gewicht omhoog gooien anders krijg je nooit spier
Ik heb zelf ondervonden dat iets te weinig eten alleen maar meer vet aanzet..
ik at heel lang rond de 2300/2400kcal en mijn vet percentage bleef hoog, nu heb ik voedingschema aangepast naar 2800kcal met als resultaat dat mijn vetpercentage gedaalt is... (alhoewel nu nog steeds te hoog)

dat zecht niets je moet gewoon om de 2 uren eten zodat de motor blijft draaien en goed drinken water en vitaminen idd, en berekenen hoeveel je dagelijks binnen moet krijgen varieert van persoon
veel vet aan gekomen maximaal 3 kg spier. Ziet er niet uit als iemand die 85 kg drukt.
Je kon beter wat rustiger cleanbulken dan in een jaar 13 kg aanzetten

Ben wel jaloers dat je gewicht kan aankomen op die lengte met zo weinig voedsel 

Wel apart om te zien dat iemand hierboven niet denkt dat ik 85kg zou bankdrukken en dat jij het ook wel nice vind. Terwijl op bodybuilding.com veel mensen dat je minimaal 100kg zou moeten halen in 1 jaar. Maarja daar zitten gemiddeld dan ook meer mensen te trollen. Met langere armen lijkt het me ook iets lastiger. Maar mijn doel was om 100 kg bodyweight/bench press te halen dit jaar. Nog 3 maanden te gaan.
Ik ga zeker nog meer informatie opzoeken en is zien hoeveel ik precies nodig zou hebben (minimaal)staan wel calculators online, je moet ook niet boven je aantal gram eiwit komen want dat heeft toch geen zin weg gegooit geld gewoon uitreken plus een bulk moet het goed komen
Ja, veel mensen onder mijn lengte en gewicht eten evenveel of meer.. dus daar moet wel wat bijkomen. In ieder geval begonnen met 6 boterhammen meenemen ipv 4 en 's avonds een banaan. Verder moet ik nog even kijken. In het weekend ook meer eten 's morgens, doordeweeks heb ik daar niet echt tijd voor en zin in om 6-7u 's ochtends. Wanneer ik op kamers woon kan ik wel beter ontbijten.3000 lijkt me veel te weinig, mijn onderhoud zit al op 3100 en ben 20 cm en kleiner en 20 kg lichter.
Volgens mij had hij het eerder over dumbbells/machines/bench press dan body weight maar zou beide kunnen.
Achteraf gezien denk ik dat voeding wel omhoog gekund had. Maar toch nog redelijk snel in gewicht aangekomen, daarom hield ik het zo. Maar eiwitten hadden zeker omhoog gekund.Nee, vast niet, maar je moet wel je capaciteiten volledig benutten om progressie te maken. Toch zou hij ook met minder gewicht meer body moeten krijgen hoor, groot gedeelte is voeding in dit geval lijkt me
Hm apart. Ik ga mijn voedingsschema ook zeker aanpassen en de calorieen gaan omhoog. Ik zie wel hoe dat gaat..Ik heb zelf ondervonden dat iets te weinig eten alleen maar meer vet aanzet..
ik at heel lang rond de 2300/2400kcal en mijn vet percentage bleef hoog, nu heb ik voedingschema aangepast naar 2800kcal met als resultaat dat mijn vetpercentage gedaalt is... (alhoewel nu nog steeds te hoog)
Ik heb nu 2x cardio gedaan deze week. Maandag hardlopen 10 mins 14km/u en paar minuten roeien. Conditie viel me niet tegen na vrije lange tijd amper of geen cardio gedaan te hebben. Vandaag 15 mins roeien en 10 minuten lopen @ 7 km/u (uitlopen...). Roeien voel je wel flink, stand 10 (zwaarste) 7 mins volgehouden daarna geswitched naar 6. Ook wel goede training om je knieen te bewegen gezien mijn blessure.Jaaa, moddervet word je door te cutten hoor
Als je maar je dagelijkse vitaminen en mineralen binnenkrijgt, dus als je onder je onderhoud eet, zul je wel je vitaminen en mineralen binnen moeten krijgen wil je optimaal effect hebben van je cut. Anders zou iedereen die aan t cutten is vet opbouwen...
+ Nogmaals: Metabolisme een duw geven! Intensief cardio doen eens per week, of als je daar geen zin in hebt gewoon even een week of twee om de dag even een uurtje je hart laten werken. Heeft gegarandeerd effect.
Ja ik had het binnenkort berekenen. Dit weekend. Ben nu net weer begonnen met school en het is al best druk nu in de eerste week.dat zecht niets je moet gewoon om de 2 uren eten zodat de motor blijft draaien en goed drinken water en vitaminen idd, en berekenen hoeveel je dagelijks binnen moet krijgen varieert van persoon
Tja opzich wel mooi dat ik van 84->97 ben gekomen met niet al te veel calorieen.. Scheelt wel in de kosten.. En ja lengte speelt echt een enorme rol + lichaamsbouw.Niet mee eens. Zit nu op 13kg na 10 maanden. gaat prima
Ohja.. 3000 calorien? dat at ik al toen ik nog onder de 60kg woogBen wel jaloers dat je gewicht kan aankomen op die lengte met zo weinig voedsel
Goed voorbeeld hoe de meeste mensen geen idee hebben hoeveel lengte een rol speelt met hoeveel je weegt.. Op 90kg zal ik er beestachtig (in mijn ogen) uitzien. maar op zijn lengte zal hij heel mager zijn.
Overigens zit dit er niet uit als 69kg op mijn lengte.. can confirm.. ben zelf 70![]()
MooiUitgaande van je pics vind ik het best goed, lees nu dat je 197 cm bent. Dan kan ik me er wel voorstellen dat je dat drukt.

Kan me best voorstellen dat het lastig is om te gainen met jouw lengte. Op die foto's dat je ontspannen staat zie je wel progressie.

Thx, ik ga zeker door met trainen de komende paar jaar. Kan dit topic over een halfjaar of jaar wel weer eens updaten.je ziet wel verschil hoor, vooral de armen idd! lekker doorgaan!