- Waardering
- 1.374
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hou maar op over zijn hoofd, ligt gewoon aan de photo. Verder heel netjes, weeg je echt maar 65kg? Oogt zwaarder.
bij mij posts zie je mijn fotos van hoe ik was toen ik 3 maanden trainde![]()

Is dat dezelfde persoon? Toch niet op hetzelfde ogenblik gefotografeerd? Op deze foto heeft hij amper massa, echt VEEl minder dan op de eerste.
Ofwel is die eerste foto gewoon bedriegelijk![]()
Is dat dezelfde persoon? Toch niet op hetzelfde ogenblik gefotografeerd? Op deze foto heeft hij amper massa, echt VEEl minder dan op de eerste.
Ofwel is die eerste foto gewoon bedriegelijk![]()
idiote gast jaloers ofzo heb al spijt de foto erop te hebben gezet tis de bedoeling de fysiek commentaar op te geven en gy komt ier af om my af te breken wa ne domme gast da is nie bedoeling van deze forum é

(no offence, maar je komt als een idioot over)Heb helaas mogen vernemen dat die foto ook geshopt is![]()
idiote gast jaloers ofzo heb al spijt de foto erop te hebben gezet tis de bedoeling de fysiek commentaar op te geven en gy komt ier af om my af te breken wa ne domme gast da is nie bedoeling van deze forum é

hier heb je een foto van mij een goed half jaar geleden ingval je nog steeds denkt dat ik me bezighoud met bewerken van fotos
[Link niet meer beschikbaar]
ik eet en ik groei als een plant . zoals ik zei dat is een foto van pakweg een half jaar geleden mvg