Fitness Seller

1 jaar serieus trainen

Boscorelli

Novice
Waardering
2
Lengte
1m94
Massa
82kg
Vetpercentage
14%
Hallo,

Ik ben nu ongeveer 1 jaar serieus beig met trainen probeer 3/4 per week te gaan.

Maandag: borst/tricep
Dinsdag: Rug/bicep
donderdag: Schouders
Vrijdag; Benen/Buik

Ik eet op een werkdag 10 boterhammem, avondeten, 2 boterhamen (20:00) en voor het slapen nog kwark.

Dit zijn foto's van begin 2011 toen ik net een maand bezig was met trainen. Ik woog hier zo'n 68 kilo.
33njp6e.jpg
1g20s4.jpg
6jes02.jpg

Deze foto's heb ik vandaag gemaakt, weeg nu 77 kilo, nog veel te weinig voor mijn lengte (1.94). Ik weet niet wat mijn VP is.
15qofww.jpg
65z8gm.jpg
2efou1z.jpg
ku6vn.jpg
15saerr.jpg

Ik vind dat er nog niet genoeg vorderingen zijn gemaakt, vooral met borst en biceps vind ik dat dit nog nog veel beter kan. Wat vinden jullie? Hebben jullie nog tips wat jullie denken wat beter kan?

Ik hoor het graag, alvast bedankt!

Ik zat te scrollen en ik dacht, dat zijn wel erg veel before pictures, maar dat bleken al de after pictures te zijn:rolleyes:

Ga eerst maar is een goed schema maken en lees de stickys!

In ieder geval al 9 kg aangekome, das redelijk voor 1 jaar maar hadden er veel meer kunnen zijn. Ten tweede eet je echt te weinig voor jou lengte en gewicht, zoals Stefan zegt zet maar eens een voedingsschema in elkaar! En maak je maar niet zon druk over je borst/biceps, gewoon overal massa pakken in het begin.

• Topic Starter Topic Starter
In ieder geval al 9 kg aangekome, das redelijk voor 1 jaar maar hadden er veel meer kunnen zijn. Ten tweede eet je echt te weinig voor jou lengte en gewicht, zoals Stefan zegt zet maar eens een voedingsschema in elkaar! En maak je maar niet zon druk over je borst/biceps, gewoon overal massa pakken in het begin.
Oke bedankt voor je reactie, heb al een (betaald) voedingsschema aangevraagd via persoonlijke begeleiding dus daar ben ik mee bezig.

Gewoon flink doorbulken dan kom je er wel! ik heb ongeveer dezelfde lengte en weeg 86 nu en dat is makkelijk haalbaar door gewoon hard door te bulken. Met die lengte mag je sowieso wel 15 broodjes eten of wat andere dingen zoals tonijn of andere soorten vis/vlees/ rijst eten.

zo te zien heb je bij die 9 kilo ook behoorlijk wat vet gepakt... vind dit eigenlijk niet echt een super resultaat voor 1 jaar trainen.

Thnx voor jullie reacties, ik denk dat mijn VP niet erg hoog ligt of echt hoger is geworden, maar het zou kunnen natuurlijk. Ik ga zeker mijn best doen om wat meer te gaan eten.

is een begin, gewoon verder gaan toch!

Begon anderhalf jaar geleden ook 70kg, zit nu rond de 93-95 kg.
in het begin gewoon eten zoveel je kan en dan kom je vanzelf in een ritme van hoeveel jig nodig hebt om aan te komen. Tis even zoeken maar komt goed :)

Haha net als die eerste post, ik zocht de after pictures..

Er is wel wat verschil te zien maar niet veel. Gewoon blijven knallen en meer eten. :thumbs:

sjezus wat ben jij een skinny b*ch gast. Ga eens goed eten man.

Edit: Ja het komt er even wat harder uit als moet. Maar je moet wel ff wakker worden man. Hard aan de slag gaan.

Laatst bewerkt:
12 boterhammen, avondeten en een bak kwark is niet bepaald een goed voedingsschema, breng dit eerst op orde en dan volop knallen in de gym en je komt er wel

sjezus wat ben jij een skinny b*ch gast. Ga eens goed eten man.

Edit: Ja het komt er even wat harder uit als moet. Maar je moet wel ff wakker worden man. Hard aan de slag gaan.

Zeker, je hebt gelijk, opzich met trainen en kracht ben ik wel flink vooruit gegaan, maar de resultaten blijven achter. Moet harder gaan werken. Thnx voor de reacties!

Met jou lengte is het ook moeilijk om egt een buffe uitstalling te krijgen, Kijk bijvoorbeeld Killy op het forum, Die gast traint ook redelijk goed met een prima voedingsschema en oogt ook nog steeds best skinny, Gewoon blijven gaan en over een paar jaar kun je een monster zijn.
Lees je vooral meer in over voeding en training, Op dit forum kun je een hoop leren.

Als ik jou was zou ik de trainingen van dinsdag en vrijdag ruilen. Hoe ziet je trainingsschema er uit (welke oefeningen doe je?)

Als ik eerlijk moet zeggen zie ik ook niet een vooruitgang wat betreft spier ontwikkeling. Ben je in dat jaar tijd veel sterker geworden op oefeningen (bijv. bankdrukken)?

Zorg ook dat je per dag minstens 150 gram (dierlijke) eiwitten binnen krijgt, dus uit eieren, melk, vlees, vis, kwark etc.

Voor een jaar vind ik het vrij slecht, meer eten kerel.
Ik heb dezelfde lengte dus dat is geen excuus om klein te blijven.

Als ik jou was zou ik de trainingen van dinsdag en vrijdag ruilen. Hoe ziet je trainingsschema er uit (welke oefeningen doe je?)

Als ik eerlijk moet zeggen zie ik ook niet een vooruitgang wat betreft spier ontwikkeling. Ben je in dat jaar tijd veel sterker geworden op oefeningen (bijv. bankdrukken)?

Zorg ook dat je per dag minstens 150 gram (dierlijke) eiwitten binnen krijgt, dus uit eieren, melk, vlees, vis, kwark etc.
Dat wel, ik ben wel veel sterker geworden qua kracht, ik zal vanavond als ik thuis ben even mijn trainingsschema neerzetten. drink zoiezo een pak melk (halfvol) weg en 's avonds een bak kwark, met avondeten standaard stuk vlees, vis eet ik vrijwel niet, maar dit ga ik veranderen.

---------- Post toegevoegd Wed 7 Mar 2012 om 10:34 ----------

Met jou lengte is het ook moeilijk om egt een buffe uitstalling te krijgen, Kijk bijvoorbeeld Killy op het forum, Die gast traint ook redelijk goed met een prima voedingsschema en oogt ook nog steeds best skinny, Gewoon blijven gaan en over een paar jaar kun je een monster zijn.
Lees je vooral meer in over voeding en training, Op dit forum kun je een hoop leren.
Ga me inderdaad ook meer verdiepen in de voeding, ik denk dat dit mijn grootste gebrek is, die man van Persoonlijke begeleiding raad ook pillen aan waar de visvoedingsstoffen inzitten. Bedankt voor jullie reacties, hier kan ik zeker wat mee en ga ik ook zeker wat mee doen.

Succes met je doelen maat :)
FF doorzetten met eten , kom je er wel....

groet Ray....

Terug
Naar boven