AndroidHealthClinic

1000 Mg test -800 MG Tren E / Dianabol

:mad:

hou gvd dit topic is schoon lafaard, eindelijd is weer iemand met een serieuze stack, ipv al die 500mg test e kuurtjes, en kan komt zo'n bottenzak als jij weer spammen en haat zaaien.

Als je iets serieus te melden heb OK, anders wegwezen!

Volgens mij heeft TS zelf wel gezorgd dat zijn topic is ontspoord!!

Ik zou graag gewoon over de kuur en voortgang lezen i.p.v. al die andere berichten.

@UROWNED ik hoop wel dat je de hele kuur je voortgang blijft posten!

ik mag hopen dat nu niet unrowed zijn stats zijn zo wel dan is dat heel triest hahaha. Zal wel een oude foto zijn ;)

• Topic Starter Topic Starter
@MArcel3000: Ik ben in 2007 95 kilo geweest op zo'n 10% BF, en ik heb er tot op heden toch ook geen doekjes om gewonden dat ik al een kuurverleden heb? Ik weet niet wat jij "behoorlijk" vind? maar kuurde maximaal 2 x per jaar een week of 8 en heb dat zo'n 3 jaar gedaan. Anders zou ik ook niet de toegevoegde waarde zien van het delen van deze kuurlog die ik nu gestart ben?

Ben destijds nooit hoger gegaan dan 1 gram totaal 500 test-500 bold max, en mn "2 eerste kuurtjes" waren zelfs een d-bol only en 250 test, 200 deca waar ik als een idioot op ging.......Voor de Sherlocks, de hier circulerende foto is overigens van Free festival 2005, ik ben daar geloof ik een kilo of 92 en off :roflol:

Zoek even 1 van mn eerste topics op over mijn geplande test primo kuur, daar leg ik het hele verhaal uit. Ik zal zo ook wel even kijken of ik de link voor je kan vinden.

IK ben er inderdaad een beste lange poos uitgeweest. 2 jaar om precies te zijn. Had compleet geen zin of motivatie meer om mezelf 6 x per dag te voorzien van de meest gezonde en gevarieerde maaltijden, laat staan 4-5 x per week te gym te bezoeken. Ik vrat wel veel en alles wat los en vast zat, echt niet clean. Het voelde als elke dag vakantie toen ik stopte. Heerlijk, al die vrijheid :D Natuurlijk zag ik mezelf in de loop der tijd natuurlijk wel aftakelen in de spiegel, en dat is de andere kant die auw doet :D.

Tot ik vorig jaar op een mooie zomerdag voor de spiegel stond, riep dat dit echt niet meer kon :D en spontaan mijn verloren passie weer terugvond. Van binnen een brandedn verlangen voelde naar het rebuilden van wat er over was van mijn lichaam. Deze keer met een B plan, met als doelstelling mezelf te overtreffen natuurlijk :D , 115 kilo ripped zou voor mij persoonlijk geweldig zijn. Ik heb geen wedstrijdambities, en weet dat ik niet de juiste genen en heb om heel ver te komen in deze sport. Desalniettemin gaan we er wel het mooistevan maken :D

SInds afgelopen zomer hang ik weer aan het ijzer en sindsdien groei ik als kool. Ik heb eerst 4 maand getraind voor ik een kuur invloog, en ben afgelopen half jaar dus zo'n ruime 10 kilo gegained, (en ben een paar % in vet gezakt!) Ik snap nu ook de verhalen over spiergeheugen.

---------- Post toegevoegd Mon 27 Feb 2012 om 23:32 ----------

EDIT: Hierzo.........

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/nieuw-kuurtje-285380/

EDIT: Voor de Sherlocks beloof ik begin mei een eindresultaat foto te plaatsen in mn gallerij oke? Ecto's die mij nu bashen zonder mij anno 2012 te zien is natuurlijk echt te gay voor woorden :D

Laatst bewerkt:
ik mag hopen dat nu niet unrowed zijn stats zijn zo wel dan is dat heel triest hahaha. Zal wel een oude foto zijn ;)

Iemand die het snapt: Free festival, juli 2005, bij zon ruime 90 kilo en destijds met 1 dianabol only kuurtje van 6 weken achter de kiezen in maart/april geloof ik:)

---------- Post toegevoegd Tue 28 Feb 2012 om 00:01 ----------

Ik zou graag gewoon over de kuur en voortgang lezen i.p.v. al die andere berichten.

@UROWNED ik hoop wel dat je de hele kuur je voortgang blijft posten!

Uiteraard Reinn. Ik laat me natuurlijk niet wegjagen door een startende ecto van 70 kilo met spaghetti-armen die voor het eerst in zijn leven eens puur uit onwetendheid/nieuwsgierigheid een kijkje neemt in "the dark side" van deze sport....aka mijn kuurlog en bevindingen hierzo :D

OP allemaal zich nix mis mee, maar om dan ook nog een grote bek te hebben en hier te gaan roepen dat je er beter uitziet dan op een foto van mij van bekant 7 jaar geleden vind ik wel erg triest. Helemaal als ik dus zijn eigen introductie en fotos bekijk :roflol:

Maar ontopic nu oke? Intentie is om mijn ervaringen te delen aan mensen die misschien ooit dezelfde plannen hebben of krijgen.............

Laatst bewerkt:
:mad:

hou gvd dit topic is schoon lafaard, eindelijd is weer iemand met een serieuze stack, ipv al die 500mg test e kuurtjes, en kan komt zo'n bottenzak als jij weer spammen en haat zaaien.

Als je iets serieus te melden heb OK, anders wegwezen!

Amen :cool:

Pfff, vanaf nu maar gewoon ontopic?

@Urowned, loop je er nog een beetje makkelijk na die 8 ml? :D

Ik heb hier voor een kuur gehad van 750 mg test en 600 MG Primo, en dan vergeet ik de laatste weekjes winstrol nog op 100 MG EOD. Uitgerekend zette ik dus al MINIMAAL 9 ML per week, en de laatste 4 weken zo'n 13 ML ( injecteerde de winstrol wel los ivm wateroplossing)

En wat ik al eerder gemeld heb en anderen kennelijk niet konden geloven in een topic "hoeveel ML kan je max injecteren":
Ik injecteerde alles met een 0.7 x 30 naald zelf uitslitend in mn Quads......en zette de test en primo toen in 1 keer, alles, 10 weken lang.

Deze kuur gaan we dat wat veranderen: Alles gaat volledig in mijn kont. 0.8 x 40 en 2 x per week 4 ml dus. Uiteraard wissel ik de billetjes wel af ;)
Had een beetje een stijf gevoel na de eerste dag, ( ik ben niet echt een maagd meer natuurlijk :D)verder echt niets bijzonders eigenlijk tot nu toe, behalve een enorme spontane zweetbui cq opvlieger vandaag in de trein. Had het echt enkele minuten blank op mn voorhoofd staan zonder me in te spannen,
Waar die nou zo opeens vandaan kwam ???

Beloofd wat
:D:D:D:D:D:D

Laatst bewerkt:
Moderaters jullie mogen best eerder ingrijpen bij bashers in een topic, dit is geen allerlei topic, met losers die heel de niets te doen hebben

ik snap er even niets meer van ... hoeveel accounts heb je nu eigenlijk en wie ben je dan? :p

Iemand die het snapt: Free festival, juli 2005, bij zon ruime 90 kilo en destijds met 1 dianabol only kuurtje van 6 weken achter de kiezen in maart/april geloof ik:)

---------- Post toegevoegd Tue 28 Feb 2012 om 00:01 ----------

Uiteraard Reinn. Ik laat me natuurlijk niet wegjagen door een startende ecto van 70 kilo met spaghetti-armen die voor het eerst in zijn leven eens puur uit onwetendheid/nieuwsgierigheid een kijkje neemt in "the dark side" van deze sport....aka mijn kuurlog en bevindingen hierzo :D

OP allemaal zich nix mis mee, maar om dan ook nog een grote bek te hebben en hier te gaan roepen dat je er beter uitziet dan op een foto van mij van bekant 7 jaar geleden vind ik wel erg triest. Helemaal als ik dus zijn eigen introductie en fotos bekijk :roflol:

Maar ontopic nu oke? Intentie is om mijn ervaringen te delen aan mensen die misschien ooit dezelfde plannen hebben of krijgen.............

Ik wist dan ook niet dat die foto uit 2005 komt , daarbij ben ik geen ecto en ten 2e zal ik meer bereikt hebben naturel op mijn 30ste dan jou :D maar goed succes met je kuurtje , jouw keuze uiteindelijk , ik hou erover op ;).

Ik zette vroeger 6 ml ook al in mijn toen kleine beentjes gebruikte wel altijd 08x40.
Hoe vond je die primo 600 ? Heb primo nog nooit gebruikt was het de moeite ?

Absoluut. Echt een superfijne kuur! Mocht je al een hoop in anabolic wonderland geprobeert hebben en iets nieuws willen zou ik PRIMO zeker aanraden! Mijn eerste ervaring met Primo was echt goed :D

What u see is what u get. De gains komen langzaam. Qua sides echt NIX gemerkt..ik zette er ook 750 test naast...Qua werking vind ik PRIMO beetje vergelijkbaar met Bold.....al is die UG bold van tegenwoordig echt rotzooi als je het vergelijkt met "originele veterinaire" :D

Absoluut. Echt een superfijne kuur! Mocht je al een hoop in anabolic wonderland geprobeert hebben en iets nieuws willen zou ik PRIMO zeker aanraden! Mijn eerste ervaring met Primo was echt goed :D

What u see is what u get. De gains komen langzaam. Qua sides echt NIX gemerkt..ik zette er ook 750 test naast...Qua werking vind ik PRIMO beetje vergelijkbaar met Bold.....al is die UG bold van tegenwoordig echt rotzooi als je het vergelijkt met "originele veterinaire" :D

Maar urowned je weegd nogsteeds 106 kilo toch? Voor onze lengte is dat echt weinig! helemaal als je regelmatig kuurd.... waarom ga je niet eens echt goed eten en bulken op 6500-7500 kcals?

Me trainingsmaat is ook rond de 1.90 en is op 7000 kcals op een test-deca van 105 naar 120.7 gedaan.. natuurlijk ook veel vocht maar hij is niet gestegen in bf%

Zijn wel veel kcals man. Ik ben zwaarder en heb nog nooit meer dan 5800 kcal gegeten.
(tenzij je een pizza dagje meerekent :P)

Moderaters jullie mogen best eerder ingrijpen bij bashers in een topic, dit is geen allerlei topic, met losers die heel de niets te doen hebben

Het is schandalig dat de meesten hier meer geïnteresseerd lijken in het effect van een overdreven lading test en tren dan dat ze het goede voorbeeld willen geven aan de rest van het forum. Als ik urowned zijn posts zo lees is dit wat mij betreft het klassieke voorbeeld van hoe het niet moet. Te vroeg kuren, 2 jaar op zijn gat gezeten en zijn kennis komt niet verder dan wat uit de lucht gegrepen opmerkingen betreffende 'gebruikservaring'. En dan nog zo'n attitude ook. Wat doe je uberhaupt met AAS als je zonder reden gerust 2 jaar niet trainde vraag ik mij dan af? Een beetje jammer dat je alles verdoet, want dat is de reden dat je nu twee gram AAS moet zetten om de 20kg dumbbells nog uit het rack te kunnen tillen. Wat Curtis eigenlijk wilde vragen is hoe je na al die monsterstacks er nog steeds als een liniaal uit kunt zien, en wat mij betreft is dat de enige juiste vraag.

@topicstarter, heb je wedstrijd ambities ?

Zijn wel veel kcals man. Ik ben zwaarder en heb nog nooit meer dan 5800 kcal gegeten.
(tenzij je een pizza dagje meerekent :P)

Haha ja wel weightgainers erbij gewoon 7-8 eetmomenten waarvan:

3x 150 gram havermoutmeel en 4 scheppen universal real gains weight gainer + 30-40 ml olijfolie mild en dan 4-5 vaste maaltijden en op trainingsdagen PWO 45 van bodylab erbij dan zit je er zo aan hor

Terug
Naar boven