MuscleMeat

1000 pushups achter elkaar

GWD

Cool Novice
Waardering
0
Ok ik zat dus weer een paar record boeken te lezen, en daar las i kdus dat er mensen zijn die uren lang pushups kunnen doen .. 3000+ met gemak.

Ik doe in 2 minuten ongeveer 120 pushups, dan krijg ik er momenteel daarna misschien nog 30 uitgeduwt. dus 150 is nu zo'n beetje mijn max. Alleen dat 1000 achter elkaar lijkt me toch wel een vrij goede cardio workout als je dat gewoon goed afgaat.

Daar wil ik nu dus een beetje naar toe gaan trainen. Iemand die zo'n soortgelijk project wel eens geprobeerd heeft en misschien goede tips heeft om dit op te bouwen, zou je gewoon elke dag doen en een beetje toevoegen, of bijv. gewoon zo blijven trainen en een beetje gewicht erbij of iets dergelijks.

goede tips aub.

Tim

En het nut van dit alles....ga je voor een record poging ???

• Topic Starter Topic Starter
wervisser zei:
En het nut van dit alles....ga je voor een record poging ???

ja of spieren kweken, wat is het nut daarvan. of een maraton lopen, of zo ver mogelijk kunnen springen, of opstaan in de morgen, of naar de kapper gaan.

wat is dat nou voor een antwoord?

Ik wilgewoon 1000 keer kunnen opdrukken omdat ik dat lache vind :)

Met visser eens, weinig nut en alleen maar contraproductief voor je borst groei.

Als je het perse wil doen zul je wel gebruik moeten maken dan Dual Factor, elke dag gewoon meer gaan doen is kansloos.

BBD zei:
Met visser eens, weinig nut en alleen maar contraproductief voor je borst groei.

Als je het perse wil doen zul je wel gebruik moeten maken dan Dual Factor, elke dag gewoon meer gaan doen is kansloos.
Gast, een keer een flinke opdonder doet niets dan goed hoor. Heb je gezien wat Dave Hawk aan zijn recordpoging overgehouden heeft:eek:?

waarschijnlijk mensen die elke dag alleen push ups doen, beetje ecto met borstspieren en triceps:D

BBD zei:

Nou, misschien kan het wel een keer goed zijn. Het is natuurlijk een vorm van shocken en dat werkt wel als je altijd maar 6-12 reps hebt gedaan. Of net als bij fietsen/ wielrennen; sommige mensen krijgen er grote kuiten van.

Als je het doet, zorg dat je goed uitgerust er aan begint en daarna een weekje volledige rust neemt van training en goed eet.

Voordat ik aan bodybuilding begon deed ik vroeger wel heel veel aan push ups.
1000 keer in 1 keer lukt mij niet, maar deed 50 pushups en dan 20 setjes.
Momenteel is mijn borst 1 van mijn sterkste spiergroepen, of dit heeft te maken met mijn push ups van vroeger of dat het genetisch zo bepaald is who knows?
Iniedergeval als jij lekker 1000 push ups wil gaan doen, doe dat lekker.

Begint een beetje Breezah te klinken :D

Nee, zonder gekheid... als je dat wilt proberen... Succes ! Het zou mijn ding niet zijn, maar we zijn gelukkig niet allemaal hetzelfde ;)

Je moet weten dat die push ups bij die recordpogingen er zijn waarbij je ellebogen in een hoek van 90 graden staan bij het onderste punt. Niet dat dit ook maar iets afdoet aan zo'n prestatie, ik heb het eens op tv gezien en het is indrukwekkend, zeker als je zelf ooit veel push ups gedaan hebt.

En voor de mensen die zich vragen stellen bij het nut of ermee lachen: dit is zowat hetzelfde als een atletiekloper diie sneller wil of een bodybybuilder die groter wil worden, daar draait het in de sport nu eenmaal om.

kun je daarna mooi het leger in, staan ze van je te kijken en word je gelijk bevorderd tot generaal GWD

pk zei:
Gast, een keer een flinke opdonder doet niets dan goed hoor. Heb je gezien wat Dave Hawk aan zijn recordpoging overgehouden heeft:eek:?

Ten eerste is het niet een flinke opdonder, hij kan het bijlange na nog niet en geeft zelf aan dat hij er voor wil trainen.

Ten tweede, als hij gaat trainen op dit soort activiteiten zullen zijn kostbare fast twitch fibers transformeren in slow twitch fibers die minder groei potentie hebben.

ecto workout

1000 push-ups is Ronnie's ontbijt!

zorgen dat je eerst enorrm sterk word; daarna zijn pushups net zoiets als ademhalen :D

solo zei:
zorgen dat je eerst enorrm sterk word; daarna zijn pushups net zoiets als ademhalen :D
Misschien niet direct zo bedoeld, maar toch een goede tip.
Als je het al wilt proberen, train er dan niet alleen op door pushups te doen.
Ok, je moet ze natuurlijk wel doen, maar zorg dat je zo sterk wordt, dat zo'n pushup helemaal niets meer voorstelt.
Dus zware presses EN rows.

M@rsel zei:
1000 push-ups is Ronnie's ontbijt!

:D

ik vind het persoonlijk een beetje zonde van je tijd... Iedereen op dit forum gebruikt voedingschema's eiwitshakes, anabolen en dat allemaal om in zo min mogelijk tijd zo snel morgelijk resultaat te halen, kom jij ff met pushups aan :P...
toch succes :)

ps. Als je net zo als ik van plan ben het leger in te gaan is het mischien wel lachen als je er maar 25 hoeft te doen en je knalt er ff 500 uit alsof het niks is ^^

Leophyte zei:
Misschien niet direct zo bedoeld, maar toch een goede tip.
Als je het al wilt proberen, train er dan niet alleen op door pushups te doen.
Ok, je moet ze natuurlijk wel doen, maar zorg dat je zo sterk wordt, dat zo'n pushup helemaal niets meer voorstelt.
Dus zware presses EN rows.
:stupid:

Terug
Naar boven