AndroidHealthClinic

1 kuur maar!

HorusV

Dutch Bodybuilder
Waardering
12
Lengte
1m82
Massa
94kg
Vetpercentage
16%
Hoi,

Ik heb met veel moeite mijn vrouw kunnen overtuigen dat ik een kuur gaat nemen. Ze wilde wel perse dat het absoluut maar bij eentje zou blijven en staat erop dat ik dit haar beloof.
Ik heb gezegd dat ik 5 kg netto spieren er mee wil opbouwen...
Ik wilde zelf dit bereiken door middel van 2 kleine kuurtjes dus nu moet ik dit in 1 kuur proberen te realiseren.

Wat is het beste? Test E 500 mg per week of is dianabol al voldoende?
Ik probeer wel mijn gezondheid zo min mogelijk te beschadigingen hiermee dus realitisch advies is zeer welkom!

In ieder geval bedankt voor de info en advies

test e 500 - 12 weken. 4 weken nakuur met nolva.

blijft niet bij 1 kuur ;-)

zou er sowieso een keer van 32 weken van maken als je maar 1 keer mag ;)
weet je in ieder geval zeker dat je je doelstellingen behaald. verder gewoon normaal doen in je kuur. goed nakuren om libido problemen te voorkomen en dan is het 2e kuurtje straks geen probleem. 10 weken test E op 500 mg. Eventueel eerste 3 weken dbol erbij op 30 mg. nakuur hcg en nolva.

• Topic Starter Topic Starter
test e 500 - 12 weken. 4 weken nakuur met nolva.

blijft niet bij 1 kuur ;-)

Nee echt, ik moet dit aan haar zweren/beloven anders mag ik niet kuren.

Is dit mogelijk om die 5 kg netto ook via tabletten te bereiken zonder al te veel bijwerkingen of is Test E gewoon het beste en veiligste?

denk dat het ook de bedoeling is dat je die 5 kilo over gaat houden?
dus test e 500mg p/w
evt met kickstart winny of dianabol

Nee echt, ik moet dit aan haar zweren/beloven anders mag ik niet kuren.

Is dit mogelijk om die 5 kg netto ook via tabletten te bereiken zonder al te veel bijwerkingen of is Test E gewoon het beste en veiligste?

Hier loopt een logje van iemand die 5kg heeft gepakt met winny only. Tja,
zelf zou ik, zoals Kale al zei, gewoon lekker 12 weken Test E doen. Eventueel
met winny/dbol de eerste paar weken.

heb je wel gezegd dat een kuur 30 weken duurt dan? :D

Op je 42ste ga je toch geen dianabol meer pakken. Neem dan een relatief veilig middel zoals testosteron. En staar je niet blind op die 5 kilo winst want die ga je misschien krijgen tijdens je kuur maar daarvan ga je terug de helft verliezen na je kuur. En zo komt het dat je binnen een paar maanden weer aan een kuur gaat denken omdat je zal zien dat het je weinig opgebracht heeft. Iedereen die zijn eerste kuur gaat doen, heeft verkeerde verwachtingen die fel overschat zijn.

Op je 42ste ga je toch geen dianabol meer pakken. Neem dan een relatief veilig middel zoals testosteron. En staar je niet blind op die 5 kilo winst want die ga je misschien krijgen tijdens je kuur maar daarvan ga je terug de helft verliezen na je kuur. En zo komt het dat je binnen een paar maanden weer aan een kuur gaat denken omdat je zal zien dat het je weinig opgebracht heeft. Iedereen die zijn eerste kuur gaat doen, heeft verkeerde verwachtingen die fel overschat zijn.

Ben benieuwd waarom niet?

Je zit onder de plak man. Je mag toch zelf wel beslissen wat je in je lichaam stopt.
Moet je haar anders eens wat verbieden, kijken hoe ze reageert.

edit: spelfoutje

Laatst bewerkt:
Je zit onder de plak man. Je mag toch zelf wel beslissen wat je in je lichaam spoor.
Moet je haar anders eens wat verbieden, kijken hoe ze reageert.
Sommige vrouwen geven wat om hun vent... en kunnen er wat van zeggen zonder gebroken oogkasten. Wellicht als TS even fatsoenlijk uitlegd wat het inhoud en zichzelf even inleest dat het allemaal wel mee valt. Lijkt mij niet dat dit nu het geval is.

En Lange, voor jou is het dus geen probleem als jouw vrouwtje aan de heroïne gaat?

Sommige vrouwen geven wat om hun vent... en kunnen er wat van zeggen zonder gebroken oogkasten. Wellicht als TS even fatsoenlijk uitlegd wat het inhoud en zichzelf even inleest dat het allemaal wel mee valt. Lijkt mij niet dat dit nu het geval is.

En Lange, voor jou is het dus geen probleem als jouw vrouwtje aan de heroïne gaat?

Wat is dat nou weer voor vergelijking?:roflol:

Eens met je eerste punt though.:)

Hier loopt een logje van iemand die 5kg heeft gepakt met winny only. Tja,
zelf zou ik, zoals Kale al zei, gewoon lekker 12 weken Test E doen. Eventueel
met winny/dbol de eerste paar weken.

he robke volgens mij bedoelde je mij ik heb inderdaad 5kilo gepakt met winny only tabletten
maar bij mij blijft het niet bij een kuur
als ik dit had opgelgd gekregen ging ik ook voor een test e kuur van 12 weken met winny als kickstart en na met nolvadex
daar krijg je denk ik de meeste gains mee
als je bang bent om te prikken moet je inderdaad voor winny gaan maar dan wel 8 weken op 50 mg
en je eten heel goed op orde hebben anders doet het denk ik weinig

Wat is dat nou weer voor vergelijking?:roflol:

Eens met je eerste punt though.:)
Niet echt als vergelijking bedoeld maar puur tegen "Je mag toch zelf wel beslissen wat je in je lichaam spoor."

Maargoed, ontopic...

12 weken test en 4 winstrol met nolva als pct (Mocht ik ooit mijn naaldenangst overwinnen gaat hem dat ook worden).

Weet je vrouw uberhaubt wel wat het is?
Vaak gaat het daar al fout dat de man het niet mag gebruiken.
Nou heb ik een meid die echt veel
Om me geeft, maar mij wel me gang laat gaan en steunt in wat ik wil.
Net zoals ik dat bij haar doe.
No offence, maar iets verbieden werkt niet vind ik.

Niet echt als vergelijking bedoeld maar puur tegen "Je mag toch zelf wel beslissen wat je in je lichaam spoor."

Maargoed, ontopic...

12 weken test en 4 winstrol met nolva als pct (Mocht ik ooit mijn naaldenangst overwinnen gaat hem dat ook worden).

misschien moet je haar alles over aas laten lezen en een beetje op dit forum laten lezen dan wordt ze wijzer en weet ze allemaal wat er speelt
zodoende krijgt ze ook inzicht in wat het allemaal inhoud het kuren
succes

Je vergelijkt AAS met heroïne ?

---------- Post toegevoegd Tue 6 Mar 2012 om 15:05 ----------

Niet echt als vergelijking bedoeld maar puur tegen "Je mag toch zelf wel beslissen wat je in je lichaam spoor.".

Ja en je neemt meteen een of ander ernstig middel als vergelijking.
Ik zat zelf eerder aan een pilletje of een snuifje of drankje te denken.

documentaire bigger, stronger, faster kijken met je vrouw :P is redelijk pro-anabolica en laat zien (ik zeg niet dat t zo is) dat t weinig risico's met zich meeneemt

die jongen die honkbal deed is wel dood...

ja en dat was volgens de ouders door de steroids, de maker van de documentaire is t daar echter niet mee eens. Weetniet of hij t nog bewezen heeft, ik denk het niet, was trouwens toch zelfmoord?(lang geleden :o)

Terug
Naar boven