Fitness Seller

1 jaar serieus trainen

Soms facepalm ik echt bij het lezen van dit soort topics, de resultaten na een jaar vind ik echt triest (no flame) ik als endo werk al 3,5 jaar alleen maar om vet kwijt te raken. Ik snap echt niet wat er zo moeilijk is aan eten. Prijs jezelf gelukkig dat je KAN bulken en niet net als mij moet beginnen met cutten wil je nog een beetje voor de dag komen....er is niemand die mij wijs kan maken dat cutten makkelijker is dan bulken, dus kerel echt waar verdiep je echt in je voeding en eet je de t*ring ( wel clean) en trek aan die gewichten als nooit te voren.... en prijs jezelf gelukkig dat je niet net als mij van 126 kilo met 33% vet af komt

+1000000000000 :rolleyes:

Soms facepalm ik echt bij het lezen van dit soort topics, de resultaten na een jaar vind ik echt triest (no flame) ik als endo werk al 3,5 jaar alleen maar om vet kwijt te raken. Ik snap echt niet wat er zo moeilijk is aan eten. Prijs jezelf gelukkig dat je KAN bulken en niet net als mij moet beginnen met cutten wil je nog een beetje voor de dag komen....er is niemand die mij wijs kan maken dat cutten makkelijker is dan bulken, dus kerel echt waar verdiep je echt in je voeding en eet je de t*ring ( wel clean) en trek aan die gewichten als nooit te voren.... en prijs jezelf gelukkig dat je niet net als mij van 126 kilo met 33% vet af komt

Wat zijn je stats op de grote 3 nu en toen je begon?

3,5 jaar? Heb je wel eens bedacht dat je het misschien niet goed doet? Cutten is echt niet moeilijk, gewoon minder en beter eten en hard trainen. Ik vind het cutten niet moeilijker dan bulken, of andersom.

Klopt, bedankt voor je reactie! Gaat goed, zit nu op 84 kg alleen VP is nog wel hoog maargoed dat zal in later stadium met cardio naar beneden gaan :)

zeker elke training cardio doen!
12 minuutjes voor je de training begint om alles lekker los te gooien en erna nog eens 15-20 min op een chill tempo. Dit kan zeker geen kwaad, ook niet in bulk.

Terug
Naar boven