Migon
Cool Novice
- Waardering
- 5
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom liegen, wat boeit het wat een groep mensen op internet van je denkt? Hou de eer aan jezelf en blijf lekker eerlijk. Als het ze niet bevalt is het hun probleem toch?
Dit topic is echt het laagste in de geschiedenis van Dbb geworden.

Ik ben zelf 1.80 en weeg 68 kilo heb 3 maanden SS van ripetoe gedaan. Nu heb ik wel jaren gebokst en 4 jaar geleden met gewichten gegooid (en woog toen ook 72).
Toen ik begon met rippetoe kon ik 70 benchen en uiteindelijk 90 5x dat geloofde ook niemand. 68 wegen en 90 benchen.
Dit kwam wel door het verleden etc. dit moet je er ook bij vertellen knul ik moet wel toegeven dat ik jaloers op je ben, ik kwam in 3 maanden (wel te lang het zelfde schema) maar 4 kilo bij met moeite!

In!!!
Ik ga je ook volgen vanaf nu.
Misschien een idee om ook je trainingen/schema zo nu en dan te posten?
Dan zien we daar ook je vooruitgang.
**** al die haters verder.
Niet te veel tijd en energie in steken.
Doe gewoon je ding in de gym en zorg dat je resultaten gaat halen dan stopt het vanzelf.
PS: ik kom gelijk mijn eigen log even spammen die ik vandaag ben gestart
Volg mij nu ook op: http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/groeien-onkruid-298684/

Heb het minste respect voor jou van iedereen op DBB.
Eens iemand trollen ok, maar jij post steeds in mijn topic diezelfde domme comments. Geen 1 normale post, wat interesseert het mij of je me gelooft of niet. Als mijn progressie je niet boeit blijf dan weg uit mijn topic. En verder is het erg triest om mensen die beter presteren dan jezelf af te zeiken, dus bye![]()

1. Like I give a ****. Ik hoef jouw respect echt niet man
2. Ik heb een beter fysiek dan jij![]()
Ik weet niet of ik t hier nog regelmatig ga updaten man, topic is behoorlijk verdoet
Ik ga waarschijnlijk na langere periode een goed topic aanmaken ipv dit hier.

Maak anders ook even een nieuwe log aan in de trainingslog sectie
Dan ben ik je eerste volger![]()
Ik kijk graag naar logs maar zelf bijhouden is te lastig![]()
Foto progressie topic ga ik zeker wel nog doen, maar eerder als ik ongeveer 10 maanden bezig ben.

Ik wil zelf elke maand een foto maken zodat ik ze over een jaar allemaal naast elkaar kan plakken
Mijn doel is een volledige lichaamstransformatie te ondergaan in dit komende jaar.

Heb het minste respect voor jou van iedereen op DBB.
Eens iemand trollen ok, maar jij post steeds in mijn topic diezelfde domme comments. Geen 1 normale post, wat interesseert het mij of je me gelooft of niet. Als mijn progressie je niet boeit blijf dan weg uit mijn topic. En verder is het erg triest om mensen die beter presteren dan jezelf af te zeiken, dus bye![]()
Goed doel, en is idd wel interessant
Ik zal na een jaar ook wel een stuk of 7 foto's hebben van door het jaar heen. Is altijd leuk om te zien achteraf, hard work pays off