MuscleMeat

10 maanden fitness+pics

sorry maar wat een k*tschema, en waarom 3keer per week onderarmen? en borst 2keer en rug 1 keer?

Goed bezig man! Ga je door met gainen of blijf je het onderhouden?

Lol, waarom geloof ik sowieso niet dat dit naturel is? ben ik de enige?
Na een jaar trainen 3-4x per week met een prima schema, en lettend op wat ik eet en misschien 2 x per half jaar drank, zag ik er ECHT NIET zo uit.

Just sayin

Hij drinkt, hij rookt eet slecht in combinatie met een verschrikkelijk schema,

sure buddy

Laatst bewerkt:
boys zal spoedig me schema posten, ben de laatste tijd druk met allerlei dingen in me priveleven. Wil je dezelfde resultaten halen moet je in ieder geval een 4 daagse split volgen.
Het ziet er zoiets uit: Maandag: borst biceps onderarmen; dinsdag: benen kuiten triceps; woensdag rust; donderdag: rug biceps onderarmen; vrijdag: borst biceps onderarmen. De exacte oefeningen volgen spoedig

Oke, mooi dat dit voor je werkt. dat je je armen (bi en tri) 3 keer per week belast, voor mij zal dit dus echt voor geen ene fuk werken :)

benieuwd naar het aantal sets/reps en oefeningen die je doet!

je merkt bij deze man, dat meeste gewicht in zijn bovenlichaam zit + zijn lengte is ook niet de grootste van allemaal dus dat speelt zeker in rol in dat het bij hem sneller opvalt. Volgens mij kan TS, zelf aangeven of dat zo is?

Niet iedereen heeft het zelfde lichaamstype, ik zie hier misschien 80% die net zijn begonnen en nog niet precies weten wat ze doen, 18% met goede genen en 2% die trollen.
Denk dan toch dat deze jongen bij die 18% hoort.. En natuurlijk denk echt niet dat hij 10 maanden lang elk weekend drank heeft gehad en elke dag heeft zitten roken ^^.

Aan de manier van hoe hij het uitlegd eet hij wel 50% gericht per dag. Kan niet anders ^^.
Buiten dat allemaal wel sicke resultaat : ) en een beetje aan je traps werken + als je abs nog iets droger worden dan ben je echt sick !
Een goed voorbeeld voor beginners.

Goeie progress, ga zo door! Laat je niet gek maken door mensen die niks geloven. Als je het zelf maar geloofd. Keep up the good work!!!

• Topic Starter Topic Starter
sorry maar wat een k*tschema, en waarom 3keer per week onderarmen? en borst 2keer en rug 1 keer?

Schema klopte niet, was aangeschoten toen ik dat poste. De goede staat er nu in.

---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 00:53 ----------

je merkt bij deze man, dat meeste gewicht in zijn bovenlichaam zit + zijn lengte is ook niet de grootste van allemaal dus dat speelt zeker in rol in dat het bij hem sneller opvalt. Volgens mij kan TS, zelf aangeven of dat zo is?

Niet iedereen heeft het zelfde lichaamstype, ik zie hier misschien 80% die net zijn begonnen en nog niet precies weten wat ze doen, 18% met goede genen en 2% die trollen.
Denk dan toch dat deze jongen bij die 18% hoort.. En natuurlijk denk echt niet dat hij 10 maanden lang elk weekend drank heeft gehad en elke dag heeft zitten roken ^^.

Aan de manier van hoe hij het uitlegd eet hij wel 50% gericht per dag. Kan niet anders ^^.
Buiten dat allemaal wel sicke resultaat : ) en een beetje aan je traps werken + als je abs nog iets droger worden dan ben je echt sick !
Een goed voorbeeld voor beginners.

Speciaal voor jou een foto van me traps toegevoegd. groet

Laatst bewerkt:
Goed bezig man! Ga je door met gainen of blijf je het onderhouden?

Het liefst wil ik gainen, maar dat gaat enkel met een goed voedingsschema en daar hou ik me gewoon echt niet aan. Heb het geprobeerd, maar lukt niet. Ben er wel van overtuigd dat met een goed eetschema de gains wel zullen komen. Zie mezelf graag over de 80 kg gaan.

Ik gun het je trouwens niet, aangezien je een super ongedisciplineerd iemand lijkt te zijn, en daarnaast lijk je ook niet eerlijk te zijn over alles. skeptical hippo is skeptical, maar ik vind de manier waarop je alles verteld en vooral hoe nonchalant een schande.

Ik gun het je trouwens niet, aangezien je een super ongedisciplineerd iemand lijkt te zijn, en daarnaast lijk je ook niet eerlijk te zijn over alles. skeptical hippo is skeptical, maar ik vind de manier waarop je alles verteld en vooral hoe nonchalant een schande.

Pap ben jij dat???

Hahha wat een gezeik altijd weer. Als het werkt voor hem dan is het prima toch? En alleen maar nice dat je ondanks je lifestyle en slechte eetgewoonten zo'n fysiek kan krijgen. Zou willen dat het voor mij mogelijk was..

mooie progressie :) benen pics?

ik wou dat ik niet op me voeding hoefde te letten en toch kon groeien, zelfs als beginner groei ik niet zonder goede voeding :(

Indrukwekkend, jammer dat je 1.76 bent. Anders vond ik het helemaal knap.

Nice MP man.

Nieuwe foto geupdate, voor benenfoto kun je op me vorige topic kijken, zal anders in de loop van deze week er een nieuwe opgooien.

Terug
Naar boven