- Waardering
- 184
Ik maak een filmpje.
Examens zijn bs maar toch moet je ze studeren.
Ik ben je vriend niet, buddy.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik maak een filmpje.
Examens zijn bs maar toch moet je ze studeren.
Ik ben je vriend niet, buddy.
Je weet dat vriend en buddy hetzelfde is toch? Je gaat toch ook nog trainen in voorbereiding op je examens? dan kan je ook best iemand een camera vast laten houden....
15 jaar en kijkt geen south park? Pff ga maar snel kijken en dan snap je de grap. Tenminste ik neem aan dat TS em van sp heeft.
Dus als je 15 bent MOET je sp kijken?15 jaar en kijkt geen south park? Pff ga maar snel kijken en dan snap je de grap. Tenminste ik neem aan dat TS em van sp heeft.
Gast jij bent echt niet te schatten, het enige wat hij duidelijk wou maken is dat het uit sp kwam. Als je je daar al druk om maakt.
Dit is gewoon weer zo'n mafketel die liegt over zijn trainingstijd....
In 2 maanden 10kg aankomen?! en van 40kg benchen naar 80kg. Vieze leugenaar is het!
Slechte trol, als je had gezegd 6 maanden hadden er meer mensen je geloofd.
Niet dat je er gespierd uitziet maargoed.
De groeten van Frits
Ben ook skeptisch. Sowieso zie ik je ook niet zwaarder wegen als 70kg, tenzij je monsterbenen hebt uiteraard. Goed gedaan voor de rest...(als je trainingstijd klopt)
Negeer ze dan ook gewoon.
Je zit hier voor jezelf. Als je liegt ben je gewoon een kneus en heb je jezelf er alleen maar mee. Als je niet liegt weet je dat zelf en moet je gewoon lekker door blijven beuken. Prove them wrong.![]()
1.80.
Dat doet ie toch niet, tis gewoon het zoveelste kneusje dat liegt over zijn stats/trainingstijd etc.ow lawd mijn gewoon een video van die bench zijn ze meteen stil

ow lawd mijn gewoon een video van die bench zijn ze meteen stil
Bedankt voor het compliment.Dat doet ie toch niet, tis gewoon het zoveelste kneusje dat liegt over zijn stats/trainingstijd etc.
Inderdaad, ik geloof niemand meer op DBB![]()
Zoals ik al zei, het komt er nog in de maand december maar ik ga me niet opjagen om een filmpje terwijl het examens zijn.
Bedankt voor het compliment.