Fitness Seller

1 week --> 10 trainingen

bartjuh5

Cool Novice
Waardering
2
Een log van Djangovaal en Bartjuh5

Wij hervinden de schoonheid van bodybuilding niet enkel door in de avondzon lunges te doen op het strand, maar ook door af te zien in Classic Gym Rotterdam.

1 week, 10 krachttrainingen, ook wat cardio natuurlijk, 10 kilo kip en heel ontzettend onwijs veel bloed, zweet en tranen.

Maandag: 1. Triceps
2. Rug
Dindsdag: 1. Quads
2. Hams en Kuiten
Woensdag: 1. Borst
2. Biceps en Onderarmen
Donderdag: 1. DL-en + traps
2. SQ-en + kuiten en buik
Vrijdag: 1. Schouders
2. Iets naar keuze

Nu is de grote vraag natuurlijk: Waarom openen wij dit topic?
Deze week kunnen wij makkelijk zonder jullie genieten, maar toch zijn wij van plan alles met jullie te delen ter inspiratie. Als blijk van waardering kunnen jullie ook iets voor ons doen. Wij zijn namelijk altijd opzoek naar tips, aanmoedigingen, ontdekkingen en de DVD Beyond DRIVEN van Mark Dugdale.

Stats ed:
Djangovaal: http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/6-weeks-hard-work-213406/
Bartjuh5: http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/fotos-208022/index2.html

Ik heb er zin in :D

Whoa, wordt dit geen overload? :D

Belachelijk, maar goed, veel succes, ik hoop dat je nog wat hebt aan je vakantie..

• Topic Starter Topic Starter
Haha, mijn pushdowns waren zwaarder dan jouw PR benchpress.

Ja, dus omdat je meer pakt op push downs dan ik bench press kan je 10x in de week gaan trainen. Ik pak op de pushdowns zelf ook meer als 55 KG. Maar goed, veel succes.
We hebben er wel over na gedacht en ik wilde samen met Django een memoriabele trainingweek hebben aangezien dit ook zijn eerste week is in Rotterdam ;).

Alles is lekker verspreid en we gaan voor de rest gewoon lekker chillen. Dit is ook onze vakantie :D

We hebben er wel over na gedacht en ik wilde samen met Django een memoriabele trainingweek hebben aangezien dit ook zijn eerste week is in Rotterdam ;).

Alles is lekker verspreid en we gaan voor de rest gewoon lekker chillen. Dit is ook onze vakantie :D

Oke, naja veel succes dan, ik zal dit blijven volgen:D

T zijn maar 5 trainingen hoor.
Ik neem aan dat je op iedere dag 2 spiergroepen doet in 1 training.

Het is hier algemeen bekend op dbb dat als mannen een logje delen ze homo zijn.

Van harte welkom homo's en heel veel succes!

Zeiden ze dat niet ook over mannen in een rokje?

"hamer slingeren"

T zijn maar 5 trainingen hoor.
Ik neem aan dat je op iedere dag 2 spiergroepen doet in 1 training.

We trainen een keer 's ochtends en een keer 's avonds. Voor de rest ben ik zwaar aan de vreet om dit vol te kunnen houden.

Vanochtend hebben we een zware triceps training gedaan. 50 minuten alleen triceps is behoorlijk slopend. We hebben vanalles gedaan: dips, cable pushdowns, rope pushdowns, glose grip bp, tate presses en nog meer pushdowns :p. We hebben echt focking veel eten al ingeslagen. 3kg kip, 2kg pangasiusfilet, rijst, kwark magere melk enzovoort. Foto's komen er nog van :D. En nu gaan we naar de LIDL voor nog wat meer HOUDBARE magere melk :D.

---------- Toegevoegd om 17:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:19 ----------

zijn jullie op zoek naar een hulpje?

Kan je een camera vasthouden?

Pusshh down natuurlijk

Terug
Naar boven