@MArcel3000: Ik ben in 2007 95 kilo geweest op zo'n 10% BF, en ik heb er tot op heden toch ook geen doekjes om gewonden dat ik al een kuurverleden heb? Ik weet niet wat jij "behoorlijk" vind? maar kuurde maximaal 2 x per jaar een week of 8 en heb dat zo'n 3 jaar gedaan. Anders zou ik ook niet de toegevoegde waarde zien van het delen van deze kuurlog die ik nu gestart ben?
Ben destijds nooit hoger gegaan dan 1 gram totaal 500 test-500 bold max, en mn "2 eerste kuurtjes" waren zelfs een d-bol only en 250 test, 200 deca waar ik als een idioot op ging.......Voor de Sherlocks, de hier circulerende foto is overigens van Free festival 2005, ik ben daar geloof ik een kilo of 92 en off
Zoek even 1 van mn eerste topics op over mijn geplande test primo kuur, daar leg ik het hele verhaal uit. Ik zal zo ook wel even kijken of ik de link voor je kan vinden.
IK ben er inderdaad een beste lange poos uitgeweest. 2 jaar om precies te zijn. Had compleet geen zin of motivatie meer om mezelf 6 x per dag te voorzien van de meest gezonde en gevarieerde maaltijden, laat staan 4-5 x per week te gym te bezoeken. Ik vrat wel veel en alles wat los en vast zat, echt niet clean. Het voelde als elke dag vakantie toen ik stopte. Heerlijk, al die vrijheid

Natuurlijk zag ik mezelf in de loop der tijd natuurlijk wel aftakelen in de spiegel, en dat is de andere kant die auw doet

.
Tot ik vorig jaar op een mooie zomerdag voor de spiegel stond, riep dat dit echt niet meer kon

en spontaan mijn verloren passie weer terugvond. Van binnen een brandedn verlangen voelde naar het rebuilden van wat er over was van mijn lichaam. Deze keer met een B plan, met als doelstelling mezelf te overtreffen natuurlijk

, 115 kilo ripped zou voor mij persoonlijk geweldig zijn. Ik heb geen wedstrijdambities, en weet dat ik niet de juiste genen en heb om heel ver te komen in deze sport. Desalniettemin gaan we er wel het mooistevan maken
SInds afgelopen zomer hang ik weer aan het ijzer en sindsdien groei ik als kool. Ik heb eerst 4 maand getraind voor ik een kuur invloog, en ben afgelopen half jaar dus zo'n ruime 10 kilo gegained, (en ben een paar % in vet gezakt!) Ik snap nu ook de verhalen over spiergeheugen.
---------- Post toegevoegd Mon 27 Feb 2012 om 23:32 ----------
EDIT: Hierzo.........
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/nieuw-kuurtje-285380/
EDIT: Voor de Sherlocks beloof ik begin mei een eindresultaat foto te plaatsen in mn gallerij oke? Ecto's die mij nu bashen zonder mij anno 2012 te zien is natuurlijk echt te gay voor woorden