AndroidHealthClinic

1 jaar rippetoe

Beter maar weer met kaarsen trainen.

1,2 jaar trainen en zo'n dunne armpjes? je hebt zelfs ng geen deftige borst fzo..
Benen daarentegen zijn wel nice, net zoals je squat;

Dit 3x niks.

Rippetoe is gewoon wel een goed beginnersschema voor startende powerlifters.
Die hele verheerlijking van het programma is door een paar dbb'ers erin gegooid en de kuddedieren volgen. Nu krijgt iedereen van powerlifter tot 100% beginner die nog niet een gewicht heeft aangeraakt het advies "rippetoe".
Er zijn nog 10 schema's die voor anderen hetzelfde zo niet beter werken... :)

Overigens drag er is vooruitgang te zien. Maar foto's zijn niet echt duidelijk.
En na het kaarsentopic ben je niet meer serieus te nemen :D topic van het jaar.

Dank jullie wel, ik denk dat ik bij het bank drukken mijn handen te dicht bij elkaar heb gehouden. Vandaar dat mijn armen wat zwakker zijn geworden. Maar ik volg wel gewoon het standaard rippetoe schema. Met 90 graden squat uiteraard.

Handen dichter bij elkaar dan heb je close grip en dat is een triceps oefening
lijkt me dat je armen juist sterker worden :rolleyes: en als bodybuilders je helpen, dan kan je toch wel verwachten dat je goed kan banken ?

• Topic Starter Topic Starter
Bench press = moeilijkste oefening ooit

Ik kan nu al zeggen dat die Squats zeker niet diep genoeg zijn.

Drag, kan je eens filmpjes maken? of is dit al gevraagd?

De mods moeten Drag mogen ofsjo want ik vind het maar vreemd dat deze onzin toipics open blijven :o

nou kappen met rippetoe dus! werkt voor geen meter voor jou:)

Probeer eens een goede split

nou kappen met rippetoe dus! werkt voor geen meter voor jou:)

Probeer eens een goede split

Hoe gaat het met je zus ?

Makker, u bench press is echt verkeerd!

Dat doe ik zelfs, ben 10 cm kleiner als jij, weeg nu 58kg en ben nog maar 2 weken bezig met trainen...

Twijfel er niet aan dat je sterker bent als mij, maar die bench press is echt te weinig, zeker als je al een jaar Rippetoe volgt!

Meer eten was de boodschap voor mij, maar denk dat dat ook voor jou telt. Met alleen brood eten kom je er niet. Probeer zeker 5 maaltijden per dag te eten, en dan bedoel ik echt niet gwn brood maar rijst, kip, pasta, vis, groenten, fruit. Drink chocomelk of volle melk, 4l water per dag en dan ga je misschien groeien. Dat was de raad dat ik kreeg en volgens mij kan jij die ook best gebruiken!

je kan die 140kg niet eens op je nek laten dragen, laat staan dat je 140 squat

ga een jonko roken ofzo bro jwz brada

Rippetoe is gewoon wel een goed beginnersschema voor startende powerlifters.
Die hele verheerlijking van het programma is door een paar dbb'ers erin gegooid en de kuddedieren volgen. Nu krijgt iedereen van powerlifter tot 100% beginner die nog niet een gewicht heeft aangeraakt het advies "rippetoe".
Er zijn nog 10 schema's die voor anderen hetzelfde zo niet beter werken... :)

Overigens drag er is vooruitgang te zien. Maar foto's zijn niet echt duidelijk.
En na het kaarsentopic ben je niet meer serieus te nemen :D topic van het jaar.

Nou dan ben ik wel benieuwd welk schema's je bedoeld.

Terug
Naar boven