- Waardering
- 184
80Kg BP voor jou postuur is toch wel al redelijk veel wanneer je nog maar pas bent begonnen..
Fijn om te horen

Wil zeggen dat ik goed bezig ben
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
80Kg BP voor jou postuur is toch wel al redelijk veel wanneer je nog maar pas bent begonnen..

Ziet er goed uit, 78kilo is netjes alleen die borst loopt wat achter heb ik het gevoel?
Damn nice voor die 2 maanden. Ben wel benieuwd naar je voedingsschema.![]()
Erg mooi resultaat voor die korte tijd!
Moet wel toegeven dat ik hier heel moeilijk 78kg in zie, zeker bij 1m80. Maar is natuurlijk altijd lastig te beoordelen aan de hand van een paar shots, ben benieuwd naar je benen.

die afbeelding bij jou naam is van een filmpje welke echt geweldig is, heb jij een link ik weet echt niet meer waar ik hem kan vinden!!!!
thxs
Just kidding brah, Je ziet er al redelijk nice uit. Ben zelf ook boven de 1.80 dus snap 't wel.Zal t morgen eens uittypen. En ik heb al meerdere keren gezegd dat het 78 kg is, dan snap ik niet hoe je daar nog kan over discussiëren. Zoals ik al zei, misschien reken je m'n benen niet mee, misschien m'n lengte, misschien is het doordat de belichting slecht is dat je de massa niet goed gedefinieerd ziet. Maar 78 kg is het zeker brah.
Toch bedankt voor het compliment![]()
80kg benchpress my ass.
Goede progressie hoor, jammer dat je over je stats moet liegen...