Fitness Seller

15 jr. 2 maand / 78kg

Ik zie niks bijzonders? Gewoon goede progressie. Als hij dit vast kan houden... dan wordt het interessant! Gogogooo TS!

Ik heb al iemand opgepompt van 1m90 gezien op 76kg en dat zag er stukken gespierder uit dan dit (alleen 2 uur later zie je er dan niks meer van xD). Dus alle sceptische pipo's, zijn gewicht is totaal niet onlogisch met zijn foto.

Je weet dat vriend en buddy hetzelfde is toch? Je gaat toch ook nog trainen in voorbereiding op je examens? dan kan je ook best iemand een camera vast laten houden....

15 jaar en kijkt geen south park? Pff ga maar snel kijken en dan snap je de grap. Tenminste ik neem aan dat TS em van sp heeft.

• Topic Starter Topic Starter
Dit is gewoon weer zo'n mafketel die liegt over zijn trainingstijd....

In 2 maanden 10kg aankomen?! en van 40kg benchen naar 80kg. Vieze leugenaar is het!

Slechte trol, als je had gezegd 6 maanden hadden er meer mensen je geloofd.

Niet dat je er gespierd uitziet maargoed.

De groeten van Frits

Ben ook skeptisch. Sowieso zie ik je ook niet zwaarder wegen als 70kg, tenzij je monsterbenen hebt uiteraard. Goed gedaan voor de rest...(als je trainingstijd klopt ;) )

Bedankt voor het compliment.

Dit is gewoon weer zo'n mafketel die liegt over zijn trainingstijd....

In 2 maanden 10kg aankomen?! en van 40kg benchen naar 80kg. Vieze leugenaar is het!

Slechte trol, als je had gezegd 6 maanden hadden er meer mensen je geloofd.

Niet dat je er gespierd uitziet maargoed.

De groeten van Frits

Als ik had gezegd dat ik 6 maanden trainde dan had ik gelogen, dus ik zei dat ik 2 maanden trainde. Want ik train ook maar 2 maanden. Ik bench 80 en weeg 78 kg. Ik hoop dat ik voor jou hiermee de situatie verduidelijk.

Ben ook skeptisch. Sowieso zie ik je ook niet zwaarder wegen als 70kg, tenzij je monsterbenen hebt uiteraard. Goed gedaan voor de rest...(als je trainingstijd klopt ;) )

-

Hater: A person that simply cannot be happy for another person's success. So rather than be happy they make a point of exposing a flaw in that person.

Verder ga ik me niet opwinden over wat jullie zeggen. Ik zie het als een groot compliment en jaloesie is mijn beloning voor het harde werk in dit geval. Ik ben blij dat jullie met zoveel verbazing reageren.

Groetjes,
Je 78kg wegende, 80kg drukkende vriend.

Negeer ze dan ook gewoon. :rolleyes:

Je zit hier voor jezelf. Als je liegt ben je gewoon een kneus en heb je jezelf er alleen maar mee. Als je niet liegt weet je dat zelf en moet je gewoon lekker door blijven beuken. Prove them wrong. ;)

Negeer ze dan ook gewoon. :rolleyes:

Je zit hier voor jezelf. Als je liegt ben je gewoon een kneus en heb je jezelf er alleen maar mee. Als je niet liegt weet je dat zelf en moet je gewoon lekker door blijven beuken. Prove them wrong. ;)

Ja ik maak me er niet druk meer om.
Stats kloppen gewoon dus ben blij met de positieve reacties.

ow lawd mijn gewoon een video van die bench zijn ze meteen stil

Zoals ik al zei, het komt er nog in de maand december maar ik ga me niet opjagen om een filmpje terwijl het examens zijn.

hij heeft wel gelijk, kan het moeilijk geloven dat jij 80 drukt en zoveel weegt aangezien ik minder druk en meer weeg maar toch wat meer massa heb

Terug
Naar boven