jesse2010
Huge Freak
- Waardering
- 395
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Succes met je doelen maat
FF doorzetten met eten , kom je er wel....
groet Ray....
Ja hoor als "aanvulling" primaBedankt, het is inmiddels zeker duidelijk dat het aan de voeding ligt en ik ga hier zeker aan werken.
Raden jullie mij ook aan om Whey shakes, creatine e.d. te gaan gebruiken?

Bedankt, het is inmiddels zeker duidelijk dat het aan de voeding ligt en ik ga hier zeker aan werken.
Raden jullie mij ook aan om Whey shakes, creatine e.d. te gaan gebruiken?

Haha nee idd, moet zoiezo flink gaan aankomen, doe verkoop binnendienst op kantoor dus verbrand in principe vrij weinig.Wat voor werk doe je? Als je in de bouw werkt is wat je nu eet volgens mij net genoeg.. om dan ook nog eens aan te komen moet je echt flink veel gaan eten.. kan geen kwaad zo te zien![]()
Voedingsschema heb ik inmiddels via persoonlijke begeleiding, calorieen heb ik nog niet berekent, zag het wel ergens onder een sticky staan maar kwam er niet echt uit..Heb je al je calorieen berekend of een voedingsschema?
Voedingsschema heb ik inmiddels via persoonlijke begeleiding, calorieen heb ik nog niet berekent, zag het wel ergens onder een sticky staan maar kwam er niet echt uit..
Hoe gaat het met de gain?
Als het een deftig voedingsschema is, gok ik (afgegaan op je lengte) dat het zo een 4000+ cal zal zijn met een 350gr eiwit.
Dit zou toch minstens zo moeten zijn.