PoisonedTongues
Cool Novice
- Waardering
- 23
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 15%
http://tnation.t-nation.com/free_online_article/sports_body_training_performance/10_x_3_for_fat_loss
Ik heb nu 13 weken SL 5x5 gevolgd, waarin ik best wat progressie heb geboekt. Tot het einde van het jaar wil ik dat nog doortrekken, maar daarna is het wel eens tijd voor wat anders. Nu kwam ik bij het bovenstaande schema van Chad Waterbury terecht. Uiteraard omdat ik graag van wat vet af wil.
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met dit schema en zo ja hoe zijn jullie bevindingen?
Is 4 weken niet wat kort?
Wat variatie na al die weken alleen maar squat, deadlift, bench, bor en ohp is wel welkom.
Ik heb nu 13 weken SL 5x5 gevolgd, waarin ik best wat progressie heb geboekt. Tot het einde van het jaar wil ik dat nog doortrekken, maar daarna is het wel eens tijd voor wat anders. Nu kwam ik bij het bovenstaande schema van Chad Waterbury terecht. Uiteraard omdat ik graag van wat vet af wil.
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met dit schema en zo ja hoe zijn jullie bevindingen?
Is 4 weken niet wat kort?
Exercises training A: Deadlifts, Chin-ups or Pulldowns, Barbell Front or Hack Squats, Dips or Decline Bench Press, cardio
Exercises traning B: Back Squats, Seated or Bent-over Rows, Romanian Deadlifts, Standing Military Press, cardio
Wat variatie na al die weken alleen maar squat, deadlift, bench, bor en ohp is wel welkom.