Fitness Seller

1 jaar rippetoe

lol?

@TS je neemt het niet zo heel serieus lijkt me..

Ik heb eens gezocht naar dat winnetou, ehhhh rippetoe gedoe....wist niet wat het was..wat een gezwes.

winnetou is voor powerlifting niet voor bodybuilding, voor zover ik gezien heb.
Doe maar gewoon een goed schema en doe zoals je wordt verteld door bodybuilders, dan ga je wel groeien en sterker worden.

Rippetoe, dat is alleen zijn achternaam.
Maarrem, uit die conclusie die jij trekt kan ik wel zien dat je het hele doel achter het boek niet hebt begrepen maar maakt niet uit, het is je vergeven.

Rippetoe, dat is alleen zijn achternaam.
Maarrem, uit die conclusie die jij trekt kan ik wel zien dat je het hele doel achter het boek niet hebt begrepen maar maakt niet uit, het is je vergeven.

Welk boek ?

Ik heb gekeken naar wat hij doet aan de hand van enkele filmpjes en vind het gezwes.
Wat brengt hij voor nieuws ? Wat brengt hij dat beter is dan de velen voor hem?

Maar iig, hij is geen bodybuilder.
Teveel mensen denken al dat ze alles beter weten dan de bodybuilders zelf.
Erg jammer.

Een boek is leuk, maar het gaat uiteindelijk om het doen en de intentie.
Een boek schrijven kan iedere idioot. Hij zal ongetwijfeld veel goed doen, maar laat je niet verblinden naar wat mensen allemaal schrijven. Het gros schrijft boeken om er verder slapend rijk van te worden en niet om jou te helpen.

Ik hou me liever bezig met bodybuilding en de kennis van de grote jongens.

Welk boek ?

Ik heb gekeken naar wat hij doet aan de hand van enkele filmpjes en vind het gezwes.

Erg jammer.

Een boek schrijven kan iedere idioot. Hij zal ongetwijfeld veel goed doen, maar laat je niet verblinden naar wat mensen allemaal schrijven. Het gros schrijft boeken om er verder slapend rijk van te worden en niet om jou te helpen.

Het boek is voor beginners. Om de juiste techniek aan te leren en om kracht mee te gainen. Het is óók een boek voor beginnende BB'ers simpelweg omdat het uitleg geeft over de belangrijkste oefeningen die je met een barbell kan doen. En dan kan je natuurlijk makkelijk zeggen dat die techniek niet zo moeilijk is, maar als je ziet hoe gedetailleerd hij het omschrijft (en hoeveel je er dus uiteindelijk om kan/moet letten) valt het nog vies tegen.
Maar deze 'gast' heeft het boek in eerste instantie neit geschreven voor de poen (of misschien ook wel, lekker boeiend). het is een goed boek met hoge waardering van vele andere wereldtrainers op het gebied van BB'ing en krachttraining.
Het is niet zomaar een boek over training.

@martinnoppert
Dan zou ik toch eens dat boek van hem gaan lezen, er staat heel nauwkeurig in detail uitgelegd hoe je een oefening moet uitvoeren en waarom. Hij houdt heel goed rekening met de fysiologie van een mens etc. En legt dat ook allemaal uit, echt een aanrader hoor!

Verstandig dat je begonnen bent met Rippetoe.
Dat is ook de reden waarom ik je 140 squats helemaal geloof.

De meeste dbb ers gaan pompen op een doelloos split schema en trainen hun benen nauwelijks.

Je bf ligt wat lager dan 20% imo. Zo rond de 15% als ik moet schatten.

Ik zou mooi rippetoe blijven volgen of bv billstar. Verder zou je eventueel wat isolatie oefeningen toe kunnen voegen, mits dit niet je main lifts in de weg staat.

Keep it up.

Welk boek ?

Erg jammer.

:roflol: tot failure and beyond pompen? :roflol:

---------- Toegevoegd om 17:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:08 ----------

Ik ben nog niet eens begonnen, dus ik post ook geen vooruitgang foto's..
Dus loop niet zo te b**chen.. De foto's zijn slecht vergeleken met andere topics. De resultaten vind ik niet haalbaar met zijn postuur.
Hij woog eerst 60 kilo en nu 75 en ik zie totaal geen spiermassa.

Beter hou jij je mond dicht kleine miezerige hyve boy

Welk boek ?

Erg jammer.

Ben je nou rippetoe aan het afkraken ?

erg grappig 5 jaar....

ik ben 4 jaar inactief geweest hoor.

toen zat ik in een de gevangenis.
Moest je daar zeker al je eten afstaan. Scheetjes laten zal niet meer mogelijk zijn, ze waaien er zeker gewoon uit niet?

Als ik jou fysiek had zou ik stoppen, dit is bijna perfectie.

Welk boek ?

Erg jammer.

Hallo grote jongen, waar zal ik de spuit zetten? In mn strakke billetjes of toch liever de stoere biceps?

• Topic Starter Topic Starter
Hoi jongens we gaan een beetje oftopic ik zal wel vragen of dit topic gesloten mag worden.

Hoi jongens we gaan een beetje oftopic ik zal wel vragen of dit topic gesloten mag worden.

Oh sorry, ik was vergeten dat je een attention wh*re was.

Kom op iedereen, praat over deze gast zijn geweldige fysiek. Hij heeft 5 jaar in de gevangenis gezeten omdat ie ghetto is dus niet haten op zn trainingstijd.

Welk boek ?

Gezwets, bedoel je. En niets van wat Mark Rippetoe verkondigt is gezwets/gezever/gelul. Zijn DL/squat coaching is de beste die ik ooit gezien heb.

Mark brengt niets nieuws, maar dat claimt hij ook niet. Voor velen is zijn programma, dat simpel maar effectief is, een uitkomst gebleken.

Hij beweert ook niet iets met bodybuilding te maken te hebben. Sterker, hij wil er niks mee te maken hebben. Neemt niet weg dat deadlifts, squats en bench press een must zijn voor elke krachtsporter/bodybuilder. En laat hij daar nu juist de focus op leggen.

Erg jammer.
Helemaal niet jammer. Een van de grootste smetten op de BB wereld is het grote aantal wijsneuzen dat hun kennis baseert op broscience en 'ervaring'. Ik baseer mijn kennis liever op wetenschap. Dat je al jaren traint en een indrukwekkend fysiek hebt opgebouwd betekend niet dat je bodybuilding uitgevonden hebt. Veel 'grote jongens' denken dat echter wel. Sla eens een boek open i.p.v. de praatjes van gasten in de sportschool als waarheden aan te nemen. Ik het de grootste beren de meest belachelijke dingen horen beweren.

Je weet niet waar je het over hebt... Lees Starting Strength eens.

Doe dat vooral. :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Gezwets, bedoel je. En niets van wat Mark Rippetoe verkondigt is gezwets/gezever/gelul. Zijn DL/squat coaching is de beste die ik ooit gezien heb.

Mark brengt niets nieuws, maar dat claimt hij ook niet. Voor velen is zijn programma, dat simpel maar effectief is, een uitkomst gebleken.

Hij beweert ook niet iets met bodybuilding te maken te hebben. Sterker, hij wil er niks mee te maken hebben. Neemt niet weg dat deadlifts, squats en bench press een must zijn voor elke krachtsporter/bodybuilder. En laat hij daar nu juist de focus op leggen.

Helemaal niet jammer. Een van de grootste smetten op de BB wereld is het grote aantal wijsneuzen dat hun kennis baseert op broscience en 'ervaring'. Ik baseer mijn kennis liever op wetenschap. Dat je al jaren traint en een indrukwekkend fysiek hebt opgebouwd betekend niet dat je bodybuilding uitgevonden hebt. Veel 'grote jongens' denken dat echter wel. Sla eens een boek open i.p.v. de praatjes van gasten in de sportschool als waarheden aan te nemen. Ik het de grootste beren de meest belachelijke dingen horen beweren.

Je weet niet waar je het over hebt... Lees Starting Strength eens.

Doe dat vooral. :rolleyes:

Wat je ook zegt deze man weet het beter :rolleyes:

Terug
Naar boven