XXL Nutrition

1 jaar rippetoe

Met jouw stats heb je absoluut geen recht van spreken.

Ik ben nog niet eens begonnen, dus ik post ook geen vooruitgang foto's..
Dus loop niet zo te b**chen.. De foto's zijn slecht vergeleken met andere topics. De resultaten vind ik niet haalbaar met zijn postuur.
Hij woog eerst 60 kilo en nu 75 en ik zie totaal geen spiermassa.

brutale squat!

Ik ben nog niet eens begonnen, dus ik post ook geen vooruitgang foto's..
Dus loop niet zo te b**chen.. De foto's zijn slecht vergeleken met andere topics. De resultaten vind ik niet haalbaar met zijn postuur.
Hij woog eerst 60 kilo en nu 75 en ik zie totaal geen spiermassa.
als je niet traint wat doe je hier dan? knull

5jaar lid en dit resultaat , triest BB voorbeeld.........
je had zo ver kunnen komen......:(

• Topic Starter Topic Starter
ga je nog reaguren op mijn serieuze post?

• Topic Starter Topic Starter
ga je nog reaguren op mijn serieuze post?

want met de bench denk ik toch dat het een beetje techniek tekort is dat je zo weinig benched. Of gewoon weinig eet.

Mijn twijfel over je squats komt vanwege je benen foto's, ze lijken namelijk niet zo sterk eigenlijk. Of groot.

Ja ik doe altijd gewoon rippetoe misschien is dit te weinig, maar ik had ook mijn handen altijd iets te dicht bij elkaar.
Dat kan misschien ook een reden zijn.

Mijn benen zijn anders wel echt gegroeid maar ik ben ook erg lang hé.

Eten ligt er lastig omdat ik heeeel erg lange school dagen heb.

Ik ben vaak pas om half zeven thuis en dan moet ik nog eten omdat ik op school meestal alleen brood eet.

Dus ik zou nog meer kunnen gainen met gewicht.

Laatst bewerkt:
Laten we even serieus blijven.

5x55kg bench tov 5x140 squat is haast niet te geloven.

Ik bench 5x80kg en squat 5x100. Dat is wat meer in verhouding. En ik weeg evenveel als jou, en ben even lang als jou?

Maargoed, als het zo is; imprensive squat en dl, maar spijker in hemelsnaam die bench bij naar 70-80kg om in verhouding te komen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik hoop voor jou, dat dit je beginnersfoto is:rolleyes:

Ja ik doe altijd gewoon rippetoe misschien is dit te weinig, maar ik had ook mijn handen altijd iets te dicht bij elkaar.
Dat kan misschien ook een reden zijn.

Mijn benen zijn anders wel echt gegroeid maar ik ben ook erg lang hé.

Eten ligt er lastig omdat ik heeeel erg lange school dagen heb.

Ik ben vaak pas om half zeven thuis en dan moet ik nog eten omdat ik op school meestal alleen brood eet.

Dus ik zou nog meer kunnen gainen met gewicht.
oke. lange dagen = veel meenemen.. Als je creatief bent kun je ook echt wel mee menemen dan alleen brood.
En 'ik doe altijd gewoon rippetoe' ? wat bedoel je daarmee?

Je handen horen gewoon op een voor jou comfortabele breedte te zitten.. meestal is dat net iets breder dan schouderwijdte.

Ik denk echt dat eten je probleem is.

Ik heb eens gezocht naar dat winnetou, ehhhh rippetoe gedoe....wist niet wat het was..wat een gezwes.

winnetou is voor powerlifting niet voor bodybuilding, voor zover ik gezien heb.
Doe maar gewoon een goed schema en doe zoals je wordt verteld door bodybuilders, dan ga je wel groeien en sterker worden.

Sorry hoor, maar ik vind dit toch wel tegenvallen voor 1,2 jaar... Er kon zoveel meer inzitten! Post je voedingsschema eens.

Terug
Naar boven