Lon
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"in een de gevangenis" welke een ?erg grappig 5 jaar....
ik ben 4 jaar inactief geweest hoor.
toen zat ik in een de gevangenis.
Ik heb eens gezocht naar dat winnetou, ehhhh rippetoe gedoe....wist niet wat het was..wat een gezwes.
winnetou is voor powerlifting niet voor bodybuilding, voor zover ik gezien heb.
Doe maar gewoon een goed schema en doe zoals je wordt verteld door bodybuilders, dan ga je wel groeien en sterker worden.
Rippetoe, dat is alleen zijn achternaam.
Maarrem, uit die conclusie die jij trekt kan ik wel zien dat je het hele doel achter het boek niet hebt begrepen maar maakt niet uit, het is je vergeven.
Het boek is voor beginners. Om de juiste techniek aan te leren en om kracht mee te gainen. Het is óók een boek voor beginnende BB'ers simpelweg omdat het uitleg geeft over de belangrijkste oefeningen die je met een barbell kan doen. En dan kan je natuurlijk makkelijk zeggen dat die techniek niet zo moeilijk is, maar als je ziet hoe gedetailleerd hij het omschrijft (en hoeveel je er dus uiteindelijk om kan/moet letten) valt het nog vies tegen.Welk boek ?
Ik heb gekeken naar wat hij doet aan de hand van enkele filmpjes en vind het gezwes.
Wat brengt hij voor nieuws ? Wat brengt hij dat beter is dan de velen voor hem?
Maar iig, hij is geen bodybuilder.
Teveel mensen denken al dat ze alles beter weten dan de bodybuilders zelf.
Erg jammer.
Een boek is leuk, maar het gaat uiteindelijk om het doen en de intentie.
Een boek schrijven kan iedere idioot. Hij zal ongetwijfeld veel goed doen, maar laat je niet verblinden naar wat mensen allemaal schrijven. Het gros schrijft boeken om er verder slapend rijk van te worden en niet om jou te helpen.
Ik hou me liever bezig met bodybuilding en de kennis van de grote jongens.
ik ben elke dag stoned en maak de gains van mijn leven!Indrukwekkend als je met die armpjes en beentjes die squats en deadlifts neerzet.
Sorry hoor, maar wat een k*t foto's..
En dit heb je bereikt in 1,2 jaar?
Maak dat de kat wijs!
Welk boek ?
Ik heb gekeken naar wat hij doet aan de hand van enkele filmpjes en vind het gezwes.
Erg jammer.
Een boek schrijven kan iedere idioot. Hij zal ongetwijfeld veel goed doen, maar laat je niet verblinden naar wat mensen allemaal schrijven. Het gros schrijft boeken om er verder slapend rijk van te worden en niet om jou te helpen.
tot failure and beyond pompen? 
Ik ben nog niet eens begonnen, dus ik post ook geen vooruitgang foto's..
Dus loop niet zo te b**chen.. De foto's zijn slecht vergeleken met andere topics. De resultaten vind ik niet haalbaar met zijn postuur.
Hij woog eerst 60 kilo en nu 75 en ik zie totaal geen spiermassa.
Welk boek ?
Erg jammer.
Moest je daar zeker al je eten afstaan. Scheetjes laten zal niet meer mogelijk zijn, ze waaien er zeker gewoon uit niet?erg grappig 5 jaar....
ik ben 4 jaar inactief geweest hoor.
toen zat ik in een de gevangenis.
jaja, broscience gaat volgens hem boven rippetoe

Welk boek ?
Erg jammer.
Hoi jongens we gaan een beetje oftopic ik zal wel vragen of dit topic gesloten mag worden.
Gezwets, bedoel je. En niets van wat Mark Rippetoe verkondigt is gezwets/gezever/gelul. Zijn DL/squat coaching is de beste die ik ooit gezien heb.Welk boek ?
Mark brengt niets nieuws, maar dat claimt hij ook niet. Voor velen is zijn programma, dat simpel maar effectief is, een uitkomst gebleken.Wat brengt hij voor nieuws ? Wat brengt hij dat beter is dan de velen voor hem?
Hij beweert ook niet iets met bodybuilding te maken te hebben. Sterker, hij wil er niks mee te maken hebben. Neemt niet weg dat deadlifts, squats en bench press een must zijn voor elke krachtsporter/bodybuilder. En laat hij daar nu juist de focus op leggen.
Helemaal niet jammer. Een van de grootste smetten op de BB wereld is het grote aantal wijsneuzen dat hun kennis baseert op broscience en 'ervaring'. Ik baseer mijn kennis liever op wetenschap. Dat je al jaren traint en een indrukwekkend fysiek hebt opgebouwd betekend niet dat je bodybuilding uitgevonden hebt. Veel 'grote jongens' denken dat echter wel. Sla eens een boek open i.p.v. de praatjes van gasten in de sportschool als waarheden aan te nemen. Ik het de grootste beren de meest belachelijke dingen horen beweren.Teveel mensen denken al dat ze alles beter weten dan de bodybuilders zelf.
Erg jammer.
Je weet niet waar je het over hebt... Lees Starting Strength eens.Een boek is leuk, maar het gaat uiteindelijk om het doen en de intentie.
Doe dat vooral.Ik hou me liever bezig met bodybuilding en de kennis van de grote jongens.

Wat heeft stoned zijn hiermee te makenik ben elke dag stoned en maak de gains van mijn leven!
hahaha +1
voor hem is het het enigen wat telt ...Gezwets, bedoel je. En niets van wat Mark Rippetoe verkondigt is gezwets/gezever/gelul. Zijn DL/squat coaching is de beste die ik ooit gezien heb.
Mark brengt niets nieuws, maar dat claimt hij ook niet. Voor velen is zijn programma, dat simpel maar effectief is, een uitkomst gebleken.
Hij beweert ook niet iets met bodybuilding te maken te hebben. Sterker, hij wil er niks mee te maken hebben. Neemt niet weg dat deadlifts, squats en bench press een must zijn voor elke krachtsporter/bodybuilder. En laat hij daar nu juist de focus op leggen.
Helemaal niet jammer. Een van de grootste smetten op de BB wereld is het grote aantal wijsneuzen dat hun kennis baseert op broscience en 'ervaring'. Ik baseer mijn kennis liever op wetenschap. Dat je al jaren traint en een indrukwekkend fysiek hebt opgebouwd betekend niet dat je bodybuilding uitgevonden hebt. Veel 'grote jongens' denken dat echter wel. Sla eens een boek open i.p.v. de praatjes van gasten in de sportschool als waarheden aan te nemen. Ik het de grootste beren de meest belachelijke dingen horen beweren.
Je weet niet waar je het over hebt... Lees Starting Strength eens.
Doe dat vooral.![]()