Beasy
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 23%
Ik ben sinds augustus 2009 begonnen met cardio en krachttraining, mijn doelen waren toen om op conditie te komen voor mn sport, afvallen en beetje spieren kweken. Nu is het net na de kerstvakantie waarin ik niks anders heb gedaan dan veel drinken en roken en het enige wat ik heb behouden is een redelijke conditie en iig iets meer spier dan voorheen.
NU,, ik wil graag (minimaal) 10 kg af gaan vallen voordat ik op zomervakantie ga in juni/juli. Ben van plan 5x in de week naar de sportschool te gaan.
Voor mn trainingsprogramma had ik in gedachten:
maandag/woensdag/vrijdag:
10 min warmdraaien op de fiets
20 min hardlopen, zelfde constante snelheid, helling intervals
20 min crosstrainer, interval qua weerstand
dinsdag/donderdag:
full body training
erna 20 minuten hardlopen of crosstrainer
Is het mogelijk met dit schema gecombineerd met een voedingsschema (500 kcal onder behoefte) minimaal 10 kg af te vallen? Zonder dan al te veel spieren te verliezen?
Over de oefeningen bij FB wil ik later ingaan, we hebben iig geen barbels.. wel een squat machine
Alvast bedankt
ps in mn gewicht: 85 kg miss iets minder
vet%: 24-25%
lengte: 1.73 m
NU,, ik wil graag (minimaal) 10 kg af gaan vallen voordat ik op zomervakantie ga in juni/juli. Ben van plan 5x in de week naar de sportschool te gaan.
Voor mn trainingsprogramma had ik in gedachten:
maandag/woensdag/vrijdag:
10 min warmdraaien op de fiets
20 min hardlopen, zelfde constante snelheid, helling intervals
20 min crosstrainer, interval qua weerstand
dinsdag/donderdag:
full body training
erna 20 minuten hardlopen of crosstrainer
Is het mogelijk met dit schema gecombineerd met een voedingsschema (500 kcal onder behoefte) minimaal 10 kg af te vallen? Zonder dan al te veel spieren te verliezen?
Over de oefeningen bij FB wil ik later ingaan, we hebben iig geen barbels.. wel een squat machine

Alvast bedankt
ps in mn gewicht: 85 kg miss iets minder
vet%: 24-25%
lengte: 1.73 m

Helaas dat discipline nog een groot probleem vormt..