Marijn
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 13
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vallen over mijn opening terwijl dat soort postings dagelijkse kost zijn als het gaat om zogenaamd 'linkse' besluiten. De jankzakken hebben deze thread ook gevonden.
Schuif het maar af op anderen die dit ook doen. Jij vindt het blijkbaar ''huilen'' als je het niet eens bent met de eerdere beslissing om dat tuig naar New York op vakantie te laten gaan.
Ik doel er op dat er bepaalde leden zijn die alleen maar kunnen huilen. Natuurlijk kan je het ergens niet mee eens zijn maar het constant niet eens zijn met de gang van zaken in Nederland komt nogal huilerig over. Nederland scoort structureel hoog op de indices voor leefomstandigheden, het gejank mag dus wel wat minder.
Klagen is prima, constant klagen is gewoon gejank.
In dit geval ging het overigens om een belachelijke beslissing maar de thread werd geopend door iemand die valt onder de eeuwige jankzakken. Inmiddels eeuwig gebande jankzak.

Oke, daar heb je gelijk in.Ik doel er op dat er bepaalde leden zijn die alleen maar kunnen huilen. Natuurlijk kan je het ergens niet mee eens zijn maar het constant niet eens zijn met de gang van zaken in Nederland komt nogal huilerig over. Nederland scoort structureel hoog op de indices voor leefomstandigheden, het gejank mag dus wel wat minder.
Klagen is prima, constant klagen is gewoon gejank.
In dit geval ging het overigens om een belachelijke beslissing maar de thread werd geopend door iemand die valt onder de eeuwige jankzakken. Inmiddels eeuwig gebande jankzak.
Hopelijk heeft van der Laan in diezelfde brief het bestuur verzocht degene die hier verantwoordelijk voor is te ontslaan. Welke idioot bedenkt zoiets?
Wil jij niet zo Huilen. Mensen die dit een belachelijk idee vinden zijn maar jankerds , openen voortdurend rechtse topics op DBB , zijn pro-Hitler etc etc

Wil jij niet zo Huilen. Mensen die dit een belachelijk idee vinden zijn maar jankerds , openen voortdurend rechtse topics op DBB , zijn pro-Hitler etc etc
Het zit je wel dwars geloof ik. Huil nog even door.

Oh brother , heb je hem ook weer , degene die alle topics opent met : huilers , linkse leugens etc etc. En dan praten dat het iemand dwars zit......![]()

Jank, jank, jank. Daar hebben we Bouwens weer die altijd valt over de door mij gekozen woorden. Als ik maar eenmaal de nuance kwijtraak is Bouwens er als de kippen bij om mij daar op te wijzen![]()

Als mod ligt iedere post onder het vergrootglas. Dat zijn de consequenties van macht.