MuscleMeat

1000 pushups achter elkaar

Monster waste of time, monster overtraining.

Als ik er 2x 8 goed doe voel ik al een pomp het is niet hoeveel maar hoe je ze doet !!!
Er zijn twee verschillen nl: opdrukken of een spier trainen !
Dus schij uit met 1000
Dat heb je toch wel als grapje bedoelt toch?
Gr
johncs

Het gaat hem niet om de pomp, of hoe goed de oefening is voor massa/kracht... Het gaat om het recordaantal

B...e...l...a...c...h...e...l...i...j...k !!!!!!!!!!

Hij vraagt niet om domme opmerkingen (die zowiezo nergens op slaan in dit geval), hij wil info.

1000 pushups? Aan een ruk door?

holy shit. Go for it :D

maar ik schat niet dat je er "HUUUGE" van wordt

Succes en tot volgend jaar :p
Ik zou gewoon kijken wat je momenteel max. aantal reps zijn, dan doe je er elke maand ((1000-mom.max.)/12) bij en na een jaartje kom je hier lekker stoer doen :D

kan je evengoed je adem beginnen te trainen.
ik kan 20 kg omhoog blazen!!!!
Wat heb je daar aan (buiten dat je miss een ecto omver kan blazen die in je weg staat)???

30 keer opdrukken per minuut is haalbaar, 30 seconden rust is ook haalbaar!

dus 1000 keer opdrukken in 1 uur tijd is theoretisch ook haalbaar!!

:p :D

Heb wel eens mensen heel veel pushups zijn maken en die kwamen dan ook voor 30% uit de tenen vandaan die andere 70% kwam uit de armen vandaan !
Ach het is heel leuk als je het wil proberen het gaat om een "Record " toch?
Heel veel succes!!!
gr
johncs

Hoe lichter je upper body is, hoe makkelijker de pushups. Dus het lijkt me dat alleen wanneer je hier heel eenzijdig mee bezig bent, dit haalbaar is. Je hebt niks aan een dikke massieve rug, dat voegt dan alleen maar gewicht toe. Complete onzin dus als je bodybuilder bent.

YungOne zei:
Succes en tot volgend jaar :p
Ik zou gewoon kijken wat je momenteel max. aantal reps zijn, dan doe je er elke maand ((1000-mom.max.)/12) bij en na een jaartje kom je hier lekker stoer doen :D

Alsof hij stoer wil doen. Hij stelt gewoon een (in zijn ogen) normale vraag.

1000 push ups achter elkaar is leuk om als persoonlijk record te hebben, maar echt cardio zul je er niet mee bereiken. Vergelijk het met 'hooghouden' bij voetballen. Duizend keer hooghouden is leuk als persoonlijk record, maar een betere conditie krijg je er niet van en in de wedstrijdt heb je er helemaal niks aan...

Als je cardio wil doen: ga rennen, of fietsen etc....daar heb je veel meer aan

Wat een k*tantwoorden allemaal. "Wat is het nut" wint toch wel de eerste prijs. Als je het zo gaat bekijken heeft niks nut omdat het uiteindelijk toch geen reet uitmaakt.

Gewoon lekker doen wat je leuk vind man

have fun!

maar of je er wat aan hebt betwijfel ik. Haha. Maar ik weet het niet zeker

Terug
Naar boven