XXL Nutrition

15 jr. 2 maand / 78kg

• Topic Starter Topic Starter
Moet jij nodig zeggen man, wie loopt hier met een geshopte avatar van mij?

Haha succes verder, je had bijna je reputatie opgebouwd door middel van iemand anders proberen voor schud te zetten.

Man ik heb toch gezegd dat ik jou wel respecteer en je een goed fysiek hebt.
Wat wil je nog meer?
En ja die geshopte avatar is een grapje, één grapje valt best te accepteren ;)
En ik ben zeker dat jij me ook nog eens hebt zitten afzeiken dus zie het als een payback daarvoor, ookal is mijn avatar niet gericht naar jou als persoon maar gewoon omdat het kan :)

---------- Post toegevoegd Mon 6 Feb 2012 om 21:22 ----------

Ik zie het als mijn werk.
Een betere fysiek betekent voor mij beter overkomen wat weer meer klanten oplevert dus meer inkomen.
Daarnaast kan ik na dat jaar mezelf ook beter verkopen als coach.
Dat doe ik nu ook al.
Ik ben me sindskort gaan verdiepen in branding en het opbouwen van een merk rondom mezelf.

Ja in de sector waar jij zit is het idd wel handig om een goed fysiek te hebben.
Voor mij is BB gewoon een hobby die ik veels te serieus neem :)
Maar goede ingesteldheid heb je wel man.

wat een dramatisch topic, alleen maar geouwehoer hier.

post meer pics,vids,tips of whatever

Man ik heb toch gezegd dat ik jou wel respecteer en je een goed fysiek hebt.
Wat wil je nog meer?
En ja die geshopte avatar is een grapje, één grapje valt best te accepteren ;)
En ik ben zeker dat jij me ook nog eens hebt zitten afzeiken dus zie het als een payback daarvoor, ookal is mijn avatar niet gericht naar jou als persoon maar gewoon omdat het kan :)

---------- Post toegevoegd Mon 6 Feb 2012 om 21:22 ----------

Ja in de sector waar jij zit is het idd wel handig om een goed fysiek te hebben.
Voor mij is BB gewoon een hobby die ik veels te serieus neem :)
Maar goede ingesteldheid heb je wel man.

Peace bij deze :D

heb ik nou serieus waar 19 pagina's lang deze onzin allemaal zitten lezen??
me kwark is lauw geworden..
bastards....

:trollface:

erg om hier weer op terug te komen, maar waarom maak je geen filmpjes op dezelfde manier als ik doe bro ? ben je eindelijk van dat gezeik af..

idd, kom op met dat filmpje, ik ging elke pagina af in de hoop voor een filmpje van je 80kg bp

erg om hier weer op terug te komen, maar waarom maak je geen filmpjes op dezelfde manier als ik doe bro ? ben je eindelijk van dat gezeik af..

Ik hou niet van filmen in de gym. Bij ons doet niemand dat en ik vind het raar om mezelf te filmen. Ik ga ook altijd alleen naar de gym omdat ik direct na school ga anders heb ik geen tijd dusja, moet het wel zelf filmen. Vorige keer was het kerstvakantie denk ik als ik gefilmed had en dan filmde een vriend het, maar was dan weer een heel gedoe om het up te loaden etc. Kwam dan op een punt dat ik dacht ' **** it ' wat kan mij het ook schelen. Dit topic is toch al verdoet dus ik maak later wel een nieuw als er wat meer te zien valt. Na 10 maandjes ofzo met meer foto's en poses.

---------- Post toegevoegd Mon 6 Feb 2012 om 21:35 ----------

idd, kom op met dat filmpje, ik ging elke pagina af in de hoop voor een filmpje van je 80kg bp

De teleurstelling moet groot zijn :p
En damn je hebt een goede chest man!

Ik hou niet van filmen in de gym. Bij ons doet niemand dat en ik vind het raar om mezelf te filmen. Ik ga ook altijd alleen naar de gym omdat ik direct na school ga anders heb ik geen tijd dusja, moet het wel zelf filmen. Vorige keer was het kerstvakantie denk ik als ik gefilmed had en dan filmde een vriend het, maar was dan weer een heel gedoe om het up te loaden etc. Kwam dan op een punt dat ik dacht ' **** it ' wat kan mij het ook schelen. Dit topic is toch al verdoet dus ik maak later wel een nieuw als er wat meer te zien valt. Na 10 maandjes ofzo met meer foto's en poses.

dude, je zet een telefoon neer, drukt op rec, doet je BP 1 setje!
pak je phone drukt op stop!
gaat na huis, transfer filmpje na pc, uploaden op youtube en link hier posten!

edit: thnks for the compliment, i appreciate, maar kben toch echt benieuwd naar jouw BP haha, dan kank jouw ook complimentere

dude, je zet een telefoon neer, drukt op rec, doet je BP 1 setje!
pak je phone drukt op stop!
gaat na huis, transfer filmpje na pc, uploaden op youtube en link hier posten!

edit: thnks for the compliment, i appreciate, maar kben toch echt benieuwd naar jouw BP haha, dan kank jouw ook complimentere

Nja misschien maak ik t wel eens :) Ik ga iig niks meer beloven.
Ik ga mezelf hier geen druk op leggen, ik wéét dat ik 80 druk dus of jullie het geloven of niet, dat is bijzaak eigenlijk. Het topic is ook niet gemaakt opdat jullie zouden oordelen of m'n stats kunnen of niet. Je moet m'n foto's beoordelen... Maar misschien maak ik het dus een keertje.

Nja misschien maak ik t wel eens :) Ik ga iig niks meer beloven.
Ik ga mezelf hier geen druk op leggen, ik wéét dat ik 80 druk dus of jullie het geloven of niet, dat is bijzaak eigenlijk. Het topic is ook niet gemaakt opdat jullie zouden oordelen of m'n stats kunnen of niet. Je moet m'n foto's beoordelen... Maar misschien maak ik het dus een keertje.

kvind dat je wel veel en snel bent gestegen in lichaamsgewicht en die bp is ook enorm sterk geworden in een korte tijd.
vooral ook omdat ik zelf het begin fase heb meegemaakt zoals de rest hier dus dus we weten het 1 en ander over hoe snel het kan gaan
maar iedereen is anders gebouwd, genetics is a b*ch haha!
succes verder!

80 kg kan wel hoor, zeker. Ik deed dat ook na 2 maanden trainen al, maar wat bleek? Ik voerde het bankdrukken verkeerd uit en dan druk je meer vanuit de schouders en liet ik hem niet goed zakken ;) Dat zullen we vanzelf in het filmpje terug zien, want sorry maar met dit postuur zal ik geen 80kg in goede uitvoering zien..

Anyways, iig goed vooruitgegaan, zeker te zien. Nu lekker doorgaan en over een jaartje zul je de vooruitgang wel goed kunnen zien :)

idd!
gecontroleerd zakken tot de borst met de stang!
en dan vanuit de borst weer drukken!
deed het zelf ook int begin erg fout door te snel de uitvoering te doen en niet tot de borst te zakken!
me schouders dede ook het meeste werk op een gegeven moment

Wees gerust sinds all deze kritiek let ik er zelf nog extra op. Ik voer m goed uit :)
Toch bedankt voor de tip.

scott herman :roflol:

ik druk 160 lekker anabeule spuiten dan druk je zo 80 kg

Ga zo door!

Niet al zijn video's zijn even goed van kwalitatieve uitleg, maar begrijp niet waarom je er zo'n lolletje van maakt. Bij deze video legt hij precies die foute beweging uit die ik eerder heb vermeld in mijn post en lijkt me dus nogal toepasselijk, vind je niet? Beetje flauwe opmerking dus.

Niet al zijn video's zijn even goed van kwalitatieve uitleg, maar begrijp niet waarom je er zo'n lolletje van maakt. Bij deze video legt hij precies die foute beweging uit die ik eerder heb vermeld in mijn post en lijkt me dus nogal toepasselijk, vind je niet? Beetje flauwe opmerking dus.

iWJ snapt het niet helemaal, hij projecteert zijn angst dat de FBI hem pakt i.v.m. het voorval met Lisa op de mensen van dit forum. Die knul een reactie geven is dan ook doorgaans zonde van je tijd.

Terug
Naar boven