AndroidHealthClinic

Nieuws 12 Reljongeren op onze kosten naar New York

Een vriend van mij gaat ook 3 maanden naar Kenia, wordt hierover ook zo gezeken? Wat een bullshit weer, jongeren met problemen die zich goed gedragen worden beloont, dit spoort andere jongeren juist aan om zich ook goed te gedragen. Alleen afstraffen werkt minder goed dan straffen + het goede belonen. Ga lekker ergens anders over mekkeren?

Ik heb ook wel problemen en gedraag me meer dan naar behoren. Maar een reisje naar NY... hó maar

Je kan het zo draaien zoals je wilt, net als poep.

Mensen die de fout in zijn gegaan en vervolgens kunnen aantonen dat ze zich goed gedrag kunnen gedragen mag je wat mij betreft best belonen.
Dit geeft een voorbeeld functie en kan de desbetreffende personen ook helpen, het bied tenslotte erkenning.
Of dit nou gelijk gedaan moet worden door ze naar NY te sturen, okay..

Wat we ook kunnen doen is dat we iedereen die een fout is begaan genadeloos afstraffen. Dan zitten we meer richting de gruwellijke gevangeniscellen van Marokko.

met 25 ruggen? in new york waar ze sociale vaardigheidstraining krijgen? beetje naïef vind je niet?

met 25 ruggen? in new york waar ze sociale vaardigheidstraining krijgen? beetje naïef vind je niet?

Ik heb toch al geschreven dat ik het betwijfel of NY wel de juiste bestemming is?

25.000/12 personen = +/- 2.000 euries pp. Zo buiten proportie is het nou ook weer niet..

---------- Toegevoegd om 16:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:36 ----------

Belonen om goed gedrag te stimuleren is 1 ding, gekke reisjes financiëren is gewoon typisch linkse gekheid.

Een tussenweg is dan ook fenomeen waar ik achter sta.

linkse hobbies

Zoiets moet je met een korreltje zou nemen 1, daarbij gaan ze toch weer terug op hun oude pad2. En een crimineel3 is geen mooi reisje waard, ook niet als die zich zogenaamd weer gedraagd. En dan nog.. Waarom helemaal naar New York, laat ze maar ergens in de sloot varen op een zelfgemaakt vlot.

Of anders bij Somalie dan hoop ik dat die piraten doordraaien en heel die boot kapotknallen.

1: vooral jouw commentaar op het nieuws moeten we met een korreltje zout nemen
2: ja want het zijn allemaal ex-criminelen natuurlijk omdat ze getint zijn
3: nergens staat dat het criminelen zijn

OT: 25.000 voor zoiets is natuurlijk wel wat overdreven

Wat wordt er trouwens bedoeld met 'goed gedrag'? Niet meer de boel kort en klein slaan, roven, vechten en de algemene sfeer verzieken? Nou gefeliciteerd hoor, je hebt dan wel nog geen werk, maar omdat je je gedraagt zoals iedereen zich zou moeten gedragen gaan we je toch een plezierreisje cadeau doen ter waarde van 2000 euro. Was elke Nederlander maar ooit crimineel niet waar?

Het tegengaan van criminaliteit is toch juist waar belastinggeld voor gemaakt is?
Begrijp het probleem niet zo.

nu gaan al di ejongeren voor de gein doen alsof ze goed zijn zodat ze naar spanje of zelfs the usa mogen

Geeft niet, ik draag volgend jaar met plezier 52% van een deel van mijn salaris af voor deze leuke hobbies hoor. Ik vind het ook totaal niet erg dat ik er zelf niets van terugzie, zo gaat dat nu eenmaal in een sociale heilstaat. :)

Geeft niet, ik draag volgend jaar met plezier 52% van een deel van mijn salaris af voor deze leuke hobbies hoor. Ik vind het ook totaal niet erg dat ik er zelf niets van terugzie, zo gaat dat nu eenmaal in een sociale heilstaat. :)

emigreren of accepteren (of veranderen)

Verzuip die jongeren gelijk maar in de dichtsbijzijnde rivier van NYC Airport.

• Topic Starter Topic Starter
Mensen die de fout in zijn gegaan en vervolgens kunnen aantonen dat ze zich goed gedrag kunnen gedragen mag je wat mij betreft best belonen.
Dit geeft een voorbeeld functie en kan de desbetreffende personen ook helpen, het bied tenslotte erkenning.
Of dit nou gelijk gedaan moet worden door ze naar NY te sturen, okay..

Wat we ook kunnen doen is dat we iedereen die een fout is begaan genadeloos afstraffen. Dan zitten we meer richting de gruwellijke gevangeniscellen van Marokko.

En al die andere nederlanders die zich altijd goed gedragen? Die zijn alleen maar goed om geld vanaf te pakken. Geef dat onzingeld liever aan ouderen, niet aan kakkerlakken.

Belonen kan ook dmv een kaartje met "je hebt je goed gedragen jonge nu werken gvd".

dit is echt walgelijk

Terug
Naar boven