Fitness Seller

Nieuws 12 Reljongeren op onze kosten naar New York

cutler

Ripped Bodybuilder
Waardering
77
Lengte
Massa
40kg
Vetpercentage
50%
Het gaat om een beloning voor goed gedrag, zegt Harold Ytsma, woordvoerder van De Baarsjes, tegen Het Parool. ''Het gaat om jongeren die we kennen uit buurthuizen, maar tegen de grenzen van hun eigen wereld aanlopen. Ze hebben bewezen dat ze zich willen blijven ontwikkelen", aldus Ytsma in de krant.

Veel politici zijn echter woedend omdat er maar liefst 25.000 euro is gereserveerd voor het tripje. Volgens de woordvoerder gaat het echter om een heel leerzaam tripje. Zo gaan ze varen op het schip De Halve Maen . "Daar leren ze navigeren, een verfkwast vasthouden, knopen maken en krijgen ze een sociale training".

Volgens stadsdeelvoorzitter Godfried Lambriex (PvdA) is het project te vergelijken met een rechtenstudent die drie maanden met een beurs naar Harvard mag

http://www.telegraaf.nl/binnenland/5335195/__De_Baarsjes_stuurt_reljeugd_naar_New_York__.html?p=1,1

Ja jongens zo gaat dat hier, de brave burger kan lekker betalen, belasting dit, belasting dat, wordt genaaid aan alle kanten. En kansloos tuig krijgt 25.000 euro.

Eerst een reisje naar de Cosa Brava en nu al New York.

Dit nodigt toch uit om crimineel te worden? Dankzij de linksen is het hier goed vertoeven als straatcrimineel.

nee ze hebben zich goed gedragen, staat er toch.

Yep zodra mijn vrouwtje klaar is met studie gaan we weg uit dit achtelijke land! nog 3/4 jaar dan ben ik pleite hier!

Red ons Geert!!! Die linkse booknuffelaars maken er een puinhoop van!!!!!1

• Like
Waarderingen: Loca
Cutler en het verspreiden van nieuws. Jij kan beter in Rusland gaan wonen met die propaganda van je...

Of wilde je dit keer niet zeggen dat het om onze getinte medemens gaat die op moet rotten?

omg,is wel in de mode in nederland laatste tijd,laatst was toch nog zo'n topic over jongeren die naar spanje mochten op de kosten van de belastingbetaler
Dit is ook nog n perfecte manier om drugs naar daar te smokkelen,hoe groot is de kans dat ze gefouilleerd worden met die mensen van het parool erbij?

8xsshx.jpg

Cutler en het verspreiden van nieuws. Jij kan beter in Rusland gaan wonen met die propaganda van je...

Of wilde je dit keer niet zeggen dat het om onze getinte medemens gaat die op moet rotten?

ben zelf ook getint, maar 25 ruggen:eek:!!!!!!!!

• Topic Starter Topic Starter
nee ze hebben zich goed gedragen, staat er toch.

Zoiets moet je met een korreltje zou nemen, daarbij gaan ze toch weer terug op hun oude pad. En een crimineel is geen mooi reisje waard, ook niet als die zich zogenaamd weer gedraagd. En dan nog.. Waarom helemaal naar New York, laat ze maar ergens in de sloot varen op een zelfgemaakt vlot.

Of anders bij Somalie dan hoop ik dat die piraten doordraaien en heel die boot kapotknallen.

• Topic Starter Topic Starter

Ik heb het nooit over getinte medemens. Ik heb het over marokkanen, antilianen, afghanen, somaliers etc. Ook linkse nederlandse uitkeringstrekkers. Ik heb het niet over huidskleuren of rassen. Dat de meeste een tintje hebben tja, daar kan ik niks aan doen.

alweer? vorige keer was t Costa Brava ja..

Yep zodra mijn vrouwtje klaar is met studie gaan we weg uit dit achtelijke land! nog 3/4 jaar dan ben ik pleite hier!

Vooral doen, eens zien hoe snel je weer terug bent in Nederland. Ik ken maar weinig landen waar je toekomst zo goed geregeld is als in Nederland.
Het moge duidelijk zijn dat er veel scheef is, maar dat eeuwige geblaat van onwetenden over het vinden van het paradijs in andere landen begint toch wel erg vermoeiend te worden.

Ik ga naar Zweden.

Waar alles nog puur en arisch is.

Vooral doen, eens zien hoe snel je weer terug bent in Nederland. Ik ken maar weinig landen waar je toekomst zo goed geregeld is als in Nederland.
Het moge duidelijk zijn dat er veel scheef is, maar dat eeuwige geblaat van onwetenden over het vinden van het paradijs in andere landen begint toch wel erg vermoeiend te worden.

Het is geen ondoordacht plan knul het is al jaren gepland en we hebben al een huis etc daar :) gaan er nu alleen nog maar heen op vakantie en we weten precies waar we aan beginnen.

Bovenstaande nieuwsbericht is niet de hoofdreden dat we vertrekken nederland trekt ons gewoon niet (ben zelf niet in nl geboren). Maar het is wel een van de redenen en kan me niet voorstellen dat ook maar iemand dit goed keurt.

Terug
Naar boven