XXL Nutrition

15 jr. 2 maand / 78kg

Mooi, zoiets geeft me moed ;).

Ziet er goed uit, 78kilo is netjes alleen die borst loopt wat achter heb ik het gevoel?

Damn nice voor die 2 maanden. Ben wel benieuwd naar je voedingsschema. :)

• Topic Starter Topic Starter
Mooi, zoiets geeft me moed ;).

:D

Ziet er goed uit, 78kilo is netjes alleen die borst loopt wat achter heb ik het gevoel?

Jep loopt wel achter maar ik zie wel dat ie groeit.
Alleen niet zo rap als m'n biceps enz.
Het komt ook een beetje door de belichting, als ik het met goeie belichting had gedaan dan had m'n borst er 1000x beter uitgezien.

Damn nice voor die 2 maanden. Ben wel benieuwd naar je voedingsschema. :)

Ik eet altijd 6 goede maaltijden per dag.
Mijn maaltijden hou ik erg gevarieerd, één goede maaltijd bestaat voor mij uit vb: Pasta met kip / 5 broodjes kip / ravioli / 500g kwark + 300cl melk / 500g kip in de oven / 5 eitjes / 2 blikjes tonijn met brood / ...
Ik eet wel meestal op vaste tijdens (eettijden liggen meestal 2 uur uit elkaar) maar ik eet elke dag wel verschillende dingen.
Dus als ik bijvoorbeeld 's middags zin heb in een paar eitjes dan eet ik die. Heb ik de volgende dag 's middags zin in pasta met kip dan eet ik pasta met kip. Zo word ik die gerechtjes nooit beu en dat is ook al iets voor de mentale sterkte. Als ik elke middag pasta met kip at dan zou ik t ook niet meer zien zitten. Ik neem geen supplementen. Omdat ik vind dat t zonder ook goed te doen is. Ik groei ook rap omdat ik voordat ik begon met BB echt niks at, 's ochtends had ik meestal geen zin om te eten, 's middags een broodje, 's avonds warm eten van m'n moeder en dat was het.

Mooie progressie voor 2 maandjes.

Erg mooi resultaat voor die korte tijd!

Moet wel toegeven dat ik hier heel moeilijk 78kg in zie, zeker bij 1m80. Maar is natuurlijk altijd lastig te beoordelen aan de hand van een paar shots, ben benieuwd naar je benen.

Erg mooi resultaat voor die korte tijd!

Moet wel toegeven dat ik hier heel moeilijk 78kg in zie, zeker bij 1m80. Maar is natuurlijk altijd lastig te beoordelen aan de hand van een paar shots, ben benieuwd naar je benen.

Bedankt :)
Zal m'n best doen benen rap te posten. En het is toch echt 78 kg.

Uittypen biatch, nooit 78 kg btw:)

Uittypen biatch, nooit 78 kg btw:)

Zal t morgen eens uittypen. En ik heb al meerdere keren gezegd dat het 78 kg is, dan snap ik niet hoe je daar nog kan over discussiëren. Zoals ik al zei, misschien reken je m'n benen niet mee, misschien m'n lengte, misschien is het doordat de belichting slecht is dat je de massa niet goed gedefinieerd ziet. Maar 78 kg is het zeker brah.

Toch bedankt voor het compliment :)

snelle progressie!! gek zat!!

Zal t morgen eens uittypen. En ik heb al meerdere keren gezegd dat het 78 kg is, dan snap ik niet hoe je daar nog kan over discussiëren. Zoals ik al zei, misschien reken je m'n benen niet mee, misschien m'n lengte, misschien is het doordat de belichting slecht is dat je de massa niet goed gedefinieerd ziet. Maar 78 kg is het zeker brah.

Toch bedankt voor het compliment :)
Just kidding brah, Je ziet er al redelijk nice uit. Ben zelf ook boven de 1.80 dus snap 't wel.

80kg benchpress my ass.

Goede progressie hoor, jammer dat je over je stats moet liegen:p...

Dit dus.

Weeg in de ochtend, na wc bezoek en niets te hebben gegeten. Je hebt dan je echte gewicht en niet na het innemen van water/voedsel.

Verbluf mij en de poster van boven met een video aub, want 80kg? Damn! En dat in zo'n korte tijd.

Ik kan niet eens 80kg na een jaar;(

Moet toegeven dat ik ook wel een beetje skeptical hippo ben. Je bent precies evenlang als ik en je hebt ook hetzelfde gewicht als ik een maandje of 3 terug (zie pics onder mn profiel). Mooie progressie voor 2 maandjes nonetheless ;)

scepticalhippo hier :D die 80kg BP na 2 maanden geloof ik geen zak van en die 78kg zie ik ook niet terug.. maar vind het wel een goede progressie

1x 80 kg geloof ik wel. In de gym waar ik train zie ik soms ook mensen met een dergelijk postuur en verbaas me dan hoeveel ze toch nog weg drukken. Het hangt ook een beetje van zijn vorm af. Indien gij helemaal met de kont van de bank gaat, zoals een powerlifter, kan het wel. Maar dan ben je minder gericht op ontwikkeling van spiermassa en meer op zoveel mogelijk wegdrukken.

Terug
Naar boven