Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Donderdag is een idiote, en vooral gevaarlijke dag. Eerst deadliften, en dan als je onderrug rug nodig heeft, gaan jullie 's avonds squaten? Veel succes, maar ben er bang voor!
heel die trainingen slaan nergens op. begin maar met de stickys te lezen
Ja. En daar ben ik heel blij om
.Over geen baat ben ik het niet eens. Het is weer eens wat anders en ik heb nog nooit mijn triceps zo intensief aangepakt. Ook zijn mijn triceps nog nooit zo groot geweest als vandaag. Voor de rest zitten we een beetje in de pumping iron/arnold sfeer.

Ik snap deze redenatie niet echt. Waarom zou dit zo slecht zijn voor je onderrug, ik heb ze al zo vaak samen getraind op 1 dag. Ook 3 maanden rippetoe gevolgd en mijn onderrug is er alleen maar veel sterker van geworden. We kunnen het ook in 1 training doen maar dan hebben we minder concentratie voor de tweede oefening dus leek mij gescheiden het beste. Meer concentratie, betere uitvoering, lijkt mij toch?
Uuh, voor mij wel. Deze hoeveelheden is grote bulk voor mij. Ik heb het idee dat mijn balans rond de 2800-3200 cal ligt.
Ok. Ik kan me wel vinden in deze redenering. Sowieso is het probleem er niet meer omdat we schouders op de avond zetten dan.Allemaal leuk een aardig, maar wat denk jij als ik het volgende zeg:
Ik ga sochtends mijn rug trainen (met zware rows en pulldowns) en 's avonds mijn biceps en onderarmen. Ik denk zelf aan overbelasting en zelfs blessures als ik dit hoor.
Iedereen raad hier wel aan om niet de dag na rug biceps te doen, maar diezelfde avond nog doen is na mijn mening NOG slechter.
Je ragt je biceps af met rug, en je lichaam gaat daarmee aan het herstellen (en dat is direct na de training al). Wat is er nou slechter dan vol door een herstel heen trainen?
. Na de training heb ik dan ook maar goed aangegeven dat ik deze intensiteit en manier van trainen gewoon niet vol ga houden en ik dan volgende week ziek op bed lig in plaats van mijn broodnodige centen te verdienen.
. Dus neeh, het ging niet echt geweldig daarna.
. En daarna happy weer terug naar huis. 

Het is hier algemeen bekend op dbb dat als mannen een logje delen ze homo zijn.
Van harte welkom homo's en heel veel succes!

waar is jullie update?
Ik heb ook mijn twijfels over het schema, zolang jullie jezelf maar amuseren zeker? Dat blijft het belangrijkste.
). Als laatste hebben we ook nog met 3 oefeningen buik getraind. Ik had een goede pomp.