MuscleMeat

15 jr. 2 maand / 78kg

Lijkt me verstandig ja, na als die discussie zal het waarschijnlijk toch geen serieus foto topic worden. Waarschijnlijk beter voor TS binnenkort een nieuw topic te openen.

Dit topic is echt het laagste in de geschiedenis van Dbb geworden.

i am king

• Topic Starter Topic Starter
Waarom liegen, wat boeit het wat een groep mensen op internet van je denkt? Hou de eer aan jezelf en blijf lekker eerlijk. Als het ze niet bevalt is het hun probleem toch?

Je mist het hele punt. Ik heb niet gelogen. Toen ik dit topic startte stond er dat ik 2 maanden bodybuilde. Wat ik ervoor deed kan ik geen bodybuilden noemen dus dat is ook niet noemenswaardig. Zoals ik al zei, ik ging naar de gym, fietste/liep 40min, deed dan 1 of 2 toestelletjes voor kracht en hup ik was weer weg. Dit haalde niks uit en heb dus ook nooit progressie gemaakt tot ik (nu al bijna 4 maand geleden) serieus begon met BB. En mijn progressie hier staan ook de pics van net voor ik serieus begon en nu, dus er is niks gelogen.

Dit topic is echt het laagste in de geschiedenis van Dbb geworden.

Idd, trek het me niet meer zo hard aan. Ik ga gewoon progressie hier blijven bijhouden en als ik een jaartje train een deftig topic openen.

:bow2:

Ik ben zelf 1.80 en weeg 68 kilo heb 3 maanden SS van ripetoe gedaan. Nu heb ik wel jaren gebokst en 4 jaar geleden met gewichten gegooid (en woog toen ook 72).
Toen ik begon met rippetoe kon ik 70 benchen en uiteindelijk 90 5x dat geloofde ook niemand. 68 wegen en 90 benchen.
Dit kwam wel door het verleden etc. dit moet je er ook bij vertellen knul ik moet wel toegeven dat ik jaloers op je ben, ik kwam in 3 maanden (wel te lang het zelfde schema) maar 4 kilo bij met moeite!

Ik ben zelf 1.80 en weeg 68 kilo heb 3 maanden SS van ripetoe gedaan. Nu heb ik wel jaren gebokst en 4 jaar geleden met gewichten gegooid (en woog toen ook 72).
Toen ik begon met rippetoe kon ik 70 benchen en uiteindelijk 90 5x dat geloofde ook niemand. 68 wegen en 90 benchen.
Dit kwam wel door het verleden etc. dit moet je er ook bij vertellen knul ik moet wel toegeven dat ik jaloers op je ben, ik kwam in 3 maanden (wel te lang het zelfde schema) maar 4 kilo bij met moeite!

ik zat na 4-5 maanden op de 95. ik weeg rond de 80. en dat geloofde ook niemand. mensen lezen liever dat iemand 50kg drukt als een beetje de moeite blijkbaar

Wat boeit het nou wat iemand drukt? Wss zijn de 1RM toch met slechte techniek....

We zijn hier aan het bodybuilden, heb meer respect voor iemand die 8x60kg pakt met goede techniek, dan iemand die 1x100kg pakt met prut techniek;)

In!!!
Ik ga je ook volgen vanaf nu.
Misschien een idee om ook je trainingen/schema zo nu en dan te posten?
Dan zien we daar ook je vooruitgang.

**** al die haters verder.
Niet te veel tijd en energie in steken.
Doe gewoon je ding in de gym en zorg dat je resultaten gaat halen dan stopt het vanzelf.

PS: ik kom gelijk mijn eigen log even spammen die ik vandaag ben gestart :D
Volg mij nu ook op: http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/groeien-onkruid-298684/

In!!!
Ik ga je ook volgen vanaf nu.
Misschien een idee om ook je trainingen/schema zo nu en dan te posten?
Dan zien we daar ook je vooruitgang.

**** al die haters verder.
Niet te veel tijd en energie in steken.
Doe gewoon je ding in de gym en zorg dat je resultaten gaat halen dan stopt het vanzelf.

PS: ik kom gelijk mijn eigen log even spammen die ik vandaag ben gestart :D
Volg mij nu ook op: http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/groeien-onkruid-298684/

Ik weet niet of ik t hier nog regelmatig ga updaten man, topic is behoorlijk verdoet :p
Ik ga waarschijnlijk na langere periode een goed topic aanmaken ipv dit hier.

Ja! Zelfs met filmpjes! Volgende maand!

Ja! Zelfs met filmpjes! Volgende maand!

Heb het minste respect voor jou van iedereen op DBB.
Eens iemand trollen ok, maar jij post steeds in mijn topic diezelfde domme comments. Geen 1 normale post, wat interesseert het mij of je me gelooft of niet. Als mijn progressie je niet boeit blijf dan weg uit mijn topic. En verder is het erg triest om mensen die beter presteren dan jezelf af te zeiken, dus bye ;)

Eens iemand trollen ok, maar jij post steeds in mijn topic diezelfde domme comments. Geen 1 normale post, wat interesseert het mij of je me gelooft of niet. Als mijn progressie je niet boeit blijf dan weg uit mijn topic. En verder is het erg triest om mensen die beter presteren dan jezelf af te zeiken, dus bye ;)

1. Like I give a ****. Ik hoef jouw respect echt niet man:)
2. Ik heb een beter fysiek dan jij:)

Maak anders ook even een nieuwe log aan in de trainingslog sectie:D
Dan ben ik je eerste volger:p

Ik kijk graag naar logs maar zelf bijhouden is te lastig :p
Foto progressie topic ga ik zeker wel nog doen, maar eerder als ik ongeveer 10 maanden bezig ben.

Ik kijk graag naar logs maar zelf bijhouden is te lastig :p
Foto progressie topic ga ik zeker wel nog doen, maar eerder als ik ongeveer 10 maanden bezig ben.

Ik wil zelf elke maand een foto maken zodat ik ze over een jaar allemaal naast elkaar kan plakken:p
Mijn doel is een volledige lichaamstransformatie te ondergaan in dit komende jaar.

Ik wil zelf elke maand een foto maken zodat ik ze over een jaar allemaal naast elkaar kan plakken:p
Mijn doel is een volledige lichaamstransformatie te ondergaan in dit komende jaar.

Goed doel, en is idd wel interessant :)
Ik zal na een jaar ook wel een stuk of 7 foto's hebben van door het jaar heen. Is altijd leuk om te zien achteraf, hard work pays off

Moet jij nodig zeggen man, wie loopt hier met een geshopte avatar van mij?

Haha succes verder, je had bijna je reputatie opgebouwd door middel van iemand anders proberen voor schud te zetten.

Goed doel, en is idd wel interessant :)
Ik zal na een jaar ook wel een stuk of 7 foto's hebben van door het jaar heen. Is altijd leuk om te zien achteraf, hard work pays off

Ik zie het als mijn werk.
Een betere fysiek betekent voor mij beter overkomen wat weer meer klanten oplevert dus meer inkomen.
Daarnaast kan ik na dat jaar mezelf ook beter verkopen als coach.
Dat doe ik nu ook al.
Ik ben me sindskort gaan verdiepen in branding en het opbouwen van een merk rondom mezelf.

Terug
Naar boven