MuscleMeat

1 jaar serieus trainen

Goed eten en lekker doortrainen

• Topic Starter Topic Starter
Succes met je doelen maat :)
FF doorzetten met eten , kom je er wel....

groet Ray....

Bedankt, het is inmiddels zeker duidelijk dat het aan de voeding ligt en ik ga hier zeker aan werken.

Raden jullie mij ook aan om Whey shakes, creatine e.d. te gaan gebruiken?

Nee, gewoon eten, whey shakes kun je erbij nemen ja.. creatine e.d ben je niet nodig

Bedankt, het is inmiddels zeker duidelijk dat het aan de voeding ligt en ik ga hier zeker aan werken.

Ja hoor als "aanvulling" prima :)
en de creatine voor wat extra kracht :cool:

vergeet niet goed (water) te drinken als je creatine gaat gebruiken....

Groet Ray.......

Imo niet nodig, als je veel en goed voedsel eet kan je daar prima op gainen. Reken even uit hoeveel calorieen je per dag verbruikt en ga daar 30% (normale bulk is 20%) boven zitten. Haal je calorieen alleen uit normaal voedsel zoals eieren/tarweproducten/vlees etc. :)

Whey shakes moet je vooral zien als "gemaks" voedsel. Het is heel makkelijk om zo 100, 120, 140 gr. eiwit per dag naar binnen te werken (icm. andere maaltijden bedoel ik). Als je clean wil eten, met niet teveel vet en koolhydraten kom je bijna niet om shakes heen.

Beetje support als je denkt niet je benodigde calorieen te gaan halen, duidelijk, bedankt.

harder trainen

ik heb dezelfde lengte als jou, het is niet simpel om flinke spiergroei te kweken als je zo groot bent, maar gewoon veel meer eten, en gevarieerd, er staan veel sticky's op dit forum die je eens zal moeten lezen over voeding en supps, helpt je enorm! heeft het bij mij ook gedaan, succes met je doelen en er elke keer 110% voor gaan :)

goed gedaan hoor

tov de before pics vind ik dat eigenlijk je armen en rug vooruit zijn gegaan voorderest is het nog niet heel bijzonder maar komt nog wel

Wat voor werk doe je? Als je in de bouw werkt is wat je nu eet volgens mij net genoeg.. om dan ook nog eens aan te komen moet je echt flink veel gaan eten.. kan geen kwaad zo te zien :p

Wat voor werk doe je? Als je in de bouw werkt is wat je nu eet volgens mij net genoeg.. om dan ook nog eens aan te komen moet je echt flink veel gaan eten.. kan geen kwaad zo te zien :p
Haha nee idd, moet zoiezo flink gaan aankomen, doe verkoop binnendienst op kantoor dus verbrand in principe vrij weinig.

Heb je al je calorieen berekend of een voedingsschema?

Dude.. Aan dat eten heb ik nog geen eens genoeg en ik weeg 64kg en ben 177 lang ;p.
Meer eten dus dan zie je ook veel meer resultaat als wat je nu hebt!

Voedingsschema heb ik inmiddels via persoonlijke begeleiding, calorieen heb ik nog niet berekent, zag het wel ergens onder een sticky staan maar kwam er niet echt uit..

Hoe gaat het met de gain?
Als het een deftig voedingsschema is, gok ik (afgegaan op je lengte) dat het zo een 4000+ cal zal zijn met een 350gr eiwit.
Dit zou toch minstens zo moeten zijn.

Hoe gaat het met de gain?
Als het een deftig voedingsschema is, gok ik (afgegaan op je lengte) dat het zo een 4000+ cal zal zijn met een 350gr eiwit.
Dit zou toch minstens zo moeten zijn.

Klopt, bedankt voor je reactie! Gaat goed, zit nu op 84 kg alleen VP is nog wel hoog maargoed dat zal in later stadium met cardio naar beneden gaan :)

Does he even lift?

respect voor herkenbare foto:trollface:

Soms facepalm ik echt bij het lezen van dit soort topics, de resultaten na een jaar vind ik echt triest (no flame) ik als endo werk al 3,5 jaar alleen maar om vet kwijt te raken. Ik snap echt niet wat er zo moeilijk is aan eten. Prijs jezelf gelukkig dat je KAN bulken en niet net als mij moet beginnen met cutten wil je nog een beetje voor de dag komen....er is niemand die mij wijs kan maken dat cutten makkelijker is dan bulken, dus kerel echt waar verdiep je echt in je voeding en eet je de t*ring ( wel clean) en trek aan die gewichten als nooit te voren.... en prijs jezelf gelukkig dat je niet net als mij van 126 kilo met 33% vet af komt

Wat zijn je stats op de grote 3 nu en toen je begon?

Terug
Naar boven