AndroidHealthClinic

14 jaar oefeningen

Als je je macht niet misbruikt vind ik het kunnen. Maar als je overal ruzie gaat zoeken omdat je sterk bent is het zwak. Gewoon indruk maken en potentiële aanvallers afschrikken is geen probleem.

Ook omdat je wil showen met je spieren zal je geneigd zijn om enkel showspieren te trainen. (zie de reply van HB89 dat je teveel biceps traint) Opletten daarmee!

• Topic Starter Topic Starter
ja mijn doel is ook niet echt extreem te worden of er pillen ofzo voor te nemen
natural BB zodat het er allemaal netjes uitziet met mooie abs/v-rug/biceps/triceps/benen en schouders.

Tja ligt eraan wat je natuurlijk noemt. Pillen kunnen ook natuurlijk zijn (denk aan amino's) of wheyshakes.

Eiwit shakes nemen is echt geen probleem hoor, zeker als je nog nog zolang traint zul je echt niet meteen alles uit je voeding kunnen halen. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je spieren opbouwd. Ik train nu anderhalf jaar en kan nog steeds niet zoveel vreten terwijl een maat van mij dat wat makkelijker af gaat.

ja ik mag 1918 kcal per dag maar ik weet niet hoe ik er precies kan op komen:P
gelukkig is mijn moeder ook bezig met een of ander dieet ding dus kan zij me wel helpen hoe ik aan 1918 per dag kom

ik ben zelf 15 jaar en ik train al sinds mijn 14e. ik had altijd 1 halter van 2 kilo maar nu heb ik 2 halters van 3 kilo gekocht. ik train iedere dag met die dingen:
ik train mijn schouders, armen en sinds kort ook soms mijn benen.
ik train aardig intensief maar klopt het dat je dan later problemen kan krijgen met gevrichten?? en je lengte? ik ben bijna de langste van de klas maar train ruim een jaar.
is het echt slecht om al te trainen voor je 16e?????

Lol 3 killo dumbbells :D

@sh1ne post eens een full body pic niet bewerkt wil is zien met wat we te maken hebben hier mss een wonderkind :D

Lol 3 killo dumbbells :D

@sh1ne post eens een full body pic niet bewerkt wil is zien met wat we te maken hebben hier mss een wonderkind :D

een full body pic had ik toch erop of moet je ook van bovenbenen?
dan maak ik dat wel eens een keer speciaal voor jou haha :D

Terug
Naar boven