- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lol, waarom geloof ik sowieso niet dat dit naturel is? ben ik de enige?
Na een jaar trainen 3-4x per week met een prima schema, en lettend op wat ik eet en misschien 2 x per half jaar drank, zag ik er ECHT NIET zo uit.
Just sayin
boys zal spoedig me schema posten, ben de laatste tijd druk met allerlei dingen in me priveleven. Wil je dezelfde resultaten halen moet je in ieder geval een 4 daagse split volgen.
Het ziet er zoiets uit: Maandag: borst biceps onderarmen; dinsdag: benen kuiten triceps; woensdag rust; donderdag: rug biceps onderarmen; vrijdag: borst biceps onderarmen. De exacte oefeningen volgen spoedig

sorry maar wat een k*tschema, en waarom 3keer per week onderarmen? en borst 2keer en rug 1 keer?
je merkt bij deze man, dat meeste gewicht in zijn bovenlichaam zit + zijn lengte is ook niet de grootste van allemaal dus dat speelt zeker in rol in dat het bij hem sneller opvalt. Volgens mij kan TS, zelf aangeven of dat zo is?
Niet iedereen heeft het zelfde lichaamstype, ik zie hier misschien 80% die net zijn begonnen en nog niet precies weten wat ze doen, 18% met goede genen en 2% die trollen.
Denk dan toch dat deze jongen bij die 18% hoort.. En natuurlijk denk echt niet dat hij 10 maanden lang elk weekend drank heeft gehad en elke dag heeft zitten roken ^^.
Aan de manier van hoe hij het uitlegd eet hij wel 50% gericht per dag. Kan niet anders ^^.
Buiten dat allemaal wel sicke resultaat : ) en een beetje aan je traps werken + als je abs nog iets droger worden dan ben je echt sick !
Een goed voorbeeld voor beginners.
Goed bezig man! Ga je door met gainen of blijf je het onderhouden?
Ik gun het je trouwens niet, aangezien je een super ongedisciplineerd iemand lijkt te zijn, en daarnaast lijk je ook niet eerlijk te zijn over alles. skeptical hippo is skeptical, maar ik vind de manier waarop je alles verteld en vooral hoe nonchalant een schande.

Indrukwekkend, jammer dat je 1.76 bent. Anders vond ik het helemaal knap.

Haha, ik mire manlets eigenlijk nooit. Ben liever wat langer![]()