MuscleMeat

Nieuws New Yorkreis probleemjongeren afgelast

Dus mensen die dit een belachelijk idee vonden huilen volgens jou........:rolleyes: Zegt weer genoeg over jou.
Hij richt zich natuurlijk op zij die uiterst rechts staan en bijna een trauma oplopen als er weer een links idee in het nieuws komt. Vraag me af waarom jij het nodig vindt hier persoonlijk te worden vanwege een ludieke openingspost.

Hij richt zich natuurlijk op zij die uiterst rechts staan en bijna een trauma oplopen als er weer een links idee in het nieuws komt. Vraag me af waarom jij het nodig vindt hier persoonlijk te worden vanwege een ludieke openingspost.

Omdat Eric als Mod misschien een voorbeeld functie heeft en misschien iets meer neutraal zou moeten staan.....

Verder is het bij Eric niet een ludiek iets maar een structureel iets..... Hij draagt maar wat te vaak zijn linkse voorkeur uit waarbij hij anderen met minder linkse ideeen te kak wilt zetten oid.

---------- Toegevoegd om 13:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:18 ----------

Daar is al een keer antwoord op gegeven Big-T.

Vertel anders nog een keer wat over je topsalaris en je geslaagde leven, Bouwens. Op de één of andere manier kan je daar veel boeiender over vertellen.

2e keer dat je echt helemaal niets ontopic te melden hebt...... Wat doe je in godsnaam in dit topic......?

Laatst bewerkt:
dat zijn weer goede berichten. respect als deze groep jongeren het tragische nieuws kunnen accepteren en kunnen verwerken tot iets positiefs.

ik geef het een kleine week:D

• Topic Starter Topic Starter
Omdat Eric als Mod misschien een voorbeeld functie heeft en misschien iets meer neutraal zou moeten staan.....

Verder is het bij Eric niet een ludiek iets maar een structureel iets..... Hij draagt maar wat te vaak zijn linkse voorkeur uit waarbij hij anderen met minder linkse ideeen te kak wilt zetten oid.

Mijn linkse voorkeur nog wel :roflol: Man meestal kom ik zeer genuanceerd uit de hoek maar soms is het wel eens leuk om er wat opruiende taal tegenaan te gooien. Het is eerder opvallend dat jij daar regelmatig over lijkt te vallen, het is nog net geen obsessie.

Ik kan goed het onderscheid maken tussen de echte huilebalken en degenen die fatsoenlijk een discussie willen voeren. Iemand die fatsoenlijk een discussie wil voeren zal ik niet snel te kakken zetten, degenen die ongebreideld hun wazige ideeen willen spuien verdienen of degenen die direct persoonlijk worden in een thread maken het er zelf naar als er een felle reactie terugkomt.

Ik bepaal zelf wel of ik neutraal wil zijn. Mijn mening in deze sectie is niet van invloed op mijn moderatorwerk.

Jammer had me nog zo op het tripje naar the grote appel verheugd:p:D

Mijn linkse voorkeur nog wel :roflol: Man meestal kom ik zeer genuanceerd uit de hoek maar soms is het wel eens leuk om er wat opruiende taal tegenaan te gooien. Het is eerder opvallend dat jij daar regelmatig over lijkt te vallen, het is nog net geen obsessie.

Ik kan goed het onderscheid maken tussen de echte huilebalken en degenen die fatsoenlijk een discussie willen voeren. Iemand die fatsoenlijk een discussie wil voeren zal ik niet snel te kakken zetten, degenen die ongebreideld hun wazige ideeen willen spuien verdienen of degenen die direct persoonlijk worden in een thread maken het er zelf naar als er een felle reactie terugkomt.

Ik bepaal zelf wel of ik neutraal wil zijn. Mijn mening in deze sectie is niet van invloed op mijn moderatorwerk.

Ach tja iedereen die het er niet mee eens is dat criminelen een reis naar New York krijgen , voor huilers uitmaken is inderdaad ludiek. Dat je dan meestal wel genuanceerd uit de hoek komt doet dan niet ter sprake. Want bij deze doe je dat verre van.

Gelieve elkaar niet persoonlijk aan te vallen, posts verwijderd.

• Topic Starter Topic Starter
Ach tja iedereen die het er niet mee eens is dat criminelen een reis naar New York krijgen , voor huilers uitmaken is inderdaad ludiek. Dat je dan meestal wel genuanceerd uit de hoek komt doet dan niet ter sprake. Want bij deze doe je dat verre van.

Je trekt het te ver door. Had het natuurlijk ook zo kunnen verpakken dat ik een subgroep aanpak van degenen die oeverloos kunnen klagen over bepaalde zaken maar in dit geval leek me dat overbodig. Degenen die zich aangesproken voelen weten zelf op wie ik doel. Ook al lijkt dat gelet op jouw reactie (en die van Bascros) niet helemaal aangekomen te zijn.

Dus nogmaals, niet iedere klager is een huiler maar sommigen hebben er wel iets teveel een handje van om alles maar tot ongekende proporties op te blazen.

Had zelf misschien wijzer kunnen zijn om jou en Bascros niet bij de huilers in te delen toen ik daarna een reactie plaatste maar jullie reactie kwam nogal zuur en persoonlijk gericht over. Of moet ik als mod ook maar zo neutraal zijn dat persoonlijke gerichte opmerkingen genegeerd moeten worden?

Verstandig dat ze inderdaad zo`n foute beslissing corrigeren.
We kunnen het geld wel beter gebruiken voor iets wat wel nut heeft.

Laatst bewerkt:
Idd, maar ik vind ook dat degene die met dit idee gekomen is uit zn functie (zonder behoud van salaris of wachtgeld) uit zijn of haar functie ontheven moet worden.

Ik vond het geen slecht plan...gewoon naar NY sturen...en dan hun paspoort intrekken...was een meesterlijk plan...;)

Maar ja...iedereen moest weer huilen...

Terug
Naar boven