AndroidHealthClinic

1000 pushups achter elkaar

Veel close minded people hier gek!

Bodybuilding is allemaal wel leuk enzo, maar wat heb je er nu eigelijk aan?

Ik zie mezelf echt niet als een bodybuilder, meer een athleet, daarom gebruik ik niet alleen gewichten maar ook veel "bodyweight" oefeningen...

En degene die denken dat die niets zijn moeten maar eens handstand opdrukken zonder muur (zelfs met muur zal moeilijk zijn als je ze goed doet)! Of planches pushups, vraagt veel stabiliteit ;)

Lichaams oefeningen voelen veel natuurlijker dan trainen met gewichten, maar toch doe ik ze allebei. Waarom? Omdat ik niet alleen groot wil zijn, maar ook sterk en met sterk bedoel ik niet alleen zware objecten optillen! Ik wil ook me eigen lichaam kunnen hanteren.

De enige fout die wordt gemaakt met lichaams oefeningen is dat men altijd alleen meer zoveel mogelijk herhalingen wil doen (meer volume), maar je kan/moet ook de intensiteit verhogen, door het moeilijker te maken.

Er zijn onwijs veel lichaams oefeningen die alles veel zwaarder maken, en hou het niet alleen bij opdrukken, maar train wel alles; one legged squats, push ups, bridges, chin/pull-ups, handstand pushups, dips, crunches and hypers ect...

Doe steeds een moeilijkere variatie van deze...

En wat ook 1 van me doelen is, is the flag!

Hier is een goeie site; Impossible is only a word

Terug
Naar boven