MuscleMeat

15 jr. 2 maand / 78kg

Origineel gepost door Eleturtlephant
Ok dit is dus de laatste keer dat ik op jou inga. Mijn vader was bodybuilder, en is daar zelf nu nog mee bezig. Hij is heel extreem maar ik wil er gewoon goed uitzien, wat me best lukt. Ik denk dat ik zo rap spieren kweek doordat ik zijn genen heb, je hebt altijd mensen die meer moeite moeten doen om spieren bij te kweken. Ik heb vorig jaar heel het jaar lang gefitnessed, dus mijn mass zit zowieso wel goed, maar pas deze zomer heb ik echt intensief getrained en nu er héél duidelijk resultaat te zien is. Wil ik dat gewoon even behouden. Maar zoals ik al 3x zei, is er geen mogelijkheid voor mij om nog naar gym te gaan. Alhoewel ik het doodgraag doe. Ik voetbal heel veel. En ik dacht dat ik door proteïne shakes + voetbal toch nog mijn spieren kon behouden. Het gaat om behouden niet vergroten. Want mijn vader zei dat spieren rap weggaan zodra je stopt met trainen. Dat lijkt me dus een heel normale vraag, en ik snap niet waarom jij geen normale reactie had kunnen zetten in plaats van grappig te willen zijn enz. Respect komt van 2 kanten. En als je een probleem hebt met mijn manier van uitdrukken of schrijfwijze, ik ga daar zeker niet opletten gewoon omdat je nl ben en ik be.

Ok dit is dus de laatste keer dat ik op jou inga. Mijn vader was bodybuilder, en is daar zelf nu nog mee bezig. Hij is heel extreem maar ik wil er gewoon goed uitzien, wat me best lukt. Ik denk dat ik zo rap spieren kweek doordat ik zijn genen heb, je hebt altijd mensen die meer moeite moeten doen om spieren bij te kweken. Ik heb vorig jaar heel het jaar lang gefitnessed, dus mijn mass zit zowieso wel goed, maar pas deze zomer heb ik echt intensief getrained en nu er héél duidelijk resultaat te zien is. Wil ik dat gewoon even behouden. Maar zoals ik al 3x zei, is er geen mogelijkheid voor mij om nog naar gym te gaan. Alhoewel ik het doodgraag doe. Ik voetbal heel veel. En ik dacht dat ik door proteïne shakes + voetbal toch nog mijn spieren kon behouden. Het gaat om behouden niet vergroten. Want mijn vader zei dat spieren rap weggaan zodra je stopt met trainen. Dat lijkt me dus een heel normale vraag, en ik snap niet waarom jij geen normale reactie had kunnen zetten in plaats van grappig te willen zijn enz. Respect komt van 2 kanten. En als je een probleem hebt met mijn manier van uitdrukken of schrijfwijze, ik ga daar zeker niet opletten gewoon omdat je nl ben en ik be.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

busted (again) :roflol:

@ lelijkerd, denk het ook wel dat wij allemaal heel zwak zijn, wilde dat ik zo'n vent als jou was. Maar helaas niet iedereen kan zo awesome zijn als jij.

Mijn lul is ook 35cm, maar wegens allerlei vage privacy redenen kan ik natuurlijk niet met bewijs komen. Kleine moeite ben je van al het gelul af. Maar helaas pindakaas, je blijft gewoon een gigantische e-hero.

jij bent voor mij de stoker. jij valt overal op. DUS IK DOELDE OOK OP JOU!
nu denk je mij voor lul te zetten. maar als je even mijn post geschiedenis leest. zie je dat er 8 dagen ofzo tussen zitten. nu krijg ik vast weer het verhaal dat ''je niet 5kg kan gainen met bench'' bla bla van jou. maar hé.
jij bent hier blijkbaar de E-hero. want in het echte leven faal je.

Dat je je zo drukt maar om het feit dat iemand anders een hogere bench heeft als jou OP INTERNET. wil al zeggen dat je een blaaskaak bent.

jij zou beter in de gym zitten en wat progressie maken zodat je niet op andere hoeft te zeiken. En wacht maar, de eerste beste keer dat jij boven de 70kg drukt. ga ik ZEKER de eerste reactie posten dat het geen waar is.

de rest naar beneden halen om je zelf beter te doen voelen over je eigen. word is wakker gast.

jij bent voor mij de stoker. jij valt overal op. DUS IK DOELDE OOK OP JOU!
nu denk je mij voor lul te zetten. maar als je even mijn post geschiedenis leest. zie je dat er 8 dagen ofzo tussen zitten. nu krijg ik vast weer het verhaal dat ''je niet 5kg kan gainen met bench'' bla bla van jou. maar hé.

Dat je je zo drukt maar om het feit dat iemand anders een hogere bench heeft als jou OP INTERNET. wil al zeggen dat je een blaaskaak bent.

jij zou beter in de gym zitten en wat progressie maken zodat je niet op andere hoeft te zeiken. En wacht maar, de eerste beste keer dat jij boven de 70kg drukt. ga ik ZEKER de eerste reactie posten dat het geen waar is.

de rest naar beneden halen om je zelf beter te doen voelen over je eigen. word is wakker gast

kijk is naar zijn foto's,
hij is geen e-hero, lol

nep man. gewicht klopt niet. foto's van internet. stats uit de duim gezogen.
kan niet man. ik geloof er niks van

Lol'd!

lelijkerd.jpg

:fa: lelijkerd

Wat is dit nou weer voor kansloze bedoeling. Laat dat jochie lekker trainen en zijn foto's posten. Jezus man. Dit is een individualistische sport, wat kan het jullie in godsnaam uitmaken wat een ander benched? Grow up zeg, de t*ring.

• Topic Starter Topic Starter

Die post was helemaal bullshit ;)
Ik wist niks van bodybuilden af, en deed alles verkeerd. Ik ging naar de gym, waar ik wat liep misschien 2 apparaten aanraakte en weer vertrok. Mijn vader was ook géén bodybuilder dat zei ik gewoon om mij te verdedigen maar hij deed wel fitness dusja. Give me some credit man, bijna iedereen heeft wel schaamtelijke eerste posts. Zelfs iWJ zijn eerste thread was bullshit en hij is nu de king van DBB... En nu ik t even lees, ik zeg in die post dat ik serieus trainde, maar ik wist niet wat serieus trainen was. Mijn eten was ook nog steeds ruk maar ik dacht ' één shakeje per dag does the trick :p ' dusja in die periode nooit vooruitgang gemaakt. Bleef ook steeds met dezelfde gewichtjes trainen.

Enja al die reacties weer, heb er niks meer op te zeggen eigenlijk :p

• Like
Waarderingen: Roth
Jij bent voor mij de stoker. Jij valt overal op. DUS IK DOELDE OOK OP JOU!
nu denk je mij voor lul te zetten. Maar als je even mijn post geschiedenis leest. Zie je dat er 8 dagen of zo tussen zitten. Nu krijg ik vast weer het verhaal dat ''je niet 5kg kan gainen met bench'' bla bla van jou. Maar hé.

Dat je je zo drukt maar om het feit dat iemand anders een hogere bench heeft dan jij OP INTERNET. Wil al zeggen dat je een blaaskaak bent.

jij zou beter in de gym zitten en wat progressie maken zodat je niet op anderen hoeft te zeiken. En wacht maar, de eerste beste keer dat jij boven de 70kg drukt. Ga ik ZEKER de eerste reactie posten dat het niet waar is.

De rest naar beneden halen om jezelf beter te voelen. Wordt is wakker gast.

Hoe weet jij dat ik in het echte leven faal?

Leer eens Nederlands.

En ik heb echt al een keer meer dan 70kg gebankt hoor.
Staan gewoon filmpjes in mijn log lieverd.

Hebben ze allemaal zo'n grote mond in Didam Glenn?

ik doe precies wat hij doet

---------- Post toegevoegd Wed 25 Jan 2012 om 22:13 ----------

hahaha ik moest wel even lachen!
heb verder ook geen vrienden nodig hier joh. ben al van plan om abbo af te zeggen. geef mij maar risico sport. wel respect voor de beren hier tho.

Zag inderdaad een pic van je waarbij het leek alsof je lelijk viel met een fiets.(No flame btw.)

Ik wist niks van bodybuilden af, en deed alles verkeerd. Ik ging naar de gym, waar ik wat liep misschien 2 apparaten aanraakte en weer vertrok. Mijn vader was ook géén bodybuilder dat zei ik gewoon om mij te verdedigen maar hij deed wel fitness dusja. Give me some credit man, bijna iedereen heeft wel schaamtelijke eerste posts. Zelfs iWJ zijn eerste thread was bullshit en hij is nu de king van DBB... En nu ik t even lees, ik zeg in die post dat ik serieus trainde, maar ik wist niet wat serieus trainen was. Mijn eten was ook nog steeds ruk maar ik dacht ' één shakeje per dag does the trick :p ' dusja in die periode nooit vooruitgang gemaakt. Bleef ook steeds met dezelfde gewichtjes trainen.

Wie is IWJ?

Je wordt steeds geloofwaardiger!
:roflol::roflol::roflol:
ja wie is die knul eigenlijk?
Nog nooit van gehoord.

Oowh iWJ deed dat ook, nee dat veranderd natuurlijk alles. Dan maakt het niet uit nee dat je onzin liep te vertellen. 'We give you some credit man'

Waarom liegen, wat boeit het wat een groep mensen op internet van je denkt? Hou de eer aan jezelf en blijf lekker eerlijk. Als het ze niet bevalt is het hun probleem toch?

lol iWJ king van DBB :D

Moet hier niet een keer een slotje op?:$

Terug
Naar boven