AndroidHealthClinic

10% bodyfat - voor iedereen haalbaar

eten op/onder onderhoud. veel eiwit. gezonde khd en vetten. en lekker trainen.
spiertjes kweken en vetjes verdwijnen.

Je behoefte bepalen, en een voedingsschema opstellen. En je er aan houden.

+

Trainen. KT en cardio. En niet als een mietje, gewoon er tegenaan.

=

Je vet% vliegt omlaag en je testo omhoog.

Zo simpel is de theorie... Succes iig, iedereen die het echt wil en ervoor wilt werken kan zijn of haar doelen halen.

Je behoefte bepalen, en een voedingsschema opstellen. En je er aan houden.

+

Trainen. KT en cardio. En niet als een mietje, gewoon er tegenaan.

=

Je vet% vliegt omlaag en je testo omhoog.

Zo simpel is de theorie... Succes iig, iedereen die het echt wil en ervoor wilt werken kan zijn of haar doelen halen.

+1

Pak de grote compounds ook bij je training. Deze zorgen voor meer testosteron aanmaak van je lichaam.

Houdt er wel rekening mee dat je niet, en gespierd kan worden, en heel veel vet kan kwijtraken. Stel prioriteiten. Wil je vet kwijt, focus je daar dan op bovenstaande manier op. Je zult waarschijnlijk wel iets wat spier aanmaken in het begin van het trainen in een sportschool, maar uiteindelijk zal je gewoon alleen vet verliezen.

Lees de stickies even door in de vetverlies en conditietraining sectie(stukje over beginnen met cutten) en maak een voedingsschema. Als je goed bezig gaat, kan jij volgend jaar zomer meer als 30 kilo kwijt zijn!

Vet wat er al jaren zit is hardnekkig, ga elke week eens 4 dagen op alleen vis (1200gram) de andere 3 dagen je oude schema, je gaat afvallen!!
Zo ben ik op 2.8% gekomen.

Wat bedoel je met 4 dagen alleen vis? Heel de dag enkel vis eten? En hebben we het dan over alle soorten vis?

Lijkt mij dat hij inderdaad 1200g vis per dag bedoelt, en verder niets. Ik zou dan wel wat variatie in mijn vis nemen, wat vette vis (300/400g) en de rest mager.

Misschien zat hij wel op een onbewoond eiland en had hij enkel een hengeltje bij :D

Wat bedoel je met 4 dagen alleen vis? Heel de dag enkel vis eten? En hebben we het dan over alle soorten vis?

http://www.youtube.com/watch?v=uYHAR8Xzsyo

:)

---------- Toegevoegd om 08:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:30 ----------

en nog belangrijker.. kan iedereen eigenlijk naar 10% bodyfat of is dat gewoon zogoed als onhaalbaar voor de endo/meso's onder ons ?

Mogelijk is het altijd. Of het makkelijk is (voor jou) is een andere zaak.

Fish n rice cakes :D, echt een klassieker.

Lijkt mij dat hij inderdaad 1200g vis per dag bedoelt, en verder niets. Ik zou dan wel wat variatie in mijn vis nemen, wat vette vis (300/400g) en de rest mager.

Misschien zat hij wel op een onbewoond eiland en had hij enkel een hengeltje bij :D

Zijn er mensen die dit zouden aanraden?
want ik wil het wel is testen maar heb je dan niet een te groot te kort aan kh?

Zijn er mensen die dit zouden aanraden?
want ik wil het wel is testen maar heb je dan niet een te groot te kort aan kh?

Het is maar voor eventjes. Dat overleef je wel.

(overigens zou ik er toch iets van groente bij nemen, misschien zelfs wel 1 stuk fruit en anders zeker een vezel supplement).

/edit: alhoewel 4 dagen IEDERE week ?

Laatst bewerkt:
Veel vochtafdrijvende groente gaan vreten. :) weinig kcals en afvallen maar.

Echt gezond lijkt het me niet lol alleen maar vis eten.

Terug
Naar boven