- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vooral doen, eens zien hoe snel je weer terug bent in Nederland. Ik ken maar weinig landen waar je toekomst zo goed geregeld is als in Nederland.
Het moge duidelijk zijn dat er veel scheef is, maar dat eeuwige geblaat van onwetenden over het vinden van het paradijs in andere landen begint toch wel erg vermoeiend te worden.
Het is geen ondoordacht plan knul het is al jaren gepland en we hebben al een huis etc daargaan er nu alleen nog maar heen op vakantie en we weten precies waar we aan beginnen.
Bovenstaande nieuwsbericht is niet de hoofdreden dat we vertrekken nederland trekt ons gewoon niet (ben zelf niet in nl geboren). Maar het is wel een van de redenen en kan me niet voorstellen dat ook maar iemand dit goed keurt.
Vooral doen, eens zien hoe snel je weer terug bent in Nederland. Ik ken maar weinig landen waar je toekomst zo goed geregeld is als in Nederland.
Het moge duidelijk zijn dat er veel scheef is, maar dat eeuwige geblaat van onwetenden over het vinden van het paradijs in andere landen begint toch wel erg vermoeiend te worden.

Hoe zou het met Gorrilor zijn? Zit hij al in de VS?![]()

ik weet niet meer precies maar er zijn nog altijd 15 landen waar het beter zou zijn dan in nederland,laatst is die grafiek hier nog ergens gepasseerd,weet niet meer precies waar en belgie scoort nog n deel slechter dan nederland
Het ergste is altijd dat zo'n dingen door belastingbetaler moeten betaald worden terwijl er veeel belangrijkere dingen zijn om het aan te besteden
Ik ga naar Zweden.
Waar alles nog puur en arisch is.

Een vriend van mij gaat ook 3 maanden naar Kenia, wordt hierover ook zo gezeken? Wat een bullshit weer, jongeren met problemen die zich goed gedragen worden beloont, dit spoort andere jongeren juist aan om zich ook goed te gedragen. Alleen afstraffen werkt minder goed dan straffen + het goede belonen. Ga lekker ergens anders over mekkeren?
Nederland was nummer 6 van de hele wereld. Daarbij zijn er ook nog een aantal culturele aspecten die je in andere landen vindt, waarmee je om moet gaan.
Een land met betere voorzieningen en vervulling van basisbehoeften ga je niet vinden dan NL. Culturele smaak is natuurlijk persoonlijk en kan een enige echte reden zijn om te emigreren.
Oh je bent allochtoon? Dan moet je helemaal zorgen dat je snel weg bent!

Nederland was nummer 6 van de hele wereld. Daarbij zijn er ook nog een aantal culturele aspecten die je in andere landen vindt, waarmee je om moet gaan.
Een land met betere voorzieningen en vervulling van basisbehoeften ga je niet vinden dan NL. Culturele smaak is natuurlijk persoonlijk en kan een enige echte reden zijn om te emigreren.
Komt nog het praktische aspect bij, sociale contacten die je verliest, ... . Nee ben Nederlander en aangezien jij 22 jaar oud bent woon ik langer in nederland dan jou knul![]()

Nee ben Nederlander en aangezien jij 22 jaar oud bent woon ik langer in nederland dan jou knul![]()
Ehm.."Daar leren ze navigeren, een verfkwast vasthouden, knopen maken en krijgen ze een sociale training".
Dus als iemand zich goed gedraagt moeten we er meteen 25000 euro tegenaan gooien? Of moeten kansloze figuren wat 'gelijker' zijn dan een ander?
Dus als iemand zich goed gedraagt moeten we er meteen 25000 euro tegenaan gooien? Of moeten kansloze figuren wat 'gelijker' zijn dan een ander?